Ik luister hem, zal straks even een feedback geven. Eerste nummer klinkt iig lekker!
EDIT 1: Ik hoor dat je bij je overgang naar het 2e nummer er een klein beetje naast zit met beatmatchen. Probeer dat in het vervolg bij te stellen met een pitch loop (draaien aan het jogwheel). Probeer ook niet het andere nummer te snel weg te laten vallen. Je had het nummer beter weg kunnen laten vallen bij een 'break' of een qlimax in dat nummer. Nu valt het namelijk iets teveel op. Probeer verder niet te vaak een flanger te gebruiken. Ik doe dat zelf altijd op van die qlimax BOOM momentjes. Verder prima!
EDIT 2: Overgang nummer 2 op 3 niks op aan te merken! Prima gedaan!
EDIT 3: Ik hoor echt te vaak de Flanger

Je zou ook een keer effecten zoals PAN kunnen gebruiken, is ook altijd wel leuk, of af en toe een filter. In een mix van 37 minuten zou ik niet vaker dat 4 keer een flanger gebruiken. In de overgang van het 3e op 4e nummer hoor ik weer een beatmatch foutje, maar dat stel je later goed bij zoals ik ook bij 1 bedoelde.
EDIT 4: Overgang 4 op 5 is redelijk. Beetje rommelig maar het kan ermee door. Ook geen makkelijk nummer om in te mixen op Bob Sinclair.
EDIT 5: In het vervolg het nummer van Marc Benjamin niet draaien :P Geen fijn nummer haha:P En volgens mij is het nummer van Barack Obama wat van lage kwaliteit.
Conclusie: Prima gemixt en al helemaal na 1,5 week! Keep up this work!!!