Poster: Sebasz
Thanks, na de climax ga ik al een octaaf hoger?
Morgen ff kijken of ik nog ergens een guitar achtige synth erbij kan proppen?
Poster: Ashley
diepe minimal! iemand tijd om weer een nieuw plaatje van me te checken? klik!
Poster: Dyno
Hahaha, dat ie ONWIJS goed is!!
Poster: Dyno
Korte preview van de track waar ik momenteel mee bezig ben!
Klik hier.
Poster: TH3llC
tekhead, nu ben je wel echt laat op djr :p
edit: of vroeg misschien?
Poster: Tekhead
laat stef, maar.......jij ook
Poster:?ZiaxThanks ik snap wel wat je bedoelt idd straks ff kijken, misschien dat ik nog een topic maak maar dat weet ik niet zeker. 't is nogal uplifting dance en ik denk niet dat iedereen dat hier kan waarderen?
open dan even een topic appart ofzo, dan vind ik het makkelijker terugen maakt het mooi overzichtelijk
nog even edit: ik heb nog eens geluisterd. Ik heb echt het gevoel dat het een bommetje kan worden maar de climax moet meer uitbarsten. Zelf ken ik geen *** van producen dus zeggen hoe het wel moet is moeilijk :p.?
Maar ik dacht misschien dat je hem op 2min even kan laten stilvallen en dan BAM die beat erin, doordat ie doorloopt verliest hij zoveel kracht denk ik. en vanaf daar misschien een nieuwe synths of melodie?(dus?de melodie die je het eerst op 12sec gebruikt even weg,?zodat hij daar volledig kan uiteenknallen met de nieuwe synth/melodie. En dan je outro weer met je deuntje dat je op 12sec mee begint. Zo komt er ook wat meer variatie in het nummer
Ik probeer maar idee?n te geven, ik hoop dat het toch enigssinds duidelijk is.
keep it up! Ben benieuwd
Poster:?Dyno
Korte preview van de track waar ik momenteel mee bezig ben!
Klik hier.
---edit---
Trouwens, die track van Ashley is MASTER!
Poster: Estacy
hij barst niet echt los zeg maar. mooi gemaakt, en zeker mogelijkheden, maar ook minimal heeft climaxen!
Poster: -FLoriZ-
ARGH GRRR KUTTNT.
Bestel je wat, verprutsen ze 't daar en blijft je zending 2 dagen hangen in het sorteerproces. Ik loop m'n pa al drie hoeken in te schelden omdat hij 't pakket niet in ontvangst had genomen, blijkt dat tnt weer 'ns wat fout doet. Niet voor de eerste keer.
Poster: ZiaxJa dat heb ik vaker gehad met webshops en tnt, al zeker 5x zo'n fout voorgehad.
foutje
Poster: SebaszNieuwe in-ears. En de vorige keer bij m'n in-ears ook al problemen bij tnt. CX300 II zou ik moeten hebben vandaag.
wat heb je besteld??