ik ben op dit moment bezig met mijn 2e track en het lukt al aardig. ik heb al 3:30 minuten en ik heb het al een beetje geEQed/afgemixt.
persoonlijk vind ik dat de overgang bij 0:45 niet echt kloppen (die beat die na 0:45 komt). heeft iemand suggesties hoe ik dat beter kan maken?
alle kritiek is welkom ! met wat goede tips kan ik weer wat verder op weg met mijn track.
ik vind het altijd vervelend als mensen links in hidden messages zetten, dus dat doe ik nu niet. kick/bump de topic aub :P
het genre is house. het is ook een beetje minimal house, want ik heb er hier en daar wat minimal percessions ingegooid. ik zou dus ook graag willen weten wat jullie van die minimal percissions vinden.
User edit by Oliviero on 04-01-2011 @ 19:27:30 (51%)
What do you think about [P] Olivièro - Rocker (nu helemaal af) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
producen doe k wel al veel langer dan mixen. ik produce al sinds mijn 13e, maar ik heb toen altijd met een demo van FL studio 8 gewerkt. ik heb ook daarom nooit een track kunnen maken, maar nu heb ik de volledige versie van FL 9 en ik vond het wel handig om me tracks te posten op een forum.
daar komt nog bij dat ik 1.5 week geleden een dj-set heb aangeschaft en ik ook mijn mixjes op dit forum wil plaatsen.
@lucalicious: bedoel je dat de perc te hard klinkt of heeft het gewoon te veel tonen en gekkigheid? om de percs wat voller te laten klinken heb ik er een reeverb opgezet. misschien als ik die er af haal dat het dan niet zo druk klinkt.
www.soundcloud.com/oliverheldens
User edit by Oliviero on 02-01-2011 @ 15:31:44 (53%)
Idd, wat luuk zegt, ik vind hem soms wat te druk (zeker in het laatste deel van je track).
Misschien dat je dat op 0.45 kunt oplossen door een langere build-up te maken (naar 1.00 bv?) en niet gelijk zowel de bass als de melody erin te gooien?
Wel originele plaat, luistert lekker weg. Mooie vocal ook wel!
Poster: Oliviero acapella is toch het zelfde als een vocal... (of ben ik nou gek?)
Acapella is volgensmij gewoon dat je alleen de vocal hoort en dus de melody niet.
Dus dan hoor je de melody en dan aan het eind zegt ie: I'm no Rocker
En dan komt de beat waar iedereen los gaat xD
Ik snap wel wat hij bedoelde, hij bedoelde dat je dus een stukje van de?vocals als een acapella moest afspelen alvorens de rest er weer in te gooien. Dus idd zonder begeleiding van de muziek. Yeeeey we hebben allemaal gelijk :D Hehe
ik heb je vorige versie niet geluisterd, maar ik vind hem nog steeds te druk, er zitten gewoon teveel geluiden in Verder kan het afmixen een stuk beter, nu komt de kick niet erg goed naar voren!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.