Win DJ-openingsspot op Extrema Outdoor 2011! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jizzy    posted on 21-12-2010 15:27
Op dit moment is 3FM bezig met de Serious Request. Ze willen zo geld ophalen voor het Rode Kruis. Dit jaar gaat het geld naar kinderen die de dupe zijn geworden van HIV/AIDS, bijvoorbeeld omdat hun ouders zijn overleden en zij nu voor hun broertjes/zusjes moeten zorgen.

Op de veiling wordt een DJ-openingsspot op Extrema Outdoor 2011! aangeboden. Indien je daar wilt draaien doe dan een bod. Oh lees wel even de voorwaarden. Je moet wel een bepaald niveau van draaien hebben.

Veiling DJ-openingsspot op Extrema Outdoor 2011!

Edit
Dit topic is informatief bedoelt. Indien je wat anders moet je geld wilt doen doe dat dan vooral. Voor het vermelden daarvan is een ander topic? Cool
Indien je meer over het goede doel wilt lezen, kan je dit doen op 3fm.nl

User edit by Jizzy on 21-12-2010 @ 16:00:01 (71%)

What do you think about Win DJ-openingsspot op Extrema Outdoor 2011! ??

Vote :   

DJSHAK3S    posted on 21-12-2010 15:35
Ik snap het doel niet echt?:S
Betalen om daar op te treden voor het goede doel volgens mij,
Van dat geld haal ik me liever een mooi setje...
RemcoV    posted on 21-12-2010 15:37
LOL, waarom in godsnaam betalen om te mogen draaien...

Misschien wat voor DJ Tony Star?Cool
Jizzy    posted on 21-12-2010 15:40
Poster: DJSHAK3S
Ik snap het doel niet echt?:S
Betalen om daar op te treden voor het goede doel volgens mij,
Van dat geld haal ik me liever een mooi setje...

Als je de site doorleest dan weet je wel waar het over gaat of luister deze week naar 3FM.

Poster: RemcoV
LOL, waarom in godsnaam betalen om te mogen draaien...

...................................................

Jij snapt het dus niet... Eerst lezen voordat je begint te schreeuwen.

Waarom moeten sommige mensen toch vervelende opmerkingen maken. Verzoek om dit bij dit topic niet te doen. Neem het dan voor kennisgeving aan.
User edit by Jizzy on 21-12-2010 @ 15:49:22 (100%)
Bjorn1419    posted on 21-12-2010 15:53
wat lul je nou, RemcoV en DJSHAK3S hebben toch gelijk, je moet betalen om er te draaien
RemcoV    posted on 21-12-2010 15:58
@Jizzy: Kerel... Ik snap heus wel dat het geld naar een goed doel gaat... Maar dan alsnog is dus de conclusie dat:

JE MOET BETALEN OM TE DRAAIEN!!!!!!!!!!!!!!!

sonik    posted on 21-12-2010 16:03
LOL!!
Estacy    posted on 21-12-2010 16:04
dat geld gaat toch naar een goed doel neem ik aan? ik zie het probleem niet. bovendien sta je dan wel op Extrema outdoor
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Bambilaner    posted on 21-12-2010 16:08
Je betaalt niet om te draaien, je steunt een goed doel, en omdat je dj bent, wordt je bedankt met een plekje op Extrema Outdoor. Leuk toch voor wie ene goed hart en genoeg geld heeft?
www.facebook.com/vinniebegooddj
RemcoV    posted on 21-12-2010 16:12
Tsja, als je het zo wilt zien... Zelf weten...

Denk maar niet dat je voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten met dit soort dingen, dit gaat echt wel minimaal 10.000 euro kosten...

Dan vind ik een openingssetje op Extrema ineens wel een duur geintje worden, wat indirect toch wel betalen is om er te mogen draaien...

Maargoed, alvast voor de gelukkige: ' Leuk joh!?Echt iets om trots op te zijn door?zo je plekje op Extrema te bemachtigen... '
Torque    posted on 21-12-2010 16:27
Ja maar als je op extrema een indrukwekkende set draait krijg je waarschijnlijk nieuwe boekingen erbij. Zie het als een investering Winking my eye
DJSHAK3S    posted on 21-12-2010 16:37
Dit kan ook helemaal verkeerd uitlopen:
Iemand die denk dat hij geweldig is met rijke ouders die daar mag draaien, dan word het een leuke opening daar.
juless    posted on 21-12-2010 16:41
een opening waar je net voor 10 man staat te draaien.... jeuj
User edit by juless on 21-12-2010 @ 16:42:04 (11%)
DJSHAK3S    posted on 21-12-2010 16:48
Poster: juless
een opening waar je net voor 10 man staat te draaien.... jeuj

dan kom je op school: ja ik heb op extrema outdoor gedraaid , allemaal reacties van WTF, jaja zeker 10 man voor mijn neus:
Mijn ouders opa oma broertjes tantes en oomen
Rusafli    posted on 21-12-2010 16:55
Er is al meer dan 2000,- geboden , wie volgt Happy, laughing
RemcoV    posted on 21-12-2010 16:57
Poster: DJSHAK3S
dan kom je op school: ja ik heb op extrema outdoor gedraaid , allemaal reacties van WTF, jaja zeker 10 man voor mijn neus:
Mijn ouders opa oma broertjes tantes en oomen

En minimaal al 2000 euro ervoor neer mogen tellen, wat dus meer is dan de gemiddelde GAGE die een DJ krijgt voor dit evenement.... LOLCool
TH3llC    posted on 21-12-2010 17:00
die biedingen van duizende euro's word denk ik toch niet door de dj zelf betaald hoor..
wie slim is zoekt een sponsor!
er bij genoeg bedrijven die het goede doel sponsoren voor een goede naam te krijgen
DJSHAK3S    posted on 21-12-2010 17:36
En minimaal al 2000 euro ervoor neer mogen tellen, wat dus meer is dan de gemiddelde GAGE die een DJ krijgt voor dit evenement.... LOLCool

Niks aan toe te voegenCool
Bambilaner    posted on 21-12-2010 18:36
Kijk ik zeg ook niet dat ik het zou doen hoor (heb daar trouwens ook geen geld voor)
Maar als je veel geld hebt (of met een sponsor veel geld verzamelt) voor het goede doel, kan je er toch beter iets leuks mee doen, dan het gewoon droogweg in een enveloppe te steken en af te geven?
www.facebook.com/vinniebegooddj
tek-zotic    posted on 21-12-2010 23:04
Poster: Bambilaner
Kijk ik zeg ook niet dat ik het zou doen hoor (heb daar trouwens ook geen geld voor)
Maar als je veel geld hebt (of met een sponsor veel geld verzamelt) voor het goede doel, kan je er toch beter iets leuks mee doen, dan het gewoon droogweg in een enveloppe te steken en af te geven?

moest ik het geld teveel hebben zou wel meebieden Happy, laughing
specialm    posted on 21-12-2010 23:07
@Jizzy: Kerel... Ik snap heus wel dat het geld naar een goed doel gaat... Maar dan alsnog is dus de conclusie dat:

JE MOET BETALEN OM TE DRAAIEN!!!!!!!!!!!!!!!

je kan merken hoe oud de mensen zijn kwa verstand

Zielig !!
ElVrieso    posted on 21-12-2010 23:36
Wat een niveau.:P
Bruno de Vries - @djelvrieso
no-rush    posted on 22-12-2010 00:11
maar ja betaalen om te draaien vind ik overdreven gratis draaien vind ik meer re?el,
maar aan de andere kant ze willen niet de buurjonge met virtual dj (niet dat ik dit programma niets vind, maar het gaat om het principe) daar hebben staan.
ik vind het wel een goed idee om zo geld bijelkaar te krijgen beter dan die mensen die de hele dag aan je deur staan te bedelen (bij wijze van spreken)

grz
RemcoV    posted on 22-12-2010 08:17
Poster: specialm
je kan merken hoe oud de mensen zijn kwa verstand

Zielig !!

Goh.. Heb jij ook weer eens wat nuttigs toe te voegen aan de discussie?Cool

Als je zo'n opmerking maakt, heb dan het lef om hem dan in?ieder geval persoonlijk naar mij te richten Winking my eye
Rusafli    posted on 22-12-2010 08:55
2550,- geboden alweer/ Prima inkomsten voor het goede doel
specialm    posted on 22-12-2010 09:31
Goh.. Heb jij ook weer eens wat nuttigs toe te voegen aan de discussie?Cool

Als je zo'n opmerking maakt, heb dan het lef om hem dan in?ieder geval persoonlijk naar mij te richten Winking my eye

Ik heb het lef wel.. Maar ik wou je niet helemaal niet de grond in trappen.

253 Users online: 139 Guests (114 Unknown)
Pages generated today : 45.980
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.843.017