Misschien wel een bekende vraag hier op DJR maar kom er toch nog niet echt uit.
Ik wil namelijk me wat meer bezig houden met Mixen, Bootlegs & Mashups. Voor produceren heb ik al ervaring met Fl Studio. Maar om een mix te gaan creeren in Fl Studio lijkt me geen stevig plan. Welke software raden jullie aan voor deze soort productie?
Ik heb al wat gelezen over MixMeister en ook wat video's bekeken, is dit 1 van de beste mogelijkheden ?
What do you think about Software voor:: Mixjes, Bootlegs, Mashups ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je zou eens kunnen kijken naar Mix Meister! In dit programma heb je 4 tot 8 tracks en kan je je tracks gewoon inladen. Dan zie je de wave'e die je kan knippen, plakken, hi-mid-lo weg draaien op harder zetten, ook volume.
Leuk programmatje hoor!
Edit: Je hebt een PM! (:
User edit by DJMischaa on 26-12-2010 @ 11:03:53 (3%)
Ableton Live kan je ik zeker aanraden, de warp engine is makkelijk en fijn en er zijn genoeg tutorials/filmpjes op het internet. In ableton live kun je ook erg makkelijk je tracks/samples knippen/plakken/bewerken en dergelijke. Er zijn ook mensen die gehele mixen in ableton maken.
User edit by MoXeGy on 26-12-2010 @ 12:01:04 (31%)
No new postings for 5.360 days. Post CommentThat would be 178.7 months or a whopping 14.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.