Poster: EleMentcp
pffff verveel me dood hier op school:s
Poster: ScottB
Nu ze hier opzoek zijn naar een nieuwe mod, vraag ik me af hoe het eigenlijk met Jorrit is. Heb lang geen posts of topcis van hem gezien. Ik vraag me af of ze daarom naar een nieuwe mod opzoek zijn
Poster: TimmyV
Wij hebben nieuw internet van UPC.
Mijn Macbook is draadloos aangesloten. Via de site van UPC kan je een speedtest doen.
Ons internet is nu 120 Mbps.
Als ik de test doe dan kom ik uit op een magere 35 Mbps.
Wanneer me pa de test doet mijn zijn Acer laptop dan komt hij gewoon uit op 100 Mbps.
Hoe is dit mogelijk? We zitten naast elkaar. Zit er een limiet op de netwerkkaart van me Macbook ofzo?
Ik snap er echt geen tiet van.
Poster: TimmyV
Wij hebben nieuw internet van UPC.
Mijn Macbook is draadloos aangesloten. Via de site van UPC kan je een speedtest doen.
Ons internet is nu 120 Mbps.
Als ik de test doe dan kom ik uit op een magere 35 Mbps.
Wanneer me pa de test doet mijn zijn Acer laptop dan komt hij gewoon uit op 100 Mbps.
Hoe is dit mogelijk? We zitten naast elkaar. Zit er een limiet op de netwerkkaart van me Macbook ofzo?
Ik snap er echt geen tiet van.
Poster: Oliviero
uhm, dat lijkt me een beetje sterk. volgens mij kan je dan 1 film downloaden in 10 seconden haha
Poster: Sjoewe
Is het een wireless N-netwerk? Dan moet je dat namelijk inderdaad activeren.
- hiermee -
Poster: Sandr
Is er iemand die mij kan vertellen hoe het in Nederland precies zit met een auto op je bedrijf zetten of niet?
Ik ben namelijk van plan om iets als een opel combo, volkwagen caddy etc te kopen maar ik hoor een hoop verschillende verhalen.
Als ik hem op me bedrijf zet:
Wordt de aankoopprijs goedkoper (omdat ik btw kan terugvragen) echter heb je dan wel te maken met bijtelling omdat je hem ook prive gebruikt en je moet minstens 10% van je kilometers bedrijfsmatig maken en dat ga ik niet redden denk ik.
Voor een bedrijf is het dan wel grijs kenteken en dat scheelt dan weer wegenbelasting
Als ik hem particulier zet:
Betaal ik blijkbaar weer veel meer wegenbelasting omdat een particulier grijs kenteken niet meer bestaat.
Is er iemand die hier echt verstand van heeft, want ik vind verschillende berichten die ook wel eens tegenstrijdig zijn. Ik zie door de bomen het bos even niet, ik hoop dat iemand me kan helpen...