Poster: Oliviero
van een vriend hoorde ik net dat je op een site zelf kan aanvragen of ze jou muziek willen verkopen (traxsource.com)
heeft iemand hier ervaring mee?
zijn er nog meer van dit soort sites?
Poster: TH3llC
niet iedereen krijgt zijn nummer zomaar bij een platenmaatschapij denk ik..
Poster: tparadise
Ik ben 15 en het is mij ook geluktbinnenkort me eerste release @ squeeze music. Maar dat ben ik(niet opschepperig bedoelt hoor) ik oefen al lang en veel.
Ik denk btw als een platenmaatschapij als dutch only jouw track niet wil dat er idd iets niet goed is aangezien dutch only bijna alle accepteert, dus dan kan je hem wel op zo'n gekke site zetten maar dat heeft dan ook geen zin...
EDIT: dat traxsource ziet er meer uit dan een dance-portal om muziek te kopen dan als een soort wnb platenmaatschapij.
Poster: Oliviero
hoe kom je dan in aanraking met zo'n platenmaatschapij?
Poster: Renzis
Verkopen heeft geen zin als niemand het hebben wil
Oh PS.
Als je DJ/Producer een beetje vrienden wilt maken zou ik geen zipjes met 'gratis' illegale tracks op je blog zetten. Is not done en verboden. Daarnaast waarom zouden mensen jouw tracks kopen als jij zelf ook niet koopt
Poster: Renzis
Je kan altijd je tracks opsturen naar de labels sturen, (mail)adressen staan altijd op de websites.
Alleen, gast, je zet bij je track: Rocker dat het je 2e plaatje was. Ik zou eerst maar eens rustig je producingskills onder de knie zien te krijgen voor dat je wil gaan releasen want je moet nog enorm veel verbeteren. Je bent muzikaal volgens mij en hebt vast leuke ideen maar leer eerst die op fatsoenlijke kwaliteit te maken. Die kwaliteit heeft niks met fruityloops te maken maar met jouw skills.
Lees je in op sounddesign, EQ'en, structuren, te hoge en te lage tonen etc. Pas bij tracks waar je op alle vlakken trots kan zijn kan je je (mijn inziens) druk gaan maken over verkopen.
Verkopen heeft geen zin als niemand het hebben wil
Oh PS.
Als je DJ/Producer een beetje vrienden wilt maken zou ik geen zipjes met 'gratis' illegale tracks op je blog zetten. Is not done en verboden. Daarnaast waarom zouden mensen jouw tracks kopen als jij zelf ook niet koopt?
Succes verder want je bent op de goede weg met de vibe in je track!
en luister voor de lol eens DEZE track, en kijk of je verschillen hoort....