Ik ben bezig met een quiz te maken en bij deze quiz stel ik alle deelnemers (20 stuks) voor aan de hand van een liedje dat volledig bij iemand past. Iedereen wordt in de zeik genomen en geen enkel nummer is echt positief te noemen (het is voor de selectie van de voetbal, vandaar). Ik heb voor 19 spelers een nummer kunnen vinden alleen voor 1 persoon lukt het met gewoon niet.
Hij doet vrij weinig interessants en is altijd vrij rustig.
Het enige waar ik hem op zou kunnen pakken is het aantal gele (en rode) kaarten dat hij pakt omdat hij nogal grof speelt (a la nigel de jong zegmaar). Ik kan hier alleen geen nummer bij vinden.
Heeft iemand een nummer of weet iemand een nummer waar grof spel, tackles, overtredingen, gele/rode kaarten in voorkomt??
Ik zou hier erg geholpen mee zijn!
Alvast bedankt,
Sandr
Play that funky music white boy....
What do you think about Sandr zoekt een liedje (en dat is zeldzaam) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 5.250 days. Post CommentThat would be 175 months or a whopping 14.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.