Poster: Crazy
Haha.
Als we toch over een verbetering van de LL bezig zijn.
Schrap dan AUB die linkjes naar de vorige delen, zo'n end scrollen... Persoonlijk vind ik het erg irritant.
En morgen eindelijk weer een dartbord halen! Eindelijk weer ff darten!
Poster: T1psY
ik heb bij mijn traktor scratch duo?zo'n beatport betaal kaartje gekregen, maar ik zie dat het in dollar is (10 dollar).
Iemand een idee of dit ook werkt om in europa muziek mee aan te kopen? Op de site zie in namelijk alle prijzen in euro staan. Vreemd, heb de traktor scratch duo hier in de winkel gekocht :s
Poster: T1psY
ik heb bij mijn traktor scratch duo?zo'n beatport betaal kaartje gekregen, maar ik zie dat het in dollar is (10 dollar).
Iemand een idee of dit ook werkt om in europa muziek mee aan te kopen? Op de site zie in namelijk alle prijzen in euro staan. Vreemd, heb de traktor scratch duo hier in de winkel gekocht :s
Poster: DJ_OB
Ik neem aan dat beatport het gewoon naar euro's omzet maar ik zou zeggen probeer het is
Poster: DiVario
strong>Wat nog leuk & handig zou kunnen zijn hier op DJR is het volgende:
- i.v.m. topics: het zou handig zijn mocht de topicstarter zijn topic zelf kunnen verwijderen. Indien dit niet mag, dan kan de topicstarter misschien drukken op een knopje 'ask delete' of dergelijke. Dan komt de aanvraag voor verwijdering in een lijst te staan en kan lead ze accepteren of weigeren.
Poster: TH3llC
dat kan je al met een topic report
edit: vinden jullie het nu beter zonder alle links naar vorige LL's in te openingspost?
ik wouw het niet zelf beslissen, iemand stelde het voor en ik dacht ik zal het eens proberen.
zal ze terug zetten
Poster: TH3llC?k weet niet of het mogelijk is maar misschien kan je de lijst maken in kolommen?
ik wouw het niet zelf beslissen, iemand stelde het voor en ik dacht ik zal het eens proberen.
zal ze terug zetten
Poster: W.i.M
Laat ze anders maar weg want ik denk niet dat het toch veel gebruikt wordt en de lijst wordt wel erg lang met de vele late leeuw, ik wilde eigenlijk alleen aangeven dat ik dit probleem totaal niet heb omdat ik in m'n profiel heb aangegeven dat niet boven iedere pagina de topicpost moet komen te staan.
Poster: justjustin
a href='http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/01/gsopsporing_verzocht_partyset.html' target='_blank'>Even allemaal zoeken!!
Poster: Roov
150.000 euro aan gestolen goederen, wat een onzin...
is wel wat overdreven denk ik..
als het een grote bedoeling was met v??l speakers en de hele nest kom je heel misschien in de buurt