Poster: Winston
Ik zou van al die grote oude namen, ik heb wel van ze gehoord, wel een setje willen horen. Wie helpt mixjes met linkjes zoeken?
Op kazaa downloade ik er vroeger veel, op stubru bij switch vind je ook wel wat, maar dat zijn meerdeels hardere sets, een tip voor de techno liefhebbers, zoek naar I love Techno Outdoor in een of andere P2P site want daar zijn enkele fantastische sets te horen.
Poster: rackham
Richie Hawtin sowieso ook
Uiteraard, maar vooral onder z'n andere naam Plastikman vond ik hem bangelijk, Z'n sets als R.H. vind ik toch een stuk minder.
Poster: feestbeest
@Tekhead:
Hadt laast een nummer gehoort van Marcel Woods dan wel een remix van Showtek maar vond het orgineel ook erg vet!(The bottle) Ben niet zo van de trance, maar vind dit wel lekker klinken.
Wel een leuk topic dit voor mij, ga eens wat van deze namen googlen
Marcel is een groot dj, altijd een van mijn favoriete dj uit Nederland geweest, heb wel wat vinyl van hem, maar bijna allemaal onder het Bonzai label, koos hij voor wat snellere en hardere sets en producties.
Poster: tek-zotic
typische reactie van iemand voor wie dit te ver terug gaat en toch maar wil reageren
Bedankt Jelle, er zijn er altijd die kritiek hebben, en dan met een onnozel antwoord afkomen of een onnozele opmerking maken. Gelukkig zijn de meeste jonge gasten en meiden op DJR niet zo, en beter nog, ze vinden het nog een leuk topic, en met resultaat, want sommige zijn al gaan googlen om setjes te vinden. Conclusie, interessant topic haha LOL
@Lomme: Om je een antwoord te geven op +65j favoriete dj: de mijne is Wolfman Jack, en de jouwe

???