Poster: DiVario
wauhh nice TH3IIC,?
heb jij even geluk!
Poster: Muis
Nice...! Heb ik ook. ?wat voor motor ligt erin?
Poster: TH3llC
zo net even een auto gekocht^^
van een man die totaal niets van auto's kent..
volgens hem moest de motor vervangen worden maar eigelijk alleen de joint de classe^^
300?, als hij gekeurd is kan ik er normaal gezien rond de 2000? krijgen
edit: ben vergeten te melden over welke auto het gaat
het is dus een alfa romeo 145
Poster: LilQuint
Vandaag jarig!?
Poster: justjustin
Happy b-day...(dat je maar een grote jongen mag worden :p)
Vandaag jarig!?
Vandaag jarig!?
Poster: Tekhead
nog zoveel estacy ?
how how Stef, niet te vlug victory kraaien hoor ! Laat er ook goed druk opzetten op de culasse (geen classe he) voor hij gevlakt wordt, en door die druktest kan je dan zien of het blok goed, zoniet dan sheurt het blok onder de druk, want bij de Italiaanse auto's zitten de scheurtjes ook in?binnenkant van het blok, en dat kan je met het blote oog niet zien, en als je dat niet laat doen en alles terug monteerd krijg je gegarandeerd sores na een paar 100 km. Dit is een goede raad, van een ouwe aap. De reden dat die joint de culasse stuk is heeft zo goed als zeker te maken met het niet genoeg laten opwarmen van de moteor bij koudstarten.
Je wou nog weten wat er in mijn Lancia ErrE20 stak voor motor he. Een Delta integrale 2.0 HF Turbo motor volledig getuned door Team Errani uit Turijn.?
Zeg moderators, jullie sluiten de topics wel snel hoor, zoals die draaien aan jogwheel cd speler,? en zeg nu niet de rest is voor in late leeuw, want al we alles in LL moeten posten is het veel te onoverzichtelijk.
Poster: ArTy
Sow, begin nu wel zenuwachtig te worden.. Moet dalijk draaien in mijn residentie (danscaf?tje) en dan krijg ik te horen of ik mee mag om een tijdje te draaie op cherso deze zomer.. Hoop dus dat alles vlekkeloos verloopt en deze jonge lekker een paar weekjes op kreta mag vertoeven deze zomer..
is het een diesel een jtd ?
Als je meer wil weten over die Erre, moet je zoeken naar delta integrale 2.0 evo2 of hf turbo, dat is de motor. Errani zet dat niet op't net.
heel fel, aan de testbank bij aankoop 489 PK, koppel moet ik eens nakijken, weet ik niet meer van buiten, nieuw was hij afgetuned op 501 PK !!!