op deze site post ik al mijn live sets/mixjes/producties.
http://www.djoliviero.blogspot.com
een .nl domeinnaam heb ik al gekocht, maar ik moet nu nog een DNS kopen, zodat de domeinnaam wordt doorgestuurd naar www.djoliviero.blogspot.com
de domeinnaam wordt: www.djoliviero.nl
geef aub je mening over de site
www.soundcloud.com/oliverheldens
User edit by Oliviero on 04-01-2011 @ 19:22:26 (21%)
What do you think about www.djoliviero.nl ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik stel anders voor dat we deze discussie verder zetten in de Late Leeuw? want hier gaat het redelijk offtopic...
Om het goede voorbeeld te geven: Ik weet zeker dat er mooiere templates te vinden moeten zijn dan deze die jij gebruikt... ik vind het er erg gratis uit zien en ik krijg een horizontale scrolbalk als ik mijn internetvenster niet maximaliseer terwijl alles er wel mooi op staat... dat is helemaal slecht ontworpen dan... verder gebruik je beter geen banners die je op google vind in een template want die past er eigenlijk niet echt bij...
De site ziet er op zich wel redelijk ok uit maar de opbouw van je site stoord mij wel. je hebt op verschillende plaatsen links geplaatst die niet naar de vermelde site leiden maar enkel dienen om jou te helpen. zoals adenfarleigh al zei komt dit niet echt professioneel over. Hier zou ik toch iets aan veranderen en ook aan de opbouw van je site zelf vind het niet zo goed passen maar jah dat is mijn mening natuurlijk .
vervangen doe ik alleen als ik een betere naam heb, dus als iemand een goede naam verzint ben ik wel bereid om mijn naam te vervangen.
www.soundcloud.com/oliverheldens
This is an old Topic
No new postings for 5.242 days. Post CommentThat would be 174.7 months or a whopping 14.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.