Wie is jouw favoriete 37+ dj ? (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tekhead    posted on 22-12-2010 23:50
Eigenlijk is dit een nutteloos topic van mij, maar ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie kennis en voorkeur van? de +37jarige DJ's.
Ook het waarom of waardoor deze DJ jouw favoriet is zou ik graag willen weten.

Ik vind Carl Cox nog steeds een van de beste DJ's ter wereld, en eentje waarvoor ik veel respect heb omdat het als kleurling komende uit een land waar 'House' niet eens in de top 3 staat, VSA dus, al 2 stappen straf kreeg, en toch heeft hij het gemaakt en is hij nog steeds 1 vd meest geboekte dj's ter Wereld.
Ook Dave Clarke posteer ik mee met Carl C. op 1, omdat ik hem al ontelbare keren heb gehoord op allerlei festivals, clubs, etc... en hij mij nog nooit ontgoocheld heeft, en ik sta er nog steeds verbaasd van dat met z'n leeftijd, ook z'n populariteit en erkenning omhoog gaat, hij alle stijlen perfect aankan, en omdat hij steeds z'n eigen weg gaat en goed weet waarmee hij bezig is,
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 23-12-2010 @ 00:56:50 (100%)

What do you think about Wie is jouw favoriete 37+ dj ? ??

Vote :   

Tekhead    posted on 23-12-2010 22:31
om ff in de lage landen te blijven, Yves de Ruyter, Frank Struyf (zolex) Joris Voorn, Marcel Woods, etc...
Winston    posted on 23-12-2010 23:32
Ik zou van al die grote oude namen, ik heb wel van ze gehoord, wel een setje willen horen. Wie helpt mixjes met linkjes zoeken?
Tic Toc
tek-zotic    posted on 24-12-2010 12:57
Poster: Lomme_
Lekker belangrijk topic weer. Maareh ontopic, wie is jullie favoriete +65 DJ?

typische reactie van iemand voor wie dit te ver terug gaat en toch maar wil reageren
feestbeest    posted on 24-12-2010 13:46
@Tekhead:
Hadt laast een nummer gehoort van Marcel Woods dan wel een remix van Showtek maar vond het orgineel ook erg vet!(The bottle) Ben niet zo van de trance, maar vind dit wel lekker klinken.
Wel een leuk topic dit voor mij, ga eens wat van deze namen googlenHappy, laughing
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Winston    posted on 24-12-2010 15:22
Ja, ik vindt het ook een goed topic. Alleen een naam noemen zou niet boeien. Maar het waarom en waardoor maakt het interessant. Je kunt van deze kerels altijd wat leren; gewoon al door naar een set van ze te luisteren.

Zelf had ik niet door dat het grootste deel van mijn favoriete DJ's al zo oud zijn. Cool
Tic Toc
p-wee    posted on 24-12-2010 15:40
carl cox, joost van bellen..al genoemd

k weet niet hoe oud ze zijn maar?wat mij betreft horen deze erbij;

Sven Vath
Remy

edit: uhmm waarom. zijn toch zeker helden in de house / techno scene wat mij betreft
User edit by p-wee on 24-12-2010 @ 15:41:58 (69%)
Rusafli    posted on 24-12-2010 15:56
Poster: Winston
Ja, ik vindt het ook een goed topic. Alleen een naam noemen zou niet boeien. Maar het waarom en waardoor maakt het interessant. Je kunt van deze kerels altijd wat leren; gewoon al door naar een set van ze te luisteren.

Zelf had ik niet door dat het grootste deel van mijn favoriete DJ's al zo oud zijn. Cool

Oud ?? Doe niet zo gek. Het leven begint dan pas echt Happy, laughing
User edit by Rusafli on 24-12-2010 @ 15:57:17 (5%)
rackham    posted on 24-12-2010 21:42
Richie Hawtin sowieso ook
Tekhead    posted on 25-12-2010 01:37
Poster: Winston
Ik zou van al die grote oude namen, ik heb wel van ze gehoord, wel een setje willen horen. Wie helpt mixjes met linkjes zoeken?

Op kazaa downloade ik er vroeger veel, op stubru bij switch vind je ook wel wat, maar dat zijn meerdeels hardere sets, een tip voor de techno liefhebbers, zoek naar I love Techno Outdoor in een of andere P2P site want daar zijn enkele fantastische sets te horen.
Poster: rackham
Richie Hawtin sowieso ook

Uiteraard, maar vooral onder z'n andere naam Plastikman vond ik hem bangelijk, Z'n sets als R.H. vind ik toch een stuk minder.
Poster: feestbeest
@Tekhead:
Hadt laast een nummer gehoort van Marcel Woods dan wel een remix van Showtek maar vond het orgineel ook erg vet!(The bottle) Ben niet zo van de trance, maar vind dit wel lekker klinken.
Wel een leuk topic dit voor mij, ga eens wat van deze namen googlenHappy, laughing

Marcel is een groot dj, altijd een van mijn favoriete dj uit Nederland geweest, heb wel wat vinyl van hem, maar bijna allemaal onder het Bonzai label, koos hij voor wat snellere en hardere sets en producties.
Poster: tek-zotic
typische reactie van iemand voor wie dit te ver terug gaat en toch maar wil reageren

Bedankt Jelle, er zijn er altijd die kritiek hebben, en dan met een onnozel antwoord afkomen of een onnozele opmerking maken. Gelukkig zijn de meeste jonge gasten en meiden op DJR niet zo, en beter nog, ze vinden het nog een leuk topic, en met resultaat, want sommige zijn al gaan googlen om setjes te vinden. Conclusie, interessant topic haha LOL
@Lomme: Om je een antwoord te geven op +65j favoriete dj: de mijne is Wolfman Jack, en de jouwe ConfusedConfusedConfused???
tek-zotic    posted on 25-12-2010 11:05
Poster: Tekhead

Uiteraard, maar vooral onder z'n andere naam Plastikman vond ik hem bangelijk, Z'n sets als R.H. vind ik toch een stuk minder.

SPASTIK!!!!!!!!!!!!!!!
Tekhead    posted on 25-12-2010 18:12
Een van de allergrootste classics ooit gemaakt, kippevel krijg ik er nog altijd van.
Oliviero    posted on 26-12-2010 17:33
is richie hawtin nog steeds actief ??

@specialm,

hoe oud is ron carrol?
als ie echt 37+ is, staat hij op nummer 1 voor mij op het gebied van producen.

paul elstak is ook een goede producer, maar happy hardcore valt niet echt te vergelijken met house.

ff een vraagje: hoe oud is axwell??
www.soundcloud.com/oliverheldens
Sjoewe    posted on 26-12-2010 17:54
Jochem Paap aka Speedy J Happy, laughing

Nederlandse held, die zich steeds opnieuw weet uit te vinden en altijd aan de frontlinie van de techno heeft gestaan.

En Derrick May.
Tja, helden-DJ. Altijd een vette set, heel aardig, en tja ??n van de grondleggers.
User edit by Sjoewe on 26-12-2010 @ 17:56:07 (100%)
Estacy    posted on 26-12-2010 19:34
Derrick may is toch wel de daddy van techno! jammer dat ie in geen jaren geen release meer heeft gehad en vaak rare uitspraken doet, maar toch respect voor de man die gewoon zooo gigantisch in zijn sets op kan gaan dat het lijkt alsof ie sex heeft met de mixer. en ie gebruikt nog steeds vinyl!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 30-12-2010 00:19
Poster: Oliver_Hero
is richie hawtin nog steeds actief ??

CoolNatuurlijk.

Poster: Estacy
Derrick may is toch wel de daddy van techno! jammer dat ie in geen jaren geen release meer heeft gehad en vaak rare uitspraken doet, maar toch respect voor de man die gewoon zooo gigantisch in zijn sets op kan gaan dat het lijkt alsof ie sex heeft met de mixer. en ie gebruikt nog steeds vinyl!

Het is een rare figuur, maar een echte Techno master pur sang, en hij zweert idd bij vinyl, ook Sven Vath heb ik afgelopen zomer meermaals met vinyl aan't werk gezien, zelfs op grote festivals.
EleMentcp    posted on 30-12-2010 23:23
ik heb geen idee welke dj's er nu allemaal 37 zijn maar alle dj's die hier al genoemd zijn, zijn zowizo al helden in de dj wereld.

Carl Cox vind ik heerlijk zijn sets haal elke week nog zijn podcasts binnen maar ook de oldscool nummers trekken mij erg zoals frankie knuckels en de goede oude trance van tiesto, marcel woods en marco VCool en natuurlijk plastikman/richie.

En ik heb geen idee hoe oud ze zijn maar booka shade is ook altijd chill.
Tekhead    posted on 30-12-2010 23:41
die zijn allemaal 37+
Lomme_    posted on 30-12-2010 23:50
ff een vraagje: hoe oud is axwell??

33 als ik me niet vergis.

@Tek-zotic: Ik kan hier gewoon mijn favoriete +37 DJ's opnoemen, maar wat de neuk zijn jullie daar nu mee? Dit topic komt op gelijke hoogte met dat van 'welke schoenen moet ik dragen'.
User edit by Lomme_ on 30-12-2010 @ 23:51:44 (100%)
TimmyV    posted on 31-12-2010 00:01
Wat probeer je nou te zeggen?
Dit is gewoon DJ gerelateerd!

Als het je niet aanstaat dan reageer je niet. Als ??n van de Admins het er niet mee eens was, dan was dit topic allang gesloten.
Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 31-12-2010 @ 00:03:08 (2%)
Estacy    posted on 31-12-2010 01:56
dit gaat inderdaad over DJ's en niet schoenen, dus ik vindt het nuttig! bovendien is dit gewoon lekker gebabbel over erg goede DJ's.
oh, en iedereen die graag live sets wil hebben van allerhande DJ's, deze site is echt geweldig.

http://www.liveset.nl/
tek-zotic    posted on 31-12-2010 11:12
ik vergeet er nog 1: Roger aka Tekhead :D
splendid    posted on 31-12-2010 11:15
Wat te denken van: Erick Morillo & Roger Sanchez!
Estacy    posted on 31-12-2010 12:42
of wat dacht je van Kerri Chandler, house icoon EN: die mafkees draait af en toe met tapedecks. jaaa, google em maar.
Tekhead    posted on 31-12-2010 19:29
Poster: Lomme_
BR>

33 als ik me niet vergis.

@Tek-zotic: Ik kan hier gewoon mijn favoriete +37 DJ's opnoemen, maar wat de neuk zijn jullie daar nu mee? Dit topic komt op gelijke hoogte met dat van 'welke schoenen moet ik dragen'.

In de opening had ik gezegd dat het geen nuttig maar gewoon een interesse topic is, wat lig jij dan uit je nek te lullen, en je bent de enigste die zo reageerd, maar beetje traag van begrip zeker ? ?Of als je wil kan ik het ook eens zingen de openingszin ! Trouwens door dit topic zijn er al meerdere members hier gaan googlen?om setjes van die oudjes te horen, en ze zijn er best blij mee, of jij het nu leuk vind of niet Happy, laughing

of wat dacht je van Kerri Chandler, house icoon EN: die mafkees draait af en toe met tapedecks. jaaa, google em maar.

Zo Kerri Chandler, leeft die dan nog ? Dat is altijd al ne speciale geweest.
Poster: tek-zotic
ik vergeet er nog 1: Roger aka Tekhead :D

haha, tis nen brave de n Tekhead, zo zot als ne stop gelijk alle Tekkie's he jelle Winking my eye
User edit by Tekhead on 31-12-2010 @ 19:38:43 (45%)
Lomme_    posted on 31-12-2010 21:27
dit gaat inderdaad over DJ's en niet schoenen, dus ik vindt het nuttig! bovendien is dit gewoon lekker gebabbel over erg goede DJ's.

oh, en iedereen die graag live sets wil hebben van allerhande DJ's, deze site is echt geweldig.

http://www.liveset.nl/

Ga jij eerst maar eens leren hoe je zonder 'dt' fouten typt, jezus ...

260 Users online: 43 Guests (217 Unknown)
Pages generated today : 52.438
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.387.969