De Late Leeuw Chatcorner Deel 47! (5/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

TH3llC    posted on 04-01-2011 12:39
De Late Leeuw, klinkt leuk maar wat is het?
Het topic voor alle nutteloze chat berichten en offtopic posts.
Voor kleine meldingen waar je geen nieuw topic voor aan wilt maken, kan je hier kwijt!

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen sms/chat taal, AN wordt gewaardeerd!
  • Geen spam / links naar webshops!

en dan hier onze eigen Tekhead!

Grtz, Stef
User edit by TH3llC on 06-01-2011 @ 01:51:22 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 47! ??

Vote :   

venzi    posted on 05-01-2011 02:01
*voelt zich aangesproken*

haha,nee maar die mischa was er net, en dan? al gebanne worden... doet hij knap..
TH3llC    posted on 05-01-2011 02:08
Poster: Tekhead
Grootheidswaanzin en te lange tenen, en niet bereikbaar voor kritiek, dat is het probleem bij vele vooral jonkies hier, waarbij ik wil benadrukken dat die jonkies gelukkig niet allemaal zo zijn, er zitten echt fijne kereltjes tussen op djr.

om eerlijk tezijn hebben we hem ook wat hard aangepakt(incl. mezelf ookal ben ik ''vriendelijk'' gebleven)
Maar leugenaars.. kan ik echt niet tegen! wat maakt het nu uit waar je hebt gedraait of welke gear je hebt?
ik heb nog nergens gedraait(wat ik ook niet van plan ben) en mijn gear is cheap vergeleken wat je hier tegen komt maar ik ben met even veel liefde met muziek bezig als de mensen met booth's van duizende euro's dus wat maakt het nu uit of je een gewone macbook hebt of een met een processor is die blijkbaar onmogelijk is voor dit of dat?

@venzi: denk dat jij je echt niet aangesproken moet voelen! er zijn hier andere jongere members(ga geen namen noemen en ik hoop dat ik me niet aangesproken moet voelen?Cool) die echt irritant kunnen zijn en van jou heb ik nog niets slecht opgemerktCool
User edit by TH3llC on 05-01-2011 @ 02:10:08 (31%)
Tekhead    posted on 05-01-2011 02:08
Idd, knap gewerkt van hem, heeft ook te maken dat de Admins sneller gaan bannen dan vroeger, en dat ze bepaalde gedragingen en uitspraken direct bestraffen, en soms maar goed ook.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
TH3llC    posted on 05-01-2011 02:12
Idd, knap gewerkt van hem, heeft ook te maken dat de Admins sneller gaan bannen dan vroeger, en dat ze bepaalde gedragingen en uitspraken direct bestraffen, en soms maar goed ook.

over die uitspraken, je kan schelden en je kan schelden he.. als je een member een klootzak noemt of je begint te schelden met kanker en toestanden is een groot verschil! veel mensen hebben in tijden zoals deze met kanker te maken (familie leden of kenissen) en daarmee schelden is echt het laagste wat je kan doen!
venzi    posted on 05-01-2011 02:12
tja, het gaat er hier op DJR soms hard aan toe...
TH3llC    posted on 05-01-2011 02:16
Poster: venzi

brengt wat leven in de zaak
venzi    posted on 05-01-2011 02:17
dan zullen we het nog nieteens hebben over de booth score's die sommige leden geven... :')
TH3llC    posted on 05-01-2011 02:21
dan zullen we het nog nieteens hebben over de booth score's die sommige leden geven... :')

je krijgt hier pas hoge scores als je duizende euro's uitgeeft wat ik jammer vind..
iedereen met geld kan een 2000 set kopen en die in een flightcase steken maar die booth's zoals mijn btw en lil quint, die veel moeite hebben gedaan voor een meubel te maken krijgen lage scores omdat ze geen duizenden euro's kost
Tekhead    posted on 05-01-2011 02:23

Veel gefrustreerden die zich natuurlijk kunnen verschuilen achter hun computer, niemand kent hen, en zo is't makkelijker dan in real time

Te belachelijk gewoon sommige, vraag me dat ook dikwijls af, waarop ze hun score bepalen.
TH3llC    posted on 05-01-2011 02:26

Te belachelijk gewoon sommige, vraag me dat ook dikwijls af, waarop ze hun score bepalen.

9/10 op het geld dat uitegegeven wordt..
venzi    posted on 05-01-2011 02:30
ik vind jouw booth echt awsome TH3Winking my eye vooral dat biohazard achtige logo!
de mensen met een ''homemade'' meubel vind ik persoonlijk de ''king's'' dit omdat je daaraan kunt zien hoeveel moeiten en werk ze in hun hobby duwen omdat ze willen dat alles netjes staat!
nu heb je ook nog mensen die gewoon een standaart expedit kast kopen... toen straks ben ik toevallig bij de ikea geweest, maar vind die kast echt brak :/

en tja, ik heb zelf ook niet veel te besteden in m'n booth maar wat ik heb werkt nu ook perfect!
heb sinds 2 weken werk en daar verdien ik een aardig centje mee, hoop voor de vakantie nog een grote update te doen met ik denk cdj 1000's
liefste zou ik 2 SL-DZ spelers willen.. mja, bijna nergens aan te slepen
TH3llC    posted on 05-01-2011 02:32
ik vind jouw booth echt awsome TH3Winking my eye vooral dat biohazard achtige logo!
de mensen met een ''homemade'' meubel vind ik persoonlijk de ''king's'' dit omdat je daaraan kunt zien hoeveel moeiten en werk ze in hun hobby duwen omdat ze willen dat alles netjes staat!
nu heb je ook nog mensen die gewoon een standaart expedit kast kopen... toen straks ben ik toevallig bij de ikea geweest, maar vind die kast echt brak :/

en tja, ik heb zelf ook niet veel te besteden in m'n booth maar wat ik heb werkt nu ook perfect!
heb sinds 2 weken werk en daar verdien ik een aardig centje mee, hoop voor de vakantie nog een grote update te doen met ik denk cdj 1000's
liefste zou ik 2 SL-DZ spelers willen.. mja, bijna nergens aan te slepen

thxCool
beide speler zijn top! maar cdj-1000's een pak makkelijker te vinden natuurlijk
venzi    posted on 05-01-2011 02:34
nja, overal hebben ze tegenwoordig 1000's staan, als je er een half uurtje mee besig bent heb je ze wel door.
kan goed zo zijn dat ik ook volledig overga op vinyl.
Tekhead    posted on 05-01-2011 03:05
Ik zoek ook nog een SL-DZ voor een goed prijsje, heb er 1-tje, zo een zalige speler. Ik maak m'n booths ook altijd zelf, omdat die dan veel robuster gebouwd is, veel goedkoper is tegenwoordig niet meer waar, maar je hebt er achteraf veel plezier van.
venzi    posted on 05-01-2011 03:10
zie je pm tekhead! kwam hem net toevallig tegen!
Tekhead    posted on 05-01-2011 03:24
thx man
W.i.M    posted on 05-01-2011 08:04
ik weet dat ze beide gabanned waren en dat wim tegen mishaa had gezegd, ga maar weekje vakantie nemen,? en specialM voor z'n dude reply's e.a. wist alleen? niet wie van beide begon te dreigen.

Ik wil hier niet zoveel meer over kwijt, maar ik heb hem niet een tijdje vrijaf gegeven omdat hij mij dude noemde maar omdat hij weer begon dat iedereen ziekelijk zielig is met z'n allen op 1 persoon. Dat was de reden dat ik er even klaar mee was als ik net daarvoor een waarschuwing gaf. Iemand dude noemen kan voor mij geen reden zijn om een ban uit te delen, ik vond het alleen ongepast op dat moment.

Poster:?TH3llC
over die uitspraken, je kan schelden en je kan schelden he.. als je een member een klootzak noemt of je begint te schelden met kanker en toestanden is een groot verschil! veel mensen hebben in tijden zoals deze met kanker te maken (familie leden of kenissen) en daarmee schelden is echt het laagste wat je kan doen!

Hier heb je zeker gelijk in want daar zit een heel groot verschil.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 05-01-2011 08:07 (67%)
Oliviero    posted on 05-01-2011 08:30
wat heeft die misha allemaal op hyves gezegt dan??
www.soundcloud.com/oliverheldens
Ywe    posted on 05-01-2011 08:52

Hehe smaken verschillen. Ik vond ze wel ideaal qua hoogte en vorm. Paste platen en cd mappen zo mooi in. Heb toch in de afgelopen 5 jaar wel 4 verschillende zelfgemaakte booths gehad.

Maar vind de huidige toch wel het vetste. Velen vinden m veel minder dan de vorige, maar Al het denkwerk en de bekabebeling die erin zit (wat je dus niet kan zien) maakt m voor mij speciaal. Alle geluidsapparatuur en computers in huis zitten aangesloten op de booth, wat b2b sets en recording heel makkelijk maakt.

Denk dat ik vrijdag wel wat mooie foto's zal maken.
Dan heb ik eindelijk de DJM700 erbij en is mijn vinylset ook compleet
MaximDJ    posted on 05-01-2011 11:46
Oke ik heb een vraag :P Waarom rammen sommige DJs zovaak op de Cue knop? Soms wel 10x in 3 seconden, terwijl ik dat nooooooit doe...Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
DJ_OB    posted on 05-01-2011 11:48
Ik doe dat zelf ook. Waarom vraag je?

Ik luister mee op de hoofdtelefoon en druk een aantal keren op cue om de timing als het waren te oefenen. Op het moment dat ik hem er echt ingooi gooi ik de fader open en druk ik met een andere vinger de play knop in zodat de cd blijft spelen.

overigens moet je dit dan wel doen door te drukken en niet te rammen anders kun je weer naar de dealer voor een nieuwe cueknop...
User edit by DJ_OB on 05-01-2011 @ 11:50:03 (45%)
MaximDJ    posted on 05-01-2011 11:53
Oke zo zit dat....Ik doe dat zelf eigenlijk nooit, ja een paar keer, maar sommige DJs vinden het volgens mij erg leuk om er zovaak mogelijk op te rammen (ipv drukken)
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Rusafli    posted on 05-01-2011 12:23
Voor de mensen die in de buurt zijn op 29 januari een feesie vanuit mijn kant:

klik
Bouncy    posted on 05-01-2011 12:25
Poster: Oliviero
wat heeft die misha allemaal op hyves gezegt dan??

Kijk zelf maar, ik heb de krabbels nog laten staan omdat ik in fase zit van aangifte doen (ja, je leest het goed ja, hij moet niet denken dat hij hier zomaar mee weg komt...).

Gelieve NIET te reageren naar Mischaa toe, zijn problemen zijn verlopig genoeg!

http://wytsebouncy.hyves.nl/

Check ook de comments onder diverse foto's...
jannickv    posted on 05-01-2011 12:34
Poster: Bouncy
Kijk zelf maar, ik heb de krabbels nog laten staan omdat ik in fase zit van aangifte doen (ja, je leest het goed ja, hij moet niet denken dat hij hier zomaar mee weg komt...).

Gelieve NIET te reageren naar Mischaa toe, zijn problemen zijn verlopig genoeg!

http://wytsebouncy.hyves.nl/

Check ook de comments onder diverse foto's...

met dat adres bewijst hij trouwens dat hij wel wat van pc's afkent :D anders heb je nog noooit van je leven gehoord van een whois database xD

246 Users online: 145 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 27.202
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.720.593