Zoals de titel al zegt ben ik van plan mijn AM50 monitoren aan te sluiten op mijn PC.
Op dit moment:
Algemene Informatie : Fabrikant : Nvidia Versie : 1.0 Output Stream : 4 Input Stream : 4 Bidirectionnal Stream : Nee 64-bit support : Ja Mode : High Definition Audio (HDA) Fabrikant Codec : Realtek Model : ALC888
Hoe sluit ik mijn monitoren nu het beste aan op mijn PC?
What do you think about AM50 Monitoren Aansluiten op PC ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
gewoon via minijack naar minijack kabel... alleen als je pc met aarding is(windows) zal hij waarschjnlijk zoemen... best ben je dan met zo'n dominostekker zonder aarding... snap je?
Poster: brecht alleen als je pc met aarding is(windows) zal hij waarschjnlijk zoemen... best ben je dan met zo'n dominostekker zonder aarding... snap je?
Als hij zijn monitoren gewoon geaard heeft, is er niks aan de hand hoor!
Gewoon je speakers max volume en zo weinig mogelijk aan het volume in je pc prutsen,
Hoe meer je het geluid binnen windows versterkt en dan naar je monitoren laat gaan , hoe meer ruis...
bwaa... vind da niet echt goede oplossing steek er gwn 'kattekop' op soort domino waar je alleen stopcontacten zonder aarding kan op sluiten als je daar een gewone fiche aansluit is je ruis weg
wat brecht zegt klopt, blokje zonder aarding en je probleem is verholpen.
maar als ik jou was zou ik ook eens kijken naar een externe geluidskaart, die voor dit soort werk gemaakt is, want de ingebouwde geluidskaart is vaak niet echt heel goed.
This is an old Topic
No new postings for 5.355 days. Post CommentThat would be 178.5 months or a whopping 14.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.