De Late Leeuw Chatcorner Deel 47! (23/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

TH3llC    posted on 04-01-2011 12:39
De Late Leeuw, klinkt leuk maar wat is het?
Het topic voor alle nutteloze chat berichten en offtopic posts.
Voor kleine meldingen waar je geen nieuw topic voor aan wilt maken, kan je hier kwijt!

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen sms/chat taal, AN wordt gewaardeerd!
  • Geen spam / links naar webshops!

en dan hier onze eigen Tekhead!

Grtz, Stef
User edit by TH3llC on 06-01-2011 @ 01:51:22 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 47! ??

Vote :   

DiVario    posted on 11-01-2011 01:09
Waarom TH3IIC?
Practise makes perfect!
TH3llC    posted on 11-01-2011 01:16
belgie een puinhoop is??
geen regering enzo
Sandr    posted on 11-01-2011 01:31
Ja, opel combo's zijn nagenoeg allemaal Diesel. Daarnaast verwacht ik ongeveer 25000 kilometers per jaar te gaan rijden. Een diesel lijkt me dan wel zo handig....

Kijk het maakt me niet zoveel uit, ik hoef niet te sjoemelen maar als blijk dat ik best wat geld kan besparen door hem ofwel prive, ofwel zakelijk aan te merken dan doe ik dat graag.

Als het over 10 euro gaat maakt het me niet uit, maar het verschil kan toch al snel enkele 100den euros worden. Dan is het de moeite waard.

En omdat ik maar heel weinig zakelijk zal gaan rijden is de auto als prive aanmerken en dan 19% per zakelijke kilometer noteren niet echt heel gunstig.
Play that funky music white boy....
Sjoewe    posted on 11-01-2011 09:42
25.000km per jaar op een Diesel is niet perse voordeliger, het verschilt wat per auto, maar het break-even point voor diesel tov benzine ligt volgensmij eerder bij 30.000-35.000 per jaar.
BennoRevelli    posted on 11-01-2011 09:50
De Pioneer?DDJ-T1 Midicontroller met Traktor is uit! Yeahhhhh
Check it here
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Sandr    posted on 11-01-2011 11:08
Poster: Sjoewe
25.000km per jaar op een Diesel is niet perse voordeliger, het verschilt wat per auto, maar het break-even point voor diesel tov benzine ligt volgensmij eerder bij 30.000-35.000 per jaar.

Hmm okej, wist niet dat het zoveel was.. Maarja dan nog, een opel combo in benzine uitvoering vinden gaat wel heel lastig wordenWinking my eye

Afijn, ik ga eerst maar eens kijken voor een auto en dan ga ik daarna eens berekenen wat er voordeliger is...
Play that funky music white boy....
TH3llC    posted on 11-01-2011 12:06
ik zie dat gisteren het record is gebroken van meeste online
dacht dat er gisteren 129 stond en vandaag 133
Tekhead    posted on 11-01-2011 12:53
Poster: Sjoewe
Ja als je een diesel gaat rijden kan het wel aardig oplopen ook natuurlijk. En er is de laatste paar jaar veel op gecontroleerd in Nederland. Dan flitsen ze iedereen bij de grensovergangen met de vakantie bijvoorbeeld, tja als je dan met je zakelijke auto in de vakantie richting Frankrijk gaat, kloppen ze wel bij je aan voor de bonnetjes. (die je dus verplicht allemaal bij moet houden). In Belgi? zijn de belastingen sowieso een puinhoop, no offence.

Gaan we weer beginnen Sjoewe ? Is het bij jullie allemaal zo goed dan ?

@TH3IIC: Geen regering hebben we toch alleen maar te danken aan die K*t walen, die zelf geen verantwoordelijkheid willen opnemen en willen blijven profiteren van het geld van de vlamingen.

EDIT: @Sandr: In Belgie is het zo dat een diesel pas rendabel is als je min. 21000 km/jaar rijdt.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 11-01-2011 @ 12:54:47 (13%)
Sjoewe    posted on 11-01-2011 13:01
Poster: Tekhead

Begrijp me niet verkeerd hoor Tekhead, want ik wil absoluut jou noch Belgi? (heb zelf ook deels Vlaamse familie hoor) niet afvallen, maar het feit dat er bij 'jullie' wat soepeler wordt omgesprongen met het naleven van de belastingwetten is toch al jaren geen geheim meer?
Bij 'ons' is het helemaal niet allemaal zo goed, sterker nog, ik zou juist wilen zeggen dat het in Belgi? op een aantal gebieden een stuk aangenamer is (bouwvoorschriften, ruimtelijke ordening etc), het wordt in Nederland juist veel strenger geregeld en gecontroleerd.
Tekhead    posted on 11-01-2011 13:06
Ok sjoewe bedoelde ook niet zo hard mijn antwoord, maar je hebt een punt als je zegt dat er soepeler word omgesprongen, maar dat is niet door de overheid, maar door bedrijven en de burgers, als je echter weet dat Belgie een van de hoogste belastingsdruk ter wereld heeft, is dat ook logisch dat de burgers ongehoorzaam worden en alerlei achterpoortjes zoeken niet ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Sjoewe    posted on 11-01-2011 13:38
Ja, het is daardoor een beetje een kip/ei verhaal geworden in Belgi? natuurlijk. Als er minder mensen belasting betalen omdat ze de druk te hoog vinden, wordt de belastingdruk op degenen die het wel netjes afdragen weer hoger, en zo zijn we weer terug bij af.
Het feit dat Walloni? chronisch failliet is helpt natuurlijk ook weinig mee.
User edit by Sjoewe on 11-01-2011 @ 13:39:39 (11%)
TH3llC    posted on 11-01-2011 14:26

@TH3IIC: Geen regering hebben we toch alleen maar te danken aan die K*t walen, die zelf geen verantwoordelijkheid willen opnemen en willen blijven profiteren van het geld van de vlamingen.

niet aan toe te voegen
Ashley    posted on 11-01-2011 17:11
voor de producers onder ons..

er zit in de predator VST een preset die een soort regen geluid moet voorstellen
ik liep er eerst vaak tegenaan maar nu kan ik hem echt niet meer vinden, terwijl ik hem nu nodig heb voor een project
iemand van jullie enig idee waar die zit?
Maar wat nou als het lukt, mama?
Sebasz    posted on 11-01-2011 17:16
http://www.youtube.com/watch?v=CPE6oTq8G40

hahahaha hoor dat dan WTF xD?Cool

Poster:?Ashley
voor de producers onder ons..

er zit in de predator VST een preset die een soort regen geluid moet voorstellen
ik liep er eerst vaak tegenaan maar nu kan ik hem echt niet meer vinden, terwijl ik hem nu nodig heb voor een project
iemand van jullie enig idee waar die zit?

bank 11 preset 066 toevallig?
User edit by Sebasz on 11-01-2011 @ 17:19:50 (100%)
OneSixty    posted on 11-01-2011 17:31
Poster: Sebasz
a href='http://www.youtube.com/watch?v=CPE6oTq8G40' target='_blank'>http://www.youtube.com/watch?v=CPE6oTq8G40

Hahahahaha bedankt hiervoor, mijn dag is weer goed xD

echt zelf een echo op haar stem aan het doen Cool
en die sanderkleinenbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerg?Cool priceless! das geen kleine berg meer!

iemand een idee wie die mc is? I WANT MORE!
User edit by OneSixty on 11-01-2011 @ 17:34:31 (2%)
DjVictorF    posted on 11-01-2011 17:31
Pff, net even gekeken wat het gaat kosten om mijn gear updates te realiseren.. Wordt nog leuk met de financiering!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Oliviero    posted on 11-01-2011 19:43
a href='http://www.youtube.com/watch?v=CPE6oTq8G40' target='_blank'>http://www.youtube.com/watch?v=CPE6oTq8G40

is dat een grap van de maker van het fimpje? of is dit gewoon een echt in een live set gebeurt??Cool
www.soundcloud.com/oliverheldens
DJ_OB    posted on 11-01-2011 19:56
haha, dat is duidelijk het betere mc werk!
Ziax    posted on 11-01-2011 20:36

EDIT: @Sandr: In Belgie is het zo dat een diesel pas rendabel is als je min. 21000 km/jaar rijdt.

Helaas vergeet men steeds het feit dat pakweg tussen de 50 en 100 jaar geleden het geld van Walloni? naar Vlaanderen stroomde door een bloeiende staal en kolenindustrie... Daar hoor ik dus een stukje vlaams ego?sme of men weet dit gewoon niet.
Ik zeg niet dat ik akkoord ben met het beleid nu maar ik wil even een objectief feit meegeven
Estacy    posted on 11-01-2011 20:53

ik zou gewoon drastische maatregelen nemen en die MC het podium afgooien.... sjeezus, ik hoop toch dat dat een grap is
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
TH3llC    posted on 11-01-2011 20:54
Poster: Ziax
Helaas vergeet men steeds het feit dat pakweg tussen de 50 en 100 jaar geleden het geld van Walloni? naar Vlaanderen stroomde door een bloeiende staal en kolenindustrie... Daar hoor ik dus een stukje vlaams ego?sme of men weet dit gewoon niet.
Ik zeg niet dat ik akkoord ben met het beleid nu maar ik wil even een objectief feit meegeven

99% van de bevolking is denk ik egoistisch als het over geld gaat..
wat vlaanderen betaald moet vlaanderen krijgen

Ziax    posted on 11-01-2011 20:58
Natuurlijk, eigen rekening eerst.?
?Maar helaas werkt het sociaal systeem van dit land niet zo.
TH3llC    posted on 11-01-2011 21:03
Poster: Ziax
Natuurlijk, eigen rekening eerst.
Maar helaas werkt het sociaal systeem van dit land niet zo.

daarom mijn mening: van vlaanderen betaald moet vlaanderen krijgen
en de wetten in wallonie zijn ook niet gelijk aan die van vlaanderen(vooral in de landbouw sector) wat dus compleet belachelijk is
Bjorn1419    posted on 11-01-2011 21:07
Poster: Estacy
ik zou gewoon drastische maatregelen nemen en die MC het podium afgooien.... sjeezus, ik hoop toch dat dat een grap is

lijkt me wel, anders was ze echt al lang van dat podium afgekickt door Sander :P
Ziax    posted on 11-01-2011 21:29
Poster: TH3llC
daarom mijn mening: van vlaanderen betaald moet vlaanderen krijgen
en de wetten in wallonie zijn ook niet gelijk aan die van vlaanderen(vooral in de landbouw sector) wat dus compleet belachelijk is

ALLES in belgi? wordt geregeld om politieke belangen en economische wisten voor hun deel. Dat is net waarom het zo stroef loopt.
Maar dat leek me wel duidelijk :D

Ik zou een mooi voorbeeld kunnen geven van hoe de politiek ons nutteloos kosten doet maken maar ik ga het jullie besparen :p

229 Users online: 54 Guests (175 Unknown)
Pages generated today : 62.217
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.811.689