Poster: Roov
Volgens mij doet hij een opleiding waar hij veel webdesigns maakt. Zo had hij, als ik het me goed herinner, ook een design gemaakt voor Marco Borsato!
Design van Marco Borsato klopt, meerdere zelfs, maar helaas niet voor de website zelf. Ik moest designs maken voor de fans (Borsato Weblog). Deze zal binnenkort te zien zijn. Naast Borsato heb ik nog veel meer designs geleverd vooral entertainment. Zo ook het design van de Toppers In Concert 2011, Rocket Group (groot boekingsbureau) en CMN (ook een boekingsbureau). Kids Top 20 hebben we er nu ook bij, maar dat is nog niet zeker of ik die ook ga maken.
Dit alles heb ik de danken aan mijn stage bij Qball Internet, echt een top bedrijf!
Hieronder wat voorbeelden van wat ik heb gemaakt:
-
Toppers In Concert 2011 (binnenkort online) - Stage
-
Rocket Group - Stage
-
Zanger Joost de Vries (vader van DJELVRIESO hier op DJR) - eigen project, entertainmentdeel komt nog, totaal is nog in productie.
Meer kun je vinden op
http://www.patrickheiloo.nl (binnen enkele weken omgezet naar Wordpress).
Poster: justjustin
Ik vind dat juist het probleem vind de font niet mooi juist>> snap het idee wel, het moet eenvoudig en strak over komen.
Maar het ziet er een beetje eenvoudig uit en niet pakkend...(ben heel kritisch als het om logo's gaat)
Het font is gericht op de muziekstijl. Zelf ben ik geen logo designer en geef ook eerlijk toe dat ik het totaal niet kan. Was gister van 08:30 - 17:00 bezig, maar eind van de dag stonden er 2 letters. Als het om logo's gaat komt er niets uit, website's wel

.