Poster: Tekhead
altijd he stef
vooral als je erin zit zeker, zo een bak die gromt om z'n PK's op het asfalt te kleven, grrrr lekker. Mooi karretje die MG.
dat is knap als ge continentale maten in engelse draad kan draaien, niet moeilijk dat alles kapot vliegt. Wat een Loser.
Ja sorry hoor maar controleerde dan niemand?die mekanieker z'n werk, dat is toch heel kostelijk speelgoed ?
Btw, kga een dezer dagen men car hifi in de familiewagen installeren, opnieuw een break, lekker veel plaats om vanalles mee te doen, tzal nooit meer rustig zijn in Kalmthout?
Poster: LilQuint
Bedankt iedereen
ja, inbouwen van auto hifi, tuning carhifi
Poster: Bjorn1419
Wtf, heb ik een gig in Leiden, ga ik ernaartoe, zie ik de straat volstromen. 1 of andere debiel heeft 4 mensen het ziekenhuis ingeslagen!
Beetje jammer dat de organisatie niet de moeite neemt om me dit ff te laten weten.... Goed begin van het weekend!
Poster: Bjorn1419
Nee, ik was uiteindelijk een uur kwijt om heen en terug te komen om 2 uur s'nachts..
Poster: TimmyV
Mag toch wel hopen dat ze jou tegemoet zijn gekomen met een vergoeding of gewoon het bedrag dat je had afgesproken om te draaien?hebt ontvangen.