CDJ-2000 & iPod Classic
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Gery    posted on 24-12-2010 17:23
Heeft iemand ervaring met een iPod Classic (6e, laatste generatie) en de CDJ-2000? meer bepaald, worden de nummers goed uitgelezen kan je door de playlists op de ipod bladeren, ... ik ben op zoek naar een alternatief voor Rekordbox, aangezien de software vrij buggy en extreem traag werkt. Ik wil meer controle over mijn playlists ipv met zo'n log programma te moeten werken. Ik beheer mijn muziek in iTunes, dus een iPod zou voor mij ideaal zijn om mijn playlists (die trouwens elke x dagen veranderen/updaten) op de CDJ's te krijgen.. G
DJ - Producer

What do you think about CDJ-2000 & iPod Classic ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 24-12-2010 17:50
Nou dat traagheid van Rekordbox dat is ook een beetje weggenomen sinds de laatste update. Ik gebruik Rekortbox om ID Tags te corigeren en dingen bij te zetten en het werkt hier prima.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Lead    posted on 25-12-2010 11:23
Een ipoad kanwerken op een CDJ maar wordt niet ondesteund,.. Ik vind het ook te langzaam werken. Verdiep je eens in Rekordbox want die importeerd gewoon je playlisten uit itunes. Kun je een usb drive gebruiken ipv je ipod en toch je playlisten bij de hand hebben...
Let the BASS be louder
Gery    posted on 25-12-2010 17:19
Ik weet het maar ik heb enkele bedenkingen bij rekordbox, wat het voor mij helemaal geen aangenaam programma maakt..

1) Playlisten worden allemaal op dezelfde manier gerangschikt, dit terwijl ik mijn club lijsten en dergelijke liever op datum sorteer, zodat de meest recente nummers bovenaan staan en mijn R&B liever op BPM.

2) Mogelijk is dus om de 'afspeelvolgorde' te nemen, maar voeg je dan nieuwe nummers toe aan een playlist zet hij de nieuwe nummers onderaan, om die nummers naar boven te slepen in een lange lijst moest je die dus in veel stappen telkens 15 nummers naar boven schuiven, want bovenin de balk stilstaan scrolt hij niet naar boven zoals in een normale browser..

3) ik heb een playlist ge-updated als ik die op mijn USB stick wil exporteren gaan hij ipv de extra toegevoegde bestanden de hele lijst opnieuw kopieren!

4) Mocht dat kopieren nog snel gaan zou ik hiermee nog kunnen leven, maar (veel mensen klagen hiervan als je eens google't) via rekordbox exporteren naar USB is ongeveer 10 keer zo traag als bestanden gewoon via finder of explorer naar een USB stick kopieren..

Echt een hel dus als je anderhalf uur voor je set vlug nog even wat updates wil doorvoeren en meenemen..

Het programma is dan nog vrij onstabiel ook 'soms de 'busy' meldingen zonder dat ik specifiek met iets bezig ben..

daarmee dat ik graag een efficienter alternatief had gevonden Happy, laughing
DJ - Producer
TH3llC    posted on 25-12-2010 18:06
was er geen topic van recordbox verbeterpunten?
zou een mooie post zijn voor in dat topic
Gery    posted on 25-12-2010 19:36
feit, maar ik heb geen zin om te wachten totdat ze hun zooi deftig werkt, dermee da'k alternatieven aan't zoeken ben Happy, laughing
DJ - Producer

This is an old Topic

No new postings for 5.300 days.
 Post CommentThat would be 176.7 months
or a whopping 14.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

31 Users online: 6 Guests (25 Unknown)
Pages generated today : 871
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.207.623