Poster: Sebasz
Jepz en Xtremer zoals de twee boven mij al zeiden?Is trouwens ook een topic over gemaakt?
Hebben jullie deze al gecheckt btw? Wat een plaat?
Poster: Oliviero
ja, een vriend liet me die gister horen. echt een harde track.
het valt me op dat tiesto steeds meer samenwerkt met house producers.
diplo & tiesto - cmon was/is ook een groot succes.?
die beat bij 1 minuut is ook echt typisch een beat van hardwell en niet iets van tiesto, maar dat eerste stuk is weer echt zo'n typisch tiesto stukje.
Poster: Oliviero
ja, een vriend liet me die gister horen. echt een harde track.
het valt me op dat tiesto steeds meer samenwerkt met house producers.
diplo & tiesto - cmon was/is ook een groot succes.?
die beat bij 1 minuut is ook echt typisch een beat van hardwell en niet iets van tiesto, maar dat eerste stuk is weer echt zo'n typisch tiesto stukje.
Poster: Seca
@Tekhead, zet je auto maar binnen!
Tegenwoordig zijn ze blijkbaar weer serieus bezig in nieuwmoer, kalmthout met het inslagen van ramen & auto's in brand steken..
Janetten.
Poster: Seca
@Tekhead, zet je auto maar binnen!
Tegenwoordig zijn ze blijkbaar weer serieus bezig in nieuwmoer, kalmthout met het inslagen van ramen & auto's in brand steken..
Janetten.
Poster: DJ_OB
Andere tip voor de gleuf als je geen frees tot je beschikking hebt, als je de tijd en niet al te hard hout hebt moet het ook wel met een vijl lukken. Resultaat zal niet zo mooi zijn als je hier ziet maarja, er komt toch een monitor op te staan dus dat zie je toch niet.
Of een nog makkelijkere manier. Neem 2 plankjes ipv 1, zaag in de bovenste gewoon een strook hout weg waar je de gleuf wil en in de onderste niet. Vervolgens plak je ze op elkaar met houtlijm en heb je een gleuf. Even verven of iets als plakplastic er overheen en je hebt een prachtig resultaat
Poster: -FLoriZ-
Ondertiteling gaarne?
Poster: DiVario
haha nice dj ob :p
btw, plaatje!
http://www.youtube.com/watch?v=xwKpokvR_UA
indd jannickv,
het is irritant dat je steeds al alle nieuwste nummers beu bent voordat ze echt opkomen :p
heb dat probleem ook! en dan zit je steeds alle soorten muzieksites af te surfen en vind je geen nieuwe platen meer xd
edit: zoiets wil ik ook ns producen :p ik werk eraan! xd
sydney samson, laidback luke, alvaro, steve aoki, ralvero, dj rebel, ...?
dat zijn zowat mijn idolen :p heb er nog meer natuurlijk..