Wie is jouw favoriete 37+ dj ? (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tekhead    posted on 22-12-2010 23:50
Eigenlijk is dit een nutteloos topic van mij, maar ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie kennis en voorkeur van? de +37jarige DJ's.
Ook het waarom of waardoor deze DJ jouw favoriet is zou ik graag willen weten.

Ik vind Carl Cox nog steeds een van de beste DJ's ter wereld, en eentje waarvoor ik veel respect heb omdat het als kleurling komende uit een land waar 'House' niet eens in de top 3 staat, VSA dus, al 2 stappen straf kreeg, en toch heeft hij het gemaakt en is hij nog steeds 1 vd meest geboekte dj's ter Wereld.
Ook Dave Clarke posteer ik mee met Carl C. op 1, omdat ik hem al ontelbare keren heb gehoord op allerlei festivals, clubs, etc... en hij mij nog nooit ontgoocheld heeft, en ik sta er nog steeds verbaasd van dat met z'n leeftijd, ook z'n populariteit en erkenning omhoog gaat, hij alle stijlen perfect aankan, en omdat hij steeds z'n eigen weg gaat en goed weet waarmee hij bezig is,
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 23-12-2010 @ 00:56:50 (100%)

What do you think about Wie is jouw favoriete 37+ dj ? ??

Vote :   

T-to-the-J    posted on 31-12-2010 21:34
Niet gaan zijken over zulk soort dingen! Er zijn hier op het forum mensen met dyslectie en mensen die niet zo goed zijn in Nederlands!!

Cool
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Tekhead    posted on 31-12-2010 22:16
Poster: Lomme_
Poster: Estacy
dit gaat inderdaad over DJ's en niet schoenen, dus ik vindt het nuttig! bovendien is dit gewoon lekker gebabbel over erg goede DJ's.

oh, en iedereen die graag live sets wil hebben van allerhande DJ's, deze site is echt geweldig.

Ga jij eerst maar eens leren hoe je zonder 'dt' fouten typt, jezus ...

wat is jouw probleem eigenlijk ? kan je mss niet tegen?kommentaar ? Zielig hoor, zo'n opmerking !?

tek-zotic    posted on 01-01-2011 22:16
Poster: Tekhead
wat is jouw probleem eigenlijk ? kan je mss niet tegen?kommentaar ? Zielig hoor, zo'n opmerking !?

commentaar is met een C :D CoolCool hehe

btw was Jeff Mills nog vergeten :D deze man is heerlijk met 3 turntables en giga snelle mixes ( denk soms sneller dan een minuut voor volgende song
User edit by tek-zotic on 01-01-2011 @ 22:17:17 (31%)
Estacy    posted on 01-01-2011 22:22
fein dad zpelingz fuoten sow gut gesjekt w0rde!

kunnen we het nu weer over DJ's hebben?

Is Larry Levan al genoemd?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
niiicola    posted on 01-01-2011 22:32
Poster: Lomme_
Lekker belangrijk topic weer. Maareh ontopic, wie is jullie favoriete +65 DJ?

Sorry maar kan het niet laten:
DJ Granny Ruth Flowers hhahahaha
Gewoon.
Oliviero    posted on 07-01-2011 16:49
Erick E,

hij is 41 en hij is de beste dj van nederland (volgens djguide).

David Guetta,

vind ik persoonlijk beter dan Erick E qua producen, maar ik heb nog nooit live setjes van hun beiden geluisterd.

Roog,

alleen hoor ik de laatste tijd niet echt veel van hem.

www.soundcloud.com/oliverheldens
OneSixty    posted on 07-01-2011 17:29
Poster: Estacy
of wat dacht je van Kerri Chandler, house icoon EN: die mafkees draait af en toe met tapedecks. jaaa, google em maar.

wat een held!

leuke performance
Tekhead    posted on 07-01-2011 22:29
Poster: tek-zotic
commentaar is met een C :D CoolCool hehe

btw was Jeff Mills nog vergeten :D deze man is heerlijk met 3 turntables en giga snelle mixes ( denk soms sneller dan een minuut voor volgende song

weet ik, zag het wat laat en was al op andere topics aan't reageren, dus deze verder uit het oog verloren.

En zeker nog djrush niet vergeten

This is an old Topic

No new postings for 5.354 days.
 Post CommentThat would be 178.5 months
or a whopping 14.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

166 Users online: 85 Guests (81 Unknown)
Pages generated today : 19.082
Most visitors online this month : 378
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.138.048