Poster: Lucalicious
@xtremer: welke adam audio monitors heb jij ookalweer?
Poster: mrmagix
H?h?, Belgi? is van de belspelletjes af vanwege dit scriptje :D
Toch maar goed gevonden!
Poster: Xtremer
Ik heb ze nog niet, ze staan wel op het programma. Ben ook druk aan het sparen voor een rijbewijs en vakantie etc, dus voorlopig heb ik nog niets. Het gaat om de ADAM A7X monitoren.
Poster: Tekhead
een van die presentators op vtm en kanaal 2 (of 2be) was undercover gegaan om de fraude en het bedrog te kunnen bewijzen samen en na klachten van een wiskunde genie, die de goede oplossingen gaf, maar volgens de jury was dat niet zo, en toen kwam het idee om iemand te laten solliciteren om dan te kunnen infiltreren. Na 3 maanden undercover, hadden ze voldoende bewijzen over dat veelvuldig bedrog, en daarom besliste de VVM (eigenaar van o.a. VTM) om de samenwerking stop te zetten met ENDEMOL, de bezielers, en bedriegers van die belspelletjes. Hopelijk komt daar nog een dikke juridische staart aan, om?die smerige en bedriegelijke zaakjes van Endemol zwaar te bestraffen. Die is dan al stinkend rijk, en blijft de zwakke zielen plunderen. Opdoeken maar al die Endemol bedrijven.
Poster: ThirTeen
ik vind het een goed ding. Ben enkel benieuwd wat ze in de plaats gaan zetten?.
Poster: TH3llC
zo zit het..
ik wil wel eens weten wat die belspelletjes per avond/nacht opbrengen^^
Poster: timmy90
op topmomenten stond in het artikel soms tot 21.000 oproepen x 2 euro...
Poster: pieterb
Ik ben ook van plan om een nieuwe hoofdtelefoon te kopen, nu kwam in in-ears tegen...? ik hoor van mensen dat het fijner, anderen zeggen vanniet...?? wat is jullie mening, ook qau hoe snel je een gehoorbeschadiging oploopt. bvd
Poster: timmy90
op topmomenten stond in het artikel soms tot 21.000 oproepen x 2 euro...
Poster: TH3llC
zo zit het..
ik wil wel eens weten wat die belspelletjes per avond/nacht opbrengen^^
Poster: mrmagix
Van Allen&Heath ken ik niet veel, maar weet wel dat er een pracht van een speler naast staat :D.
Poster: TimmyV
Uurtje geleden contract getekend voor een appartement in hartje Alkmaar?
None-stop party. Geen buren, dus lekker knallen.
Altijd welkom als je in de buurt bent