Poster: Tekhead
Het na middernacht, en de meeste late night members zijn aanwezig, mis momenteel venzi.
Groot verschil hoor, elektro en dance !
goei nacht mijn vriend, wees uiteraard weer hartelijk welkom, in de late gelul show
Poster: Dolivieira
Rodger?@?
Geen boeking en ik hoef ook niet te werken. De portemenee is een beetje aan de lege kant. dan blijven we maar in Cafe DJR met Carl Cox in de mix op 538. lekker goedkoop.
Je bent goed op weg Floriz
Poster: TimmyV
Luister ik ook. Heerlijk
Poster: iGrasmat
Ik heb ook nooit zin om te gaan slapen, moet ik weer opstaan enzo...
Poster: -FLoriZ-
Jup. Hoewel mijn bed me nu wel heel verleidelijk aan begint te kijken haha.
Poster: specialmBij youtube kennen ze niet veel stylen, alles wat met een synth gemaakt wordt is elektronika, snap je ?
ja hij geef aan op de site van YouTube dat het Elektronica Music is.
Daarom vraag ik het maar eventjes.
Poster: Dolivieira
Rodger?@?
Geen boeking en ik hoef ook niet te werken. De portemenee is een beetje aan de lege kant. dan blijven we maar in Cafe DJR met Carl Cox in de mix op 538. lekker goedkoop.
Bij youtube kennen ze niet veel stylen, alles wat met een synth gemaakt wordt is elektronika, snap je ?
Ik had een boeking voor vanavond, maar een misterieus electronica bug in m'n auto heeft er anders over beslist, moet morgen dus trachten dit te herstellen, en ik heb de booking gewisseld met de dj van morgen, we wisselen gewoon van draaidag?
Die 538 is dat een internet zender ?
Neen, een van de grootste Nederlandse zenders en ik denk de grootste commerciele Nederlandse zender. http://www.radio538.nl/ kan je wel luisteren online.
Poster: TekheadKAn zijn da je daarvoor te ver Belgie inzit. Volgens mij hebben ze ook een AM die vrij ver rijkt.
op m'n huisradio kan ik dat niet ontvangen
KAn zijn da je daarvoor te ver Belgie inzit. Volgens mij hebben ze ook een AM die vrij ver rijkt.