De Late Leeuw Chatcorner Deel 47! (4/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

TH3llC    posted on 04-01-2011 12:39
De Late Leeuw, klinkt leuk maar wat is het?
Het topic voor alle nutteloze chat berichten en offtopic posts.
Voor kleine meldingen waar je geen nieuw topic voor aan wilt maken, kan je hier kwijt!

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen sms/chat taal, AN wordt gewaardeerd!
  • Geen spam / links naar webshops!

en dan hier onze eigen Tekhead!

Grtz, Stef
User edit by TH3llC on 06-01-2011 @ 01:51:22 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 47! ??

Vote :   14 members like this  

lek3ct    posted on 04-01-2011 23:13
Poster: Winston
Worden er nog disc-mans gemaakt?

Ik dacht ooit is in de krant te hebben gelezen dat deze 'nu' uitgefaseerd worden... Dat was wel een tijdje geleden moet ik zeggen (en een bron zou ik niet kunnen geven/vinden van dat artikel :p)
venzi    posted on 04-01-2011 23:14
zijn er disco mans met loop functies? xd ;p
Sebasz    posted on 04-01-2011 23:31
Poster: Lead
yep, heb een manier gevonden in Chrome om hem toch te gebruiken....
Beter toch :D
 Idd werd tijd haha, nice job?Cool
DJADMIN    posted on 04-01-2011 23:40
Ik heb een probleem...

sinds korte tijd werkt mn webcam niet meer...niet dat ik deze veel gebruik, maar toch. Het is een ingebouwde webcam op een compac pressario...2 jaar oud nu. Hij geeft gewoon geen signaal meer...helemaal niks !

Bij ieder programma dat ik start waar een cam voor nodig is staat doodleuk : geen webcam gevonden...

wat nu ?
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Sebasz    posted on 04-01-2011 23:53
Poster: Estacy
img src='http://www.criandomsn.com/wp-content/uploads/2010/05/4-Blobfish-2.jpg' alt=''>jep, plaatjes doen het
 Ik denk dat mischaa het niet zo leuk vind dat je foto's van hem post?Cool
BennoRevelli    posted on 04-01-2011 23:54
wat voor operating system staat erop?

Als je met windows draait (xp,vista of 7) zou ik eerst eens naar configuratiescherm gaan en dan vervolgens eens bij apparaatbeheer (beeldapparaten) kijken, daar zou hij tussen moeten staan.

Ook kun je kijken of hij daar ingeschakeld staat en of er een driver geinstalleerd is, mocht er geen driver staan is het wellicht alleen de driver opnieuw installeren.

Mocht de driver om een of andere reden corrupt/beschadigt/veranderd zijn geraakt kun je altijd proberen of je de optie 'vorig stuurprogramma' proberen.
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
DJADMIN    posted on 05-01-2011 00:01
Ik draai met 7...en bij apparaatbeheer staat ie niet...behalve een xerox phraser...dat zal m niet zijn...

en de drivers...ik weet niet eens wat voor cam het is...is ingebouwd he ! Denk een realtek ofzo..
Roov    posted on 05-01-2011 00:03
Poster: Sebasz
Ik denk dat mischaa het niet zo leuk vind dat je foto's van hem post?Cool

Jij bent mijn held!?Cool
TH3llC    posted on 05-01-2011 00:10
Poster: DJADMIN
Ik draai met 7...en bij apparaatbeheer staat ie niet...behalve een xerox phraser...dat zal m niet zijn...

en de drivers...ik weet niet eens wat voor cam het is...is ingebouwd he ! Denk een realtek ofzo..

zoek de uitgebreide specs van je laptop op, volgens mij moet je daar wel ergens vinden welke cam erin steekt
DJADMIN    posted on 05-01-2011 00:12
Poster: Roov
Jij bent mijn held!?Cool

Ik voel weer een bedreiging aankomennnnnnnn
Tekhead    posted on 05-01-2011 00:38
Goeie nacht mijn vrienden,
Vooraleerst Dries Gefeliciteerd met je Rijbewijs. Bel me eerst ff, voor je de baan opgaat, ,,, kan ik m'n auto in de garage laten. Grapje?.

Ik ben nu net ingelogd geraakt op djr, om de een of andere reden accepteerde hij de coockies van DJR niet meer, had dat ook alleen maar op djr, andere site's geen problemen, heb dan maar nieuwe I.E. gedownload en instal, en dan wou die kut pc niet meer opstarten, nu is het terug in orde ! Yipiahee

Nog iets spannends gebeurt vandaag op djr (buiten dat Mishaa Bouncy bedreigt) ??
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
TH3llC    posted on 05-01-2011 01:10
Poster: Tekhead

Nog iets spannends gebeurt vandaag op djr (buiten dat Mishaa Bouncy bedreigt) ??

vergeleken de vorige dagen was het ongelofelijk saaiCool
edit: ohja, ik heb natuurlijk mijn eerste LL gemaakt, spannend heCool
User edit by TH3llC on 05-01-2011 @ 01:11:01 (39%)
venzi    posted on 05-01-2011 01:12
hahahah =P nee niets bijzonders gebeurd tekHappy, laughing
Tekhead    posted on 05-01-2011 01:27
Poster: TH3llC
vergeleken de vorige dagen was het ongelofelijk saaiCool
edit: ohja, ik heb natuurlijk mijn eerste LL gemaakt, spannend heCool

Goed zo Stef, dacht gisteren nacht nog dat het er van zou komen, tis dan maar smorgens gebeurt he. Goede mooie opbouw (en babe uiteraard)
Poster: venzi
hahahah =P nee niets bijzonders gebeurd tekHappy, laughing

dan heb ik niks gemist, jammer haha Cool
TH3llC    posted on 05-01-2011 01:31
Poster: Tekhead
Goed zo Stef, dacht gisteren nacht nog dat het er van zou komen, tis dan maar smorgens gebeurt he. Goede mooie opbouw (en babe uiteraard)

alleen problemen met links maken van de vorige LL's de lijst klopt niet helemaal maar om een of andere reden kon in geen fatsoenlijke links maken maar who cares alsof er veel mensen die gebruiken, als het nodig is moeten ze de search maar gebruiken
venzi    posted on 05-01-2011 01:36
dat is toch niet spannend? XD
TH3llC    posted on 05-01-2011 01:39
dat is toch niet spannend? XD

damn kerel, iets spannender als dat is er gewoon niet?Cool
neenee, lang leve het sarcasme :p
Tekhead    posted on 05-01-2011 01:41
wie is er nu eigenlijk defenitief gebanned door Wim, SpecialM of Mishaa ?
TH3llC    posted on 05-01-2011 01:44
misha definatief, eerst voor een week maar door de bedreigingen op hyves(dacht ik) voor altijd
ook niet meer als normaal, eens losbarsten op djr tot daar toe maar dan bedreigingen, dat gaat er wat over

specialm omdat wim zei: nog zo 1 post en je bent geband(iets in die aard), dat dus waarschijnlijk voor een week of misschien langer
Tekhead    posted on 05-01-2011 01:47
ik weet dat ze beide gabanned waren en dat wim tegen mishaa had gezegd, ga maar weekje vakantie nemen,? en specialM voor z'n dude reply's e.a. wist alleen? niet wie van beide begon te dreigen.
TH3llC    posted on 05-01-2011 01:49
beide een verdiende ban vind ik, als specialm zich na een week terug gedraagt maakt het voor mij niet uit wat er gebeurt is
venzi    posted on 05-01-2011 01:50
als mensen zichzelf nieteens op een dj forum kunnen gedragen is het toch heel ver te zoeken! dj's zijn zo vriendelijk onder elkaar (A)
TH3llC    posted on 05-01-2011 01:55
als mensen zichzelf nieteens op een dj forum kunnen gedragen is het toch heel ver te zoeken! dj's zijn zo vriendelijk onder elkaar (A)

ze waren gewoon teveel zichzelf denk ik, gedragen is een ander paar mouwen.
misschien moeten ze een uitscheld en haat topic maken voor hun frustraties kwijt te graken
venzi    posted on 05-01-2011 01:57
wil niet weten wat er dan allemaal voorbij komt...
Tekhead    posted on 05-01-2011 01:59
Poster: TH3llC
ze waren gewoon teveel zichzelf denk ik, gedragen is een ander paar mouwen.
misschien moeten ze een uitscheld en haat topic maken voor hun frustraties kwijt te graken

Grootheidswaanzin en te lange tenen, en niet bereikbaar voor kritiek, dat is het probleem bij vele vooral jonkies hier, waarbij ik wil benadrukken dat die jonkies gelukkig niet allemaal zo zijn, er zitten echt fijne kereltjes tussen op djr.

121 Users online: 10 Guests (111 Unknown)
Pages generated today : 15.812
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.404.186