Poster: Oliver_Hero
ja sorry, maar hoe kan ik mijn naam zo maken, dat ie niet op die van jou lijkt?
en eigenlijk qua schrijfwijze lijkt het niet eens zoveel op elkaar toch. ik heb een o aan het eind, jij een a. voor de r heb jij ''iei'', ik alleen ''ie'' en voor de O heb jij nog een D.
is bijna hetzelfde verschil als tussen Alvaro en Ralvero :P
trouwens, hoe werkt dat eigenlijk? een naam registreren enzo
Poster: Oliver_Hero
ja sorry, maar hoe kan ik mijn naam zo maken, dat ie niet op die van jou lijkt?
en eigenlijk qua schrijfwijze lijkt het niet eens zoveel op elkaar toch. ik heb een o aan het eind, jij een a. voor de r heb jij ''iei'', ik alleen ''ie'' en voor de O heb jij nog een D.
is bijna hetzelfde verschil als tussen Alvaro en Ralvero :P
trouwens, hoe werkt dat eigenlijk? een naam registreren enzo
Poster: Dolivieira
Bij de Kamer van Koophandel Bijvoorbeeld. Ik laat er wel een jurist over buigen kijken of dat problemen geeft. Ik zal?als ik jou was gewoon DJ Oliver Hero. Niks mis mee. Olivieira is gewoon mijn achternaam en de D staat voor Dennis.
En specialM ik zal maar een beetje dimmen want jij komt ook net pas kijken, Met zo`n kapsones als jij hier soms heeft in je opmerkingen kom je niet ver en zeker niet op DJR.
Poster: Oliviero
@specialm
Doliviero heeft wel gelijk. ik ben net eens wat posts gaan checken van jou (specialm) en ik moet zeggen dat je toch aardig wat kapsones hebt...
Poster: Gidi
het 'grote' stoer-praten topic deel 1
Poster: Dolivieira
Ik wil niks zeggen maar er zijn eerder mensen met deze kapsones geband. Dus je ben bij deze gewaarschuwd. Verder lossen ik en Oliver het zelf wel op daar hebben we jou niet bij nodig.
Poster: specialm
Hij kan het niet alleen af klein kindt.
En laat me lekker kapsones hebben Ben je jaloers of zo.
en waarvoor wil je me waarschuwen.. Wannaby
Poster: Oliviero
/
http://djmaikimo.hyves.nl/fotos/1174738644/0/7Yse/?pageid=3JK684P83FOK0KGG0
we zijn allemaal wel heel jaloers ja
ik stop iig niet met draaien ivm met licamelijke redenen.
(ik verontschuldig me alvast als je echt het syndroom van down blijkt te hebben)