Poster: Bambilaner
Denk dat die 'volgende dag in huis' enkel voor NL geldt. Ook al is dat soms onlogisch, zoals Ywe zegt.
Poster: jannickv
Ze maken er wel op de belgische radio reclame mee met hun volgende dag in huis princiepe...
Poster: Beatunite
Tja, dat heet Marketing..
Poster: TimmyV
Waren vandaag twee monteurs uit Gent voor onderhoud aan machines hier. Best grappig als ik dan denk dat er hier meerdere mensen zijn die uit Gent komen
Poster: nils7
Wat gek ik ben de eerste...
Bam zonne grote vuurbal jonguh!
Poster: Xurion
Heb hem vanmiddag bij Pathe Eindhoven gezien, geniale film.
Poster: TH3llC
juist op een nieuws een nogal groot vuurtje gezien in nederland, iemand die er misschien in de buurt woont?
Poster: TH3llC
weet nog toen er die brand was in die vuurwerkfabriek
Poster: Oliviero
toch in dordrecht?
wat staat er precies te fikken?
hoezo? waren die 2 dan heel apart ofzo?
ik moet trouwens zeggen dat ik zelf in gent ben geweest, maar ze hebben daar echt alleen maar van die 2e hands rommelmarkt winkeltjes en ik heb echt maar weinig van die grote/commerci?le winkels gezien.
wel hebben ze daar elk jaar het i love techno festival, maar daar zijn 2 jaar geleden 3 meisjes van mijn school overleden door een auto ongeluk.
Poster: Tekhead
Je bent verkeerd oliver, je moet in Antwerpen zijn voor te shoppen, dat weet toch iedereen
Die 3 meisjes zijn niet in Gent verongelukt maar op de snelweg Antwerpen - Breda, en dat was mijn inziens vorig jaar.
oke, dat heb ik nooit meegekregen.
trouwens, je schrijft mijn naam zo: olivier, niet oliver :P
(heet jij nou rodger of roger?)