Poster: Dolivieira
Ja Idd. Serato is net Pioneer. Duur.
Ja Idd. Serato is net Pioneer. Duur.
Het probleem is dat ik hem al 30 december ben gaan halen. Ik neem aan dat Seca later met hem afgesproken heeft. Dus volgens mij heeft die Seca willens en wetens om?de tuin geleid. Ik heb net?Seca een bericht gestuurd met de gegevens van de man. Die had ik nog in me PM box staan.??Het is trouwens naast het festival terrein van LoveLand waar die man woont.
Als je op het festival terrein staat. Normaal is dat een recratie gebied met zwembad, zie je 3 hoge flatgebouwen staan. En het is gelijk de eerste waar je tegen aan kijkt.
Poster: tek-zotic
wa een traktor plaat is net even duur he ( zelfs nog enkele euro's duurder)
Poster: Tekhead
Maar dan heb je ook iets voor je geld, in tegenstelling tot ....veel geld voor prullen.
Poster: Seca
Ik heb na 30 december afgesproken, dus jij had hem al gekocht, en hij zag waarschijnlijk dat ik van ver kwam, dus hij dacht waarschijnlijk dat hij mij kon oplichten
Ik heb geen enkel probleem om naar Amsterdam te rijden, mensen oplichten doe je gewoon niet.
Nu ga ik eerst nog 1 duidelijke mail sturen, en als hij daar niet op antwoord ga ik ofwel klacht indienen bij de politie, ofwel naar zijn woonplaats rijden ( dan reken ik nog wel mijn benzineverbruik aan aan die persoon natuurlijk ).
Idd je heb nog gelijk ook. En waar ik me ook niet bij stil sta. is dat normale vinyl (nieuw prijs) ook de zelde prijs is ongeveer.
Ben ik het niet met je eens. Je kan alles zeggen over Pioneer. Maar dat het Prul spul is ben ik het niet met je eens.?
Ik wil wel mee gaan Dries, geld terug of de Amstel in.
Poster: tek-zotic
als het na m'n examens is wilt dezen tek ook wel mee :D
Poster: -FLoriZ-
Gewoon een touringcar, moet lukken. De DJR-knokploeg mee. Iemand groot rijbewijs?
Gewoon een touringcar, moet lukken. De DJR-knokploeg mee. Iemand groot rijbewijs?
Poster: TekheadNou, is da ook geregeld. =D
ikke en dennis !
Poster: TH3llCTraktor is toch geen rijbewijs voor nodig dacht ik..
traktor?
Poster: Mixt-Ape
Ik wil ook wel meegaan, maar alleen als we achteraf op caf? gaan! :D
Poster: Seca
Uiteraard, van die 45? die hij gaat teruggeven aan mij gaan we op caf?.
Nou, is da ook geregeld. =D
Traktor is toch geen rijbewijs voor nodig dacht ik..
toch niet in Holland he dries, daar hebben ze geen lekker bier, en geen juiste glazen