Poster: Seca
Eventjes geleden heb ik besloten om deze Serato SL1 Interface te kopen.
Hij stelde voor om het 50-50 te doen, de deal was ?90 inclusief verzending, dus ik schreef ?45 over op zijn bankrekeningnummer, vanaf hij dit ontvangen zou hebben?zou hij de serato interface opsturen, en zou ik nogmaals ?45 opsturen.
Vanaf het bedrag gestort was zei deze persoon dat hij het bedrag niet ontvangen had ( meermaals ), en sindsdien heb ik geen contact meer gehad, men weigert blijkbaar om te antwoorden op mijn e-mails, ik krijg zo het gevoel dat ik opgelicht ben geweest. Ik lees nu pas dat jij ook geintereseert was Dennis? Jij hebt toch ook geen bedrag overgeschreven hoop ik?
Poster: Dolivieira
Ik heb volgens mij nog een telefoonnr ergens.
Is wel een beetje matig dit.
Dat is ook de rede waarom ik altijd dingen ga halen. Ik heb dit een keer gedaan met een uberstand en dat ging gelukkig goed. Maar in principe heb ik er geen goed gevoel over dat opsturen. En geld over maken. In verband met dit soort lui.
En begrijp me niet verkeerd heleboel mensen en ook hier op DJR handelen in goede wil. En doen dit soort dingen niet. Maar er zitten er een paar tussen die willens en wetens de boel willen naaien. En die verzieken het voor de goede. De goede moeten onder de kwade leiden. Helaas. ?
Poster: Dolivieira
En begrijp me niet verkeerd heleboel mensen en ook hier op DJR handelen in goede wil. En doen dit soort dingen niet. Maar er zitten er een paar tussen die willens en wetens de boel willen naaien. En die verzieken het voor de goede. De goede moeten onder de kwade leiden. Helaas. ?