De play/cue knoppen van mijn cdj1000mk3 zijn lam. Ze doen het nog wel, maar het is meer het touch gevoel. Nu zoek ik dus die schakelaartjes, ik heb net even naar een elektronica zaak gebeld, maar die zei ze niet te hebben. Nu heb ik naar een muziekwinkel gebeld (officieel dealer van pioneer) maar die had ze ook niet op voorraad en wist ook niet 1,2,3 welke erin in moesten.
Nu vraag ik me af, welke moeten erin? Ik heb op djrepair.nl ze zien staan, alleen dan zit je weer met 7 euro verzendkosten, en ik haal ze ook liever hier ergens in de buurt. (Arnhem). Dus onder welk type kan ik ze ook in een elektronica zaak vinden?
Alvast bedankt
What do you think about Lamme Play/Cue Knop Cdj1000mk3 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb nu zelf ook m'n switches gevonden. Toch bedankt iedereen Op [mod edit: geen links naar webshops svp] kun je allemaal onderdelen vinden, dus handig voor mensen die zelf wat willen vervangen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.