Poster: DJ_OB
Oke dus ik kan gewoon proberen die nanokey te kopen, en mocht het echt niet werken zon goedkope behringer geluidskaart erbij nemen.
De verkoper zij namelijk dat je minimaal een geluidskaart van 100 euro nodig had. Maar met mijn lage eisen is dit dus een beetje een overkill?
De verkoper zij namelijk dat je minimaal een geluidskaart van 100 euro nodig had.
Poster: DJMischaa
Aangezien je een Macbook hebt is het gewook een kwestie van je koptelefoon in je direct-outputs stoppen man! Je hebt helemaal geen geluidskaart nodig.. Waarmee ga je een beetje knutsellen? Logic?
Pas als je echt opnames wilt maken met een microfoon is het interessant om te kijken naar een extrene geluidskaart/interface.. Voor jou zijn inderdaad die nano controll dingetjes wel leuk omdat al die soorten 50 eurp kosten geloof ik! MAAR zelfs daarop heb ik ook een til, ALS je met Logic werkt, capslockt, en je toetsen zijn een keyboard!
Wls je echt wil gaan kijken hoe je het producen vind, hoef je dus in principe niks te kopen, als je het echt leuk vind kan je er wat aan uit gaan geven. Je USB apparatuur is eigenlijk gewoon je muis, maar omdat de meeste lui te zijn kopen ze controllers...
Ik ben ook begonnen zonder iets, alleen m'n Macbook Pro en Logic met een koptelefoon en knallen maar!
Succes ermee!
Poster: DJMischaa
Aangezien je een Macbook hebt is het gewook een kwestie van je koptelefoon in je direct-outputs stoppen man! Je hebt helemaal geen geluidskaart nodig.. Waarmee ga je een beetje knutsellen? Logic?
Pas als je echt opnames wilt maken met een microfoon is het interessant om te kijken naar een extrene geluidskaart/interface.. Voor jou zijn inderdaad die nano controll dingetjes wel leuk omdat al die soorten 50 eurp kosten geloof ik! MAAR zelfs daarop heb ik ook een til, ALS je met Logic werkt, capslockt, en je toetsen zijn een keyboard!
Wls je echt wil gaan kijken hoe je het producen vind, hoef je dus in principe niks te kopen, als je het echt leuk vind kan je er wat aan uit gaan geven. Je USB apparatuur is eigenlijk gewoon je muis, maar omdat de meeste lui te zijn kopen ze controllers...
Ik ben ook begonnen zonder iets, alleen m'n Macbook Pro en Logic met een koptelefoon en knallen maar!
Succes ermee!
Poster: durko
Misschaa, niet verkeerd opvatten, maar hoezo als je als beginner een controller koopt ben je lui? XD Die snap ik niet helemaal. Ik ben ook nog een beginner maar ik kan je zeggen dat ik met mijn onlangs aangeschafte padkontrol, veel meer vooruitgang boek als eerst, ben ik dan lui... Of omdat ik sneller vooruit ga: slim?
Poster: Jizzy
Misschien nog wat aanvullende informatie over je MBP zoals processor en geheugen, zodat hij weet wat voor config jij gebruikt.
mag ik vragen hoe je een mbp processor kan tunen naar 3,8 ghz lijkt me vrij lastig...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.