De Late Leeuw Chatcorner Deel 47! (22/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

TH3llC    posted on 04-01-2011 12:39
De Late Leeuw, klinkt leuk maar wat is het?
Het topic voor alle nutteloze chat berichten en offtopic posts.
Voor kleine meldingen waar je geen nieuw topic voor aan wilt maken, kan je hier kwijt!

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen sms/chat taal, AN wordt gewaardeerd!
  • Geen spam / links naar webshops!

en dan hier onze eigen Tekhead!

Grtz, Stef
User edit by TH3llC on 06-01-2011 @ 01:51:22 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 47! ??

Vote :   

Ywe    posted on 10-01-2011 12:00
Don Diablo - Animale

Zie dit topic
User edit by Ywe on 10-01-2011 @ 12:01:29 (85%)
niiicola    posted on 10-01-2011 13:26
Iemand interesse is een BCD3000? Link
Gewoon.
EleMentcp    posted on 10-01-2011 14:57
pffff verveel me dood hier op school:s
LilQuint    posted on 10-01-2011 17:59
Poster: EleMentcp
pffff verveel me dood hier op school:s

Ik denk afentoe dat school daar voor is gemaakt o.0
NIekh    posted on 10-01-2011 18:25
Zo, net mn Iphone 4 een reanimatie gegeven... Deed niks meer, reageerde nergenst meer op.. ook niet toen ik m aan de oplader legde. Was ff bang dat ie kapoet was, maar gelukkig heb ik hem weer levend gekregen!?Cool
Sandr    posted on 10-01-2011 18:49
Is er iemand die mij kan vertellen hoe het in Nederland precies zit met een auto op je bedrijf zetten of niet?
Ik ben namelijk van plan om iets als een opel combo, volkwagen caddy etc te kopen maar ik hoor een hoop verschillende verhalen.

Als ik hem op me bedrijf zet:
Wordt de aankoopprijs goedkoper (omdat ik btw kan terugvragen) echter heb je dan wel te maken met bijtelling omdat je hem ook prive gebruikt en je moet minstens 10% van je kilometers bedrijfsmatig maken en dat ga ik niet redden denk ik.
Voor een bedrijf is het dan wel grijs kenteken en dat scheelt dan weer wegenbelasting

Als ik hem particulier zet:
Betaal ik blijkbaar weer veel meer wegenbelasting omdat een particulier grijs kenteken niet meer bestaat.

Is er iemand die hier echt verstand van heeft, want ik vind verschillende berichten die ook wel eens tegenstrijdig zijn. Ik zie door de bomen het bos even niet, ik hoop dat iemand me kan helpen...

Play that funky music white boy....
Sebasz    posted on 10-01-2011 18:52
Poster: ScottB
Nu ze hier opzoek zijn naar een nieuwe mod, vraag ik me af hoe het eigenlijk met Jorrit is. Heb lang geen posts of topcis van hem gezien. Ik vraag me af of ze daarom naar een nieuwe mod opzoek zijn Happy, laughing

ik gok dat ze daarom ook eventueel opzoek zijn naar 2 mods ipv 1tje.

Maar ik twijfel om die nieuwe Pioneer SDJ-08 of 05 te halen, maar ik kan nergens reviews vinden Cool Iemand toevallig deze dingetjes al uitgetest?
TimmyV    posted on 10-01-2011 20:29
Wij hebben nieuw internet van UPC.

Mijn Macbook is draadloos aangesloten. Via de site van UPC kan je een speedtest doen.
Ons internet is nu 120 Mbps.
Als ik de test doe dan kom ik uit op een magere 35 Mbps.
Wanneer me pa de test doet mijn zijn Acer laptop dan komt hij gewoon uit op 100 Mbps.

Hoe is dit mogelijk? We zitten naast elkaar. Zit er een limiet op de netwerkkaart van me Macbook ofzo?

Ik snap er echt geen tiet van.
Let's go f*cking mental
Oliviero    posted on 10-01-2011 20:37
Poster: TimmyV

Mijn Macbook is draadloos aangesloten. Via de site van UPC kan je een speedtest doen.
Wanneer me pa de test doet mijn zijn Acer laptop dan komt hij gewoon uit op 100 Mbps.

Hoe is dit mogelijk? We zitten naast elkaar. Zit er een limiet op de netwerkkaart van me Macbook ofzo?

uhm, dat lijkt me een beetje sterk. volgens mij kan je dan 1 film downloaden in 10 seconden haha
www.soundcloud.com/oliverheldens
BennoRevelli    posted on 10-01-2011 20:41
Poster: TimmyV

Ok?.. first of all..

Je hebt het over een draadloze connectie
1. Hoe is het signaal op je macbook?
2. Gebruikt je pa ook wifi??

Want het is namelijk zo, hoe slechter je wifi signaal, hoe langzamer je verbinding word..

Als dit niet het geval is,?
Word wellicht je bandbreedte beperkt door je browser (of computersettings zelf)

Heb je er zelf al eens een googletje aan gegeven??
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
TimmyV    posted on 10-01-2011 20:43
Mb en MB zijn verschillende dingen h?.

Mb = Megabit en MB = Megabyte.

120 Mbps is ongeveer 12 MB.

Edit: Beatunite. Ik zit nu 5 meter van de router af. Me pa ook. Op de Acer en Macbook geeft hij gewoon goede verbinding aan.

Allebei draadloos
Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 10-01-2011 @ 20:47:24 (100%)
Sjoewe    posted on 10-01-2011 20:44
Is het een wireless N-netwerk? Dan moet je dat namelijk inderdaad activeren.
- hiermee -
Mixt-Ape    posted on 10-01-2011 20:51
Poster: Oliviero
uhm, dat lijkt me een beetje sterk. volgens mij kan je dan 1 film downloaden in 10 seconden haha

Internetsnelheid, niet downloadsnelheid.
TimmyV    posted on 10-01-2011 21:00
Poster: Sjoewe
Is het een wireless N-netwerk? Dan moet je dat namelijk inderdaad activeren.
- hiermee -

Volgens de informatie die daar staat heb ik hem geinstalleerd.
De speedtest geeft nu 46 Mbps aan.
Denk dat het gewoon een kwestie van tijd is.
Zie het morgen allemaal wel. Internet is nog steeds snel.
Let's go f*cking mental
Estacy    posted on 10-01-2011 21:18
ik zie net dat Awakenings Eindhoven echt een GRUWELIJKE line-up heeft, weet iemand of dit 16+ of 18+ is? kan het nerges vinden...
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Vassilli    posted on 10-01-2011 21:22
@Timmy zit geen limiet op hoor. Ik download met 60 MBPS.
Sjoewe    posted on 10-01-2011 21:23
Awakenings is 18+ maar goed, als ze je niet eruit halen?Cool
Estacy    posted on 10-01-2011 21:24
tja, zou het toch knap lullig vinden als ik 35 euro voor een kaartje betaal en niet naar binnen mag...
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Sjoewe    posted on 10-01-2011 21:29
Nee dat begrijp ik. Tja, ik ging 'vroeger' gewoon naar 18+ feesten, maar goed het is inderdaad een beetje een afweging die je moet maken. Het ligt er ook een beetje aan met wie je gaat. Als je er niet piepjong uitziet en bij een oudere groep mensen aanhaakt, loop je zo door. Ze zullen niet snel in je paspoort kijken.
Ik had in ieder geval meer moeite met m'n ouders dan de portier op die leeftijd :P

En anders zal ik een dansje voor je doen in Eindhoven haha.
User edit by Sjoewe on 10-01-2011 @ 21:30:05 (16%)
Sandr    posted on 10-01-2011 23:14
Poster: Sandr
Is er iemand die mij kan vertellen hoe het in Nederland precies zit met een auto op je bedrijf zetten of niet?
Ik ben namelijk van plan om iets als een opel combo, volkwagen caddy etc te kopen maar ik hoor een hoop verschillende verhalen.

Als ik hem op me bedrijf zet:
Wordt de aankoopprijs goedkoper (omdat ik btw kan terugvragen) echter heb je dan wel te maken met bijtelling omdat je hem ook prive gebruikt en je moet minstens 10% van je kilometers bedrijfsmatig maken en dat ga ik niet redden denk ik.
Voor een bedrijf is het dan wel grijs kenteken en dat scheelt dan weer wegenbelasting

Als ik hem particulier zet:
Betaal ik blijkbaar weer veel meer wegenbelasting omdat een particulier grijs kenteken niet meer bestaat.

Is er iemand die hier echt verstand van heeft, want ik vind verschillende berichten die ook wel eens tegenstrijdig zijn. Ik zie door de bomen het bos even niet, ik hoop dat iemand me kan helpen...

Ik spam het hier nog een keer omdat het eigenlijk iets niet DJ's betreft en ik er dus geen topic voor wil aanmaken...
Sjoewe    posted on 10-01-2011 23:53
Eigenlijk is de afweging vrij eenvoudig, als je er niet primair zakelijk in gaat rijden dan moet je 'm niet op je bedrijf zetten. Dan kost het je vooral veel tijd en moeite om al je kilometers bij te houden voor de bijtelling.
Een Opel Combo zal toch niet belachelijk veel kosten aan wegenbelasting trouwens, ik geloof iets van ?90,- per kwartaal ofzo.
TH3llC    posted on 11-01-2011 00:09
controleren ze dat in nederland ofzo?
hoeveel je voor je bedrijf gaat rijden en hoeveel prive??
lijkt me niet echt mogelijk maar toch..
in belgie hebben zoveel mensen een bedrijfswagen en wordt bijna alleen prive gebruikt
Sandr    posted on 11-01-2011 00:29
Het probleem is dat er echt veel haken en ogen aan zitten, de autodealer zegt dat je voor een opel combo veel wegenbelasting betaald als je hem prive neemt. Dan zou je hem dus op bedrijf zetten, dan moet je inderdaad kilometers bij gaan houden. Maar je zit weer met bijtelling die gaat over de catalogus prijs terwijl ik hem 2de hands koop dus is dat ook weer niet zo handig.

BTW kan je wel weer aftrekken dan, want ik ben van plan hem bij een garage te kopen dus dan is het geen marge auto (correct me if i'm wrong)

pff...lastig
Sjoewe    posted on 11-01-2011 00:37
Ja als je een diesel gaat rijden kan het wel aardig oplopen ook natuurlijk. En er is de laatste paar jaar veel op gecontroleerd in Nederland. Dan flitsen ze iedereen bij de grensovergangen met de vakantie bijvoorbeeld, tja als je dan met je zakelijke auto in de vakantie richting Frankrijk gaat, kloppen ze wel bij je aan voor de bonnetjes. (die je dus verplicht allemaal bij moet houden). In Belgi? zijn de belastingen sowieso een puinhoop, no offence.
TH3llC    posted on 11-01-2011 01:06
heel belgie is voor het moment een puinhoop^^

175 Users online: 56 Guests (119 Unknown)
Pages generated today : 65.155
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.814.627