[p] K lect. 3 previews op soundcloud
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

main    posted on 24-12-2010 19:39
dames,

ik dacht, laat ik eens 3 previews online gooien en kijken wat men ervan vind!

de eerste 2 in het rijtje (Snare en Full) zijn nog meer concepten. de 3e (Just me) is inmiddels al 5 minuten.

linkje: http://soundcloud.com/k-lect/

enjoy!

What do you think about [p] K lect. 3 previews op soundcloud ??

Vote :   

Esmee    posted on 25-12-2010 10:25
Snare
uhhm... apparte melodie en string... niet zo mijn ding. Wel een leuke beat, maar ik vind die synth echt 10 keer niets. Sorry.

Full
Bij full krijg ik een beetje het idee dat het gewoon de opbouw is van een nummer wat er nog niet is zegmaar... Qua intro vind ik m geslaagd, maar er moet echt nog wel een synthje bij na de eerste minuut vind ik.

Just me
Ik vind deze erg mooi. Ik hou echt van piano tracks. Ik had alleen na de break die piano graag zien veranderen naar 1 of andere synth die wel wat lijkt op een piano maar m niet is. Verder een lekkere track!

main    posted on 25-12-2010 11:02
en daarom zijn t previews. bij full is het echt puur het begin wat ik als preview heb gepakt.

ik maak alles voor mezelf, vandaar dat t hoogst waarschijnlijk niet jou style is Winking my eye
User edit by main on 25-12-2010 @ 11:04:24 (60%)
main    posted on 27-12-2010 18:40
niemand meer?
N0L1F3    posted on 27-12-2010 19:25
die just me klinkt echt niet slecht maar idd na die break mss een synth dat zou echt beter passen
main    posted on 27-12-2010 20:17
ik zal eens kijken wat ik kan doen, just me is eigenlijk een vervolg op emotion. dan weet je een beetje hoe het nummer in elkaar zit!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

232 Users online: 64 Guests (168 Unknown)
Pages generated today : 57.172
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.392.703