De Late Leeuw Chatcorner Deel 47! (35/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

TH3llC    posted on 04-01-2011 12:39
De Late Leeuw, klinkt leuk maar wat is het?
Het topic voor alle nutteloze chat berichten en offtopic posts.
Voor kleine meldingen waar je geen nieuw topic voor aan wilt maken, kan je hier kwijt!

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen sms/chat taal, AN wordt gewaardeerd!
  • Geen spam / links naar webshops!

en dan hier onze eigen Tekhead!

Grtz, Stef
User edit by TH3llC on 06-01-2011 @ 01:51:22 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 47! ??

Vote :   14 members like this  

Sandr    posted on 17-01-2011 23:00
Yes toch nog een reactieWinking my eye

Maar ik denk dat dat het isWinking my eye
Play that funky music white boy....
Ashley    posted on 17-01-2011 23:03
diepe minimal! iemand tijd om weer een nieuw plaatje van me te checken? klik!
Maar wat nou als het lukt, mama?
Ziax    posted on 17-01-2011 23:18
Poster: Sebasz
Thanks, na de climax ga ik al een octaaf hoger?Cool
Morgen ff kijken of ik nog ergens een guitar achtige synth erbij kan proppen?Cool

open dan even een topic appart ofzo, dan vind ik het makkelijker terug Winking my eye en maakt het mooi overzichtelijk
nog even edit: ik heb nog eens geluisterd. Ik heb echt het gevoel dat het een bommetje kan worden maar de climax moet meer uitbarsten. Zelf ken ik geen *** van producen dus zeggen hoe het wel moet is moeilijk :p.
Maar ik dacht misschien dat je hem op 2min even kan laten stilvallen en dan BAM die beat erin, doordat ie doorloopt verliest hij zoveel kracht denk ik. en vanaf daar misschien een nieuwe synths of melodie?(dus?de melodie die je het eerst op 12sec gebruikt even weg,?zodat hij daar volledig kan uiteenknallen met de nieuwe synth/melodie. En dan je outro weer met je deuntje dat je op 12sec mee begint. Zo komt er ook wat meer variatie in het nummer

Ik probeer maar idee?n te geven, ik hoop dat het toch enigssinds duidelijk is.
keep it up! Ben benieuwd
User edit by Ziax on 17-01-2011 @ 23:28:34 (100%)
Tekhead    posted on 18-01-2011 01:24
Poster: Ashley

Dat is wel heeeel deep minimal he Ash. Respect dat jij dat kan, maar minimal is niet zo mijn ding, , tussendoor een goede minimal track is ok, maar?geen hele dj set voor mij.
Maar is persoonlijke smaak he meid, nogmaals, hoed af voor jou ook Ash.?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dyno    posted on 18-01-2011 01:24
Korte preview van de track waar ik momenteel mee bezig ben!

Klik hier.

---edit---
Trouwens, die track van Ashley is MASTER!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
User edit by Dyno on 18-01-2011 @ 01:26:25 (75%)
Tekhead    posted on 18-01-2011 01:42
Ik heb afgelopen avond het beste bewijs gezien van een prul apparaat, gemaakt door een of ander prulmerk, dat geen 2 knikkers heeft gekost, dat je dus beter niet ontkent dat belachelijk goedkope apparaten ook wel eens kunnen verrassen Winking my eye
Mijn oudste zoon vroeg afgelopen avond of hij een wekkerradio krijgt, ik zeg gaan we morgen of zo naar de winkel, nee zei hij, heb er al eentje, en laat idd een w' radio zien waarvan ik het bestaan niet meer wist, en zei onze levi zo, die werkt niet meer ! Die lag al meer dan?19 jaar in een natte kelder, zag er groen uit met pluche, die wekker, die werk wel papa, ik lachte, .... groen. Dat kreng werkte idd, zelfs het nachtlichtje werkt en alle instellingen knoppen noem maar op, dat kreng is van merk Supertech. en heeft in 1992,.... 69,00 bfr gekost, of 1,75 euro, en 21 jaar laten speelt die nog, alsof nooit anders geweest ! Dit moet toch een van mijn beste aankopen ooit zijn Cool
User edit by Tekhead on 18-01-2011 @ 02:03:01 (100%)
Dyno    posted on 18-01-2011 01:50
Hahaha, dat ie ONWIJS goed is!!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Tekhead    posted on 18-01-2011 02:05
Poster: Dyno
Hahaha, dat ie ONWIJS goed is!!

De track toch haha, is voor mij moeilijk te vergelijken met andere recente minimal, luister dat heel weinig, dus heb geen recht van spreken.
TH3llC    posted on 18-01-2011 05:21
tekhead, nu ben je wel echt laat op djr :p
edit: of vroeg misschien?
User edit by TH3llC on 18-01-2011 @ 05:21:48 (62%)
Bouncy    posted on 18-01-2011 08:14
Poster: Dyno

Klik hier.

Acid jongeuhhh :P

Supervet echt!
Estacy    posted on 18-01-2011 08:18

hij barst niet echt los zeg maar. mooi gemaakt, en zeker mogelijkheden, maar ook minimal heeft climaxen!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 18-01-2011 09:55
Poster: TH3llC
tekhead, nu ben je wel echt laat op djr :p
edit: of vroeg misschien?

laat stef, maar.......jij ook
TH3llC    posted on 18-01-2011 11:00
Poster: Tekhead
laat stef, maar.......jij ook

ik kon niet slapen dus was ik maar terug opgestaan
MaximDJ    posted on 18-01-2011 11:53
Jeuj net een UDG Wallet Black 128 besteld ?Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Sebasz    posted on 18-01-2011 11:54

vanaf 3.00 issie wel leuk idd maar ik mis wat pads ofzo ik weet niet, voor iets meer fill

Poster:?Ziax
open dan even een topic appart ofzo, dan vind ik het makkelijker terug Winking my eye en maakt het mooi overzichtelijk
nog even edit: ik heb nog eens geluisterd. Ik heb echt het gevoel dat het een bommetje kan worden maar de climax moet meer uitbarsten. Zelf ken ik geen *** van producen dus zeggen hoe het wel moet is moeilijk :p.?
Maar ik dacht misschien dat je hem op 2min even kan laten stilvallen en dan BAM die beat erin, doordat ie doorloopt verliest hij zoveel kracht denk ik. en vanaf daar misschien een nieuwe synths of melodie?(dus?de melodie die je het eerst op 12sec gebruikt even weg,?zodat hij daar volledig kan uiteenknallen met de nieuwe synth/melodie. En dan je outro weer met je deuntje dat je op 12sec mee begint. Zo komt er ook wat meer variatie in het nummer

Ik probeer maar idee?n te geven, ik hoop dat het toch enigssinds duidelijk is.
keep it up! Ben benieuwd
 Thanks ik snap wel wat je bedoelt idd straks ff kijken, misschien dat ik nog een topic maak maar dat weet ik niet zeker. 't is nogal uplifting dance en ik denk niet dat iedereen dat hier kan waarderen?Cool

Poster:?Dyno

Klik hier.

---edit---
Trouwens, die track van Ashley is MASTER!

Klinkt zeker niet verkeerd Happy, laughing Alleen je white noise sweep klinkt niet zo heel lekker Cool Needs a bit more compression/eq
Dolivieira    posted on 18-01-2011 11:58
Poster: Estacy
hij barst niet echt los zeg maar. mooi gemaakt, en zeker mogelijkheden, maar ook minimal heeft climaxen!

Ik deel deze mening ook dat die track van Ashley niet echt los barst. Zit zeker potentie in maar moet nog aan gesleuteld worden.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 18-01-2011 @ 11:58:41 (1%)
Ashley    posted on 18-01-2011 12:20
thanks voor jullie comments!
ik heb hem ook online gezet voor dit soort reacties. topHappy, laughing ga er nog verder aan werken.
al is het wel zo dat ik bij deze track bewust heb gekozen voor niet een over de top climax, het gaat me bij deze track meer om de sfeer en het gevoel dat het bij de luisteraars oproept dan om er keihard op los te gaan. iets meer opbouw in de break zou idd wel kunnen!
Maar wat nou als het lukt, mama?
User edit by Ashley on 18-01-2011 @ 12:22:15 (100%)
MaximDJ    posted on 18-01-2011 13:16
Woei mijn verzoeknummer wordt gedraaid op RadioNL XD
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Bootstrap    posted on 18-01-2011 13:52
Haha ik krijg ineens de nieuwe pioneer kalender in de bus Happy, laughing had hem wel besteld, maar geen bevestiging gehad ofzo. Hij hangt nu al mooi aan de muur Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
-FLoriZ-    posted on 18-01-2011 15:34
ARGH GRRR KUTTNT.
Bestel je wat, verprutsen ze 't daar en blijft je zending 2 dagen hangen in het sorteerproces. Ik loop m'n pa al drie hoeken in te schelden omdat hij 't pakket niet in ontvangst had genomen, blijkt dat tnt weer 'ns wat fout doet. Niet voor de eerste keer.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Ziax    posted on 18-01-2011 16:05
foutje
User edit by Ziax on 18-01-2011 @ 16:06:03 (98%)
TH3llC    posted on 18-01-2011 16:16
Poster: -FLoriZ-
ARGH GRRR KUTTNT.
Bestel je wat, verprutsen ze 't daar en blijft je zending 2 dagen hangen in het sorteerproces. Ik loop m'n pa al drie hoeken in te schelden omdat hij 't pakket niet in ontvangst had genomen, blijkt dat tnt weer 'ns wat fout doet. Niet voor de eerste keer.

nja ik wacht al bijna een maand op musicstore..
-FLoriZ-    posted on 18-01-2011 16:28
Poster: Ziax
foutje
  Ja dat heb ik vaker gehad met webshops en tnt, al zeker 5x zo'n fout voorgehad.
Sebasz    posted on 18-01-2011 16:38
wat heb je besteld??Smile
-FLoriZ-    posted on 18-01-2011 16:40
Poster: Sebasz
wat heb je besteld??Smile
  Nieuwe in-ears. En de vorige keer bij m'n in-ears ook al problemen bij tnt. CX300 II zou ik moeten hebben vandaag.

130 Users online: 12 Guests (118 Unknown)
Pages generated today : 16.047
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.404.421