Poster: Tekhead
Grootheidswaanzin en te lange tenen, en niet bereikbaar voor kritiek, dat is het probleem bij vele vooral jonkies hier, waarbij ik wil benadrukken dat die jonkies gelukkig niet allemaal zo zijn, er zitten echt fijne kereltjes tussen op djr.
Idd, knap gewerkt van hem, heeft ook te maken dat de Admins sneller gaan bannen dan vroeger, en dat ze bepaalde gedragingen en uitspraken direct bestraffen, en soms maar goed ook.
Poster: venzi
tja, het gaat er hier op DJR soms hard aan toe...
dan zullen we het nog nieteens hebben over de booth score's die sommige leden geven... :')
tja, het gaat er hier op DJR soms hard aan toe...
dan zullen we het nog nieteens hebben over de booth score's die sommige leden geven... :')
Te belachelijk gewoon sommige, vraag me dat ook dikwijls af, waarop ze hun score bepalen.
ik vind jouw booth echt awsome TH3vooral dat biohazard achtige logo!
de mensen met een ''homemade'' meubel vind ik persoonlijk de ''king's'' dit omdat je daaraan kunt zien hoeveel moeiten en werk ze in hun hobby duwen omdat ze willen dat alles netjes staat!
nu heb je ook nog mensen die gewoon een standaart expedit kast kopen... toen straks ben ik toevallig bij de ikea geweest, maar vind die kast echt brak :/
en tja, ik heb zelf ook niet veel te besteden in m'n booth maar wat ik heb werkt nu ook perfect!
heb sinds 2 weken werk en daar verdien ik een aardig centje mee, hoop voor de vakantie nog een grote update te doen met ik denk cdj 1000's
liefste zou ik 2 SL-DZ spelers willen.. mja, bijna nergens aan te slepen
ik weet dat ze beide gabanned waren en dat wim tegen mishaa had gezegd, ga maar weekje vakantie nemen,? en specialM voor z'n dude reply's e.a. wist alleen? niet wie van beide begon te dreigen.
Poster:?TH3llC
over die uitspraken, je kan schelden en je kan schelden he.. als je een member een klootzak noemt of je begint te schelden met kanker en toestanden is een groot verschil! veel mensen hebben in tijden zoals deze met kanker te maken (familie leden of kenissen) en daarmee schelden is echt het laagste wat je kan doen!
ik vind jouw booth echt awsome TH3vooral dat biohazard achtige logo!
de mensen met een ''homemade'' meubel vind ik persoonlijk de ''king's'' dit omdat je daaraan kunt zien hoeveel moeiten en werk ze in hun hobby duwen omdat ze willen dat alles netjes staat!
nu heb je ook nog mensen die gewoon een standaart expedit kast kopen... toen straks ben ik toevallig bij de ikea geweest, maar vind die kast echt brak :/
Poster: Oliviero
wat heeft die misha allemaal op hyves gezegt dan??
Poster: Bouncy
Kijk zelf maar, ik heb de krabbels nog laten staan omdat ik in fase zit van aangifte doen (ja, je leest het goed ja, hij moet niet denken dat hij hier zomaar mee weg komt...).
Gelieve NIET te reageren naar Mischaa toe, zijn problemen zijn verlopig genoeg!
http://wytsebouncy.hyves.nl/
Check ook de comments onder diverse foto's...