De Late Leeuw Chatcorner Deel 47! (11/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

TH3llC    posted on 04-01-2011 12:39
De Late Leeuw, klinkt leuk maar wat is het?
Het topic voor alle nutteloze chat berichten en offtopic posts.
Voor kleine meldingen waar je geen nieuw topic voor aan wilt maken, kan je hier kwijt!

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen sms/chat taal, AN wordt gewaardeerd!
  • Geen spam / links naar webshops!

en dan hier onze eigen Tekhead!

Grtz, Stef
User edit by TH3llC on 06-01-2011 @ 01:51:22 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 47! ??

Vote :   

TH3llC    posted on 06-01-2011 01:50
Poster: Crazy
Haha.
Als we toch over een verbetering van de LL bezig zijn.
Schrap dan AUB die linkjes naar de vorige delen, zo'n end scrollen... Persoonlijk vind ik het erg irritant.
En morgen eindelijk weer een dartbord halen! Eindelijk weer ff darten!Cool

dat vind ik dus ook!
en zo'n gedoe omdat de lijst niet klopt, maar heb het maar zo gelaten..
ze hebben ook geen nut
misschien moet ik ze eens weghalen en kijken wat ze ervan zeggen, ze zijn snel terug gezet
venzi    posted on 06-01-2011 01:59
XD zeker doen:P
T1psY    posted on 06-01-2011 02:08
ik heb bij mijn traktor scratch duo?zo'n beatport betaal kaartje gekregen, maar ik zie dat het in dollar is (10 dollar).
Iemand een idee of dit ook werkt om in europa muziek mee aan te kopen? Op de site zie in namelijk alle prijzen in euro staan. Vreemd, heb de traktor scratch duo hier in de winkel gekocht :s
TH3llC    posted on 06-01-2011 02:28
Poster: T1psY
ik heb bij mijn traktor scratch duo?zo'n beatport betaal kaartje gekregen, maar ik zie dat het in dollar is (10 dollar).
Iemand een idee of dit ook werkt om in europa muziek mee aan te kopen? Op de site zie in namelijk alle prijzen in euro staan. Vreemd, heb de traktor scratch duo hier in de winkel gekocht :s

wat?? heb jij traktor scratch duo heel recent gekocht of al even geleden?
ik vond het alleen nog op sites die ik niet echt vertrouwde

edit: vind de LL zo een stuk beter!
even afwachten wat de andere members er van vinden
User edit by TH3llC on 06-01-2011 @ 02:29:58 (19%)
T1psY    posted on 06-01-2011 04:26
ik heb hem gekocht vlak voor nieuwjaar, in een winkel kort bij leuven, het was de laatste Happy, laughing
DJ_OB    posted on 06-01-2011 12:27
Poster: T1psY

Ik neem aan dat beatport het gewoon naar euro's omzet maar ik zou zeggen probeer het is Winking my eye
DiVario    posted on 06-01-2011 12:35
Wat nog leuk & handig zou kunnen zijn hier op DJR is het volgende:

- I.v.m. de 'thumbs up': het zou lijk zijn als je ook dj-booths & dergelijke kan liken hier op DJR (anders dan op facebook)

- i.v.m. topics: het zou handig zijn mocht de topicstarter zijn topic zelf kunnen verwijderen. Indien dit niet mag, dan kan de topicstarter misschien drukken op een knopje 'ask delete' of dergelijke. Dan komt de aanvraag voor verwijdering in een lijst te staan en kan lead ze accepteren of weigeren.

P.S.: Niemand interesse in 8 inch actieve studiomonitoren met goed geluid voor slechts ? 150,00 ??
Practise makes perfect!
Bambilaner    posted on 06-01-2011 12:50
Poster: DJ_OB
Ik neem aan dat beatport het gewoon naar euro's omzet maar ik zou zeggen probeer het is Winking my eye

Jep!
Ik had ook zo'n kaartje bij mijn TS gekregen. Op beatport staat ergens 'redeem giftcard' ofzo.
Hij zet dat om naar euro.
Best niet te lang mee wachten want dat vervalt na enige tijd...
www.facebook.com/vinniebegooddj
TH3llC    posted on 06-01-2011 12:52
Poster: DiVario
strong>Wat nog leuk & handig zou kunnen zijn hier op DJR is het volgende:

- i.v.m. topics: het zou handig zijn mocht de topicstarter zijn topic zelf kunnen verwijderen. Indien dit niet mag, dan kan de topicstarter misschien drukken op een knopje 'ask delete' of dergelijke. Dan komt de aanvraag voor verwijdering in een lijst te staan en kan lead ze accepteren of weigeren.

dat kan je al met een topic report
edit: vinden jullie het nu beter zonder alle links naar vorige LL's in te openingspost?

User edit by TH3llC on 06-01-2011 @ 12:53:26 (20%)
W.i.M    posted on 06-01-2011 13:10
Poster: TH3llC
dat kan je al met een topic report
edit: vinden jullie het nu beter zonder alle links naar vorige LL's in te openingspost?

Ik wil niet flauw doen maar als je in je profiel uitzet dat je de topicpost niet boven iedere pagina wil hebben is het ook opgelost en om nu zelf te beslissen dat alle links worden weggehaald lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
TH3llC    posted on 06-01-2011 13:11
ik wouw het niet zelf beslissen, iemand stelde het voor en ik dacht ik zal het eens proberen.
zal ze terug zetten
W.i.M    posted on 06-01-2011 13:14
ik wouw het niet zelf beslissen, iemand stelde het voor en ik dacht ik zal het eens proberen.
zal ze terug zetten

Laat ze anders maar weg want ik denk niet dat het toch veel gebruikt wordt en de lijst wordt wel erg lang met de vele late leeuw, ik wilde eigenlijk alleen aangeven dat ik dit probleem totaal niet heb omdat ik in m'n profiel heb aangegeven dat niet boven iedere pagina de topicpost moet komen te staan.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
mrmagix    posted on 06-01-2011 13:15
zal ze terug zetten
 ?k weet niet of het mogelijk is maar misschien kan je de lijst maken in kolommen?
Zo is het toch al de helft van de plaats gespaard?
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
TH3llC    posted on 06-01-2011 13:20
Poster: W.i.M
Laat ze anders maar weg want ik denk niet dat het toch veel gebruikt wordt en de lijst wordt wel erg lang met de vele late leeuw, ik wilde eigenlijk alleen aangeven dat ik dit probleem totaal niet heb omdat ik in m'n profiel heb aangegeven dat niet boven iedere pagina de topicpost moet komen te staan.

ok, ik was er mee bezig en om 1 of andere manier kan ik geen fatsoenlijke links meer maken in de openingspost.
ik maak er 2 bij en vanaf dan verandert het lettertype enzo.
User edit by TH3llC on 06-01-2011 @ 13:27:24 (1%)
justjustin    posted on 06-01-2011 15:36
Roov    posted on 06-01-2011 15:43
Poster: justjustin
a href='http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/01/gsopsporing_verzocht_partyset.html' target='_blank'>Even allemaal zoeken!!

150.000 euro aan gestolen goederen, wat een onzin...
justjustin    posted on 06-01-2011 16:38
Poster: Roov
150.000 euro aan gestolen goederen, wat een onzin...

150.000 aan schade en gestolen goederen h?...(ook een complete drank voorraad )
TimmyV    posted on 06-01-2011 16:39
150.000 euro? Er stond zeker ook nog een Ferrari onder de bar......
Let's go f*cking mental
TH3llC    posted on 06-01-2011 16:41
is wel wat overdreven denk ik..
als het een grote bedoeling was met v??l speakers en de hele nest kom je heel misschien in de buurt
Tekhead    posted on 06-01-2011 16:44
is wel wat overdreven denk ik..
als het een grote bedoeling was met v??l speakers en de hele nest kom je heel misschien in de buurt

Pas op, je kan soms verschieten wat professioneel materiaal kost, alsook interieur e.d. je mag niet alleen waarde toestellen en goederen rekenen, maar voor sommige zaken ook de werkuren. Of 't is mss een ballonnetje op laten gaan voor de verzekering.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
TimmyV    posted on 06-01-2011 16:45
150.000 euro? Er stond zeker ook nog een Ferrari onder de bar......
Let's go f*cking mental
TH3llC    posted on 06-01-2011 16:45
das ook weer waar.
misschien volgende week een xone 92 op marktplaats voor een spotprijsje
Tekhead    posted on 06-01-2011 16:47
watchn out for cheap gear on ebay & MP
venzi    posted on 06-01-2011 17:10
iemand nog versterker rekken nodig? heb nog 4 stuks staan, 250,- p/stuk!
?
Tekhead    posted on 06-01-2011 17:12
ff naar Roosendaal knallen nu, afspraak voor een feestje.

374 Users online: 277 Guests (97 Unknown)
Pages generated today : 11.742
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.761.214