Ik weet het maar ik heb enkele bedenkingen bij rekordbox, wat het voor mij helemaal geen aangenaam programma maakt..
1) Playlisten worden allemaal op dezelfde manier gerangschikt, dit terwijl ik mijn club lijsten en dergelijke liever op datum sorteer, zodat de meest recente nummers bovenaan staan en mijn R&B liever op BPM.
2) Mogelijk is dus om de 'afspeelvolgorde' te nemen, maar voeg je dan nieuwe nummers toe aan een playlist zet hij de nieuwe nummers onderaan, om die nummers naar boven te slepen in een lange lijst moest je die dus in veel stappen telkens 15 nummers naar boven schuiven, want bovenin de balk stilstaan scrolt hij niet naar boven zoals in een normale browser..
3) ik heb een playlist ge-updated als ik die op mijn USB stick wil exporteren gaan hij ipv de extra toegevoegde bestanden de hele lijst opnieuw kopieren!
4) Mocht dat kopieren nog snel gaan zou ik hiermee nog kunnen leven, maar (veel mensen klagen hiervan als je eens google't) via rekordbox exporteren naar USB is ongeveer 10 keer zo traag als bestanden gewoon via finder of explorer naar een USB stick kopieren..
Echt een hel dus als je anderhalf uur voor je set vlug nog even wat updates wil doorvoeren en meenemen..
Het programma is dan nog vrij onstabiel ook 'soms de 'busy' meldingen zonder dat ik specifiek met iets bezig ben..
daarmee dat ik graag een efficienter alternatief had gevonden