OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Even een schoonmaak actie gehouden in verband met de hidden message. Dit is inderdaad alleen mogelijk in een openingspost en maak er geen misbruik van want zoals iedereen heeft gezien wordt dit als zeer irritant ervaren.
deze laser is niets... is een 4.9 miliwatt. en een beetje laser begint bij 100 mw.
verwacht zeker geen tunnel of wave effecten van deze laser want dat kan hij niet. het enigste wat hij doet is snel draaien en dan een fuguur projecteren en die kun je zelf niet maken.
leuk voor op je slaapkamer maar niet voor op de weg of in de discotheek
Da's een leuk decoratief lampje voor aan de muur. Alleen als mensen er recht in kijken en er is een klein beetje rook dan is het wel een leuk effect. Maar ik denk dat veel mensen op een feestje niet eens door zullen hebben dat er een laser aan staat
35Mw dat k weet niet. Wel 30, 40, 50, 110. maar dan heb je ook weer een andere prijsklasse. een 30Mw laser kost al snel 250€ en licht r ook aan of hij anoloog of DMX aanstuurbaar is.
hij ziet er wel geinig uit, maar ik denk niet dat JB systems deze als Proffessioneel laser heeft gemaakt. Ik denk eerder voor Home Entertainment, want dat is ie zowieso, voor discotheken of drive-innetjes kun je die egt niet gebruiken. Veel te weinig lichtopbrengst
Deze laser is niets waard. Hij kan geen tunnels vormen enzo... Hij kan enkel wat figuurtjes projecteren die wat rond draaien en in elkaar overgaan. Dit is goed als het enkel voor op een kamer is. In een zaaltje zie je de figuurtjes al bijna niet meer.
Deze is inderdaad alleen leuk voor op de WC. Een beetje leuke laser afhankelijk van de kleur en scanner box begint bij een 50mW (Groen), als je echt iets leuks wil hebben moet je minimaal een 250mW (het liefst nog meer) met fatsoenlijke software hebben (Pangolin) en ILDA.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.