Poster: Limb-Girdle
Zo vandaag hele dag verslagen en rapportages gemaakt... nu eindelijk klaar!?
WEEKEND :D
Poster: iGrasmat
Waarom kunnen heel veel mensen trouwens bumpen en ik niet?
Poster: Limb-Girdle
Zo vandaag hele dag verslagen en rapportages gemaakt... nu eindelijk klaar!?
WEEKEND :D
Poster: ThirTeen
Ken ik. Enkel staat er morgen weer een studeerdag gepland... dinsdag eerste examen
.
Maar toch even deze avond genieten van een beetje 'weekendgevoel'
Poster: LilQuint
Is het nu laat genoeg voor de late leeuw?
Poster: TH3llC
zo..
net terug van de karting in sint-niklaas.
fijne karting MAAR het bier is dus primus (schande toch?) heb er genoeg van gedronken maar toch, jupiler was wel op z'n plaats geweest in een toch wel moderne en uitgebreide karting.
karts vielen wel mee en het circuit ook hoewel ik wat snelle stukken miste!
ofwel ga je voor een technisch circuit OF voor een snel circuit OF voor een gecombineerd circuit.
en de combinatie die ze probeerden te maken was om het vriendelijk te zeggen nogal slecht.
maar de barvrouw maakte het weer goed
Poster: Xtremer
Ik denk dat m'n nieuwe webdesign wel klaar is nu. Check it out: http://bit.ly/gzOZD2 (let niet op het watermerk, die is puur voor het rippende volk). Als jullie nog leuke toevoegingen weten, dan hoor ik het graag. Feedback is belangrijk en leerzaam!
Poster: justjustin
Ziet er strak uit...vind je Logo alleen echt minder....dat vind ik een echte tegenvaller ten opzichte van je site
Poster: Ziax
Palm? Dat is amper een beter pilsje. Er zijn hier beter dingen te krijgen hoor :D.
De karting in St-niklaas is idd meestal zeer technisch, maar ze veranderen het circuit ook om de zoveel tijd (wat ik een beetje spijtig vind want zo kan ik nooit m'n tijden met de keer ervoor vergelijken :p). Verder ligt het aan je rijlijnen natuurlijk hoe snel je gaat
In waver is er een erg leuk outdoor kartcircuit, zeker aanrader!
Poster: Mixt-Ape
In Genk, bedoel je dat outdoorcircuit? Zalig karten daar!!!