R.I.P. Bobby Farrel ex leadzanger Boney M
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tekhead    posted on 30-12-2010 19:29
Voor velen hier misschien een nobele onbekende, maar voor de ouderen zeker niet.

Bobby Farrel ex leadzanger van de zeer populaire discoformatie Boney M is vanochtend dood aangetroffen in een hotelkamer in Moskou, doodsoorzaak nog ongekend, bobby werd 61 jaar.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

What do you think about R.I.P. Bobby Farrel ex leadzanger Boney M ??

Vote :   

Vassilli    posted on 30-12-2010 20:12
Zonde... Ik heb hem nog zien optreden, net een half jaar geleden.
Lead    posted on 30-12-2010 20:31
Doodzone, deze man kennen sommige mensen misschien wel van een tv spotje. Hij bellen naar zijn manager, vragen om geld. Manager zegt: 'Alles komt goed'. Paar jaar later, zelfde verhaal... aan het einde wachtte hij nog op zijn geld... Jammer genoeg is dat precies het verhaal van zijn leven.

Jammer, Bobby heeft goede dingen gedaan en had verdient er meer van terug te zien, RIP.

Ik hoorde dat hij de avond ervoor nog heeft opgetreden, helemaal bizar als je daar bij was geweest...
Let the BASS be louder
Tekhead    posted on 30-12-2010 20:39
Idd Lead, en hij verdiende nu zijn brood met vooral reclamespotje's en reunie optredens, hij zou morgen ook zo een optreden gegeven hebben in Italie.
Daddy Cool & Ma Baker is niet meer, Amen
Dolivieira    posted on 30-12-2010 21:07
Zo daar schik ik wel van want zo oud is die nu ook niet. Hij woonde in de buurt. Rotterdam dacht ik toch?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tekhead    posted on 30-12-2010 21:40
61 is hij geworden, wist zelfs niet dat hij in Nederland woonde, maar wel dat het een Duitser is.
Dyno    posted on 31-12-2010 09:45
Bobby Farrell was NIET de leadzanger van Boney M!!
De vocalen van vrijwel alle songs zijn gedaan door Frank Farian, die ook de platen van Boney M. produceerde!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Tekhead    posted on 31-12-2010 10:13
tijdens optredens he dyno, die zongen toen niet live he

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

146 Users online: 17 Guests (129 Unknown)
Pages generated today : 25.032
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.833.491