31-12 Capels NYE @ Capsloc, Capelle a/d IJsse
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

HarmenH    posted on 20-12-2010 15:23
He Mensen,

Dit is het feest wat op NYE bij mij in het jongerencentrum wordt georganiseerd. Met deze line-up wordt het een dik feest.

Vrijdag 31 december vanaf 24:00?uur vindt Capels New Years Eve plaats tijdens nieuwjaarsnacht 2011. Dit jaar vinden de feestelijkheden plaats op een nieuwe locatie in Capelle aan den IJssel. Na jarenlang plaats te hebben gevonden in sporthal Schenkel is het tijd voor vernieuwing. Logischerwijs is er door organisator First Love gekozen voor het gloednieuwe centrum Capsloc aan de Pelikaanweg in Capelle Centrum dat dit jaar haar deuren opende voor publiek. Ook dit jaar staat er weer een hele dikke line-up, en dit allemaal voor maar 10 euro!?Top DJs als Alvaro, Marc Benjamin, Sir Edward, Baggi Begovic en Marc MacRowland?zullen het publiek tot in de vroege uurtjes vermaken met heerlijke housetunes.?

CAPSLOC NYE??Datum: 31 december 2010 / 1 januari 2011?
? Tijd: 24:00 tot 05:00 uur?
? Locatie: Capsloc, Pelikaanweg 3 in
??Capelle?a/d?IJssel?
? Leeftijd: 16+ (Legitimatie is verplicht)?
? Prijs: 10 euro?
? Website:?www.firstlove.nl?

? Kaarten in de voorverkoop zijn verkrijgbaar bij?
? Capsloc (elke dinsdag t/m donderdag van 15:00?
? tot 21:00 uur), Bram Ladage (Koperwiek 60),?
? verschillende ambassadeurs (www.capels-
? nye.hyves.nl
) en online (www.easyticket.nl).?
? Kaarten zijn aan deur 10 euro, zolang de???
? voorraad strekt.?

ALVARO
?
Ineens was hij daar met zijn hit ?Make it funky?. Met remixen voor Chelley - Took the night en DJ Mujava - Mugwanti is deze man definitief doorgebroken. Tegenwoordig werkt hij samen met The Partysquad en draait hij regelmatig in landen als Portugal en Amerika.?

BAGGI BEGOVIC?
Met al vele producties op zijn naam heeft deze man het voor elkaar gekregen om de eerste officiele voor Nirvana ? Smells like teen spirit te produceren, waarmee hij een wereldhit te pakken heeft. Afgelopen zomer draaide hij in badplaatsen Chersonissos, Lloret de Mar en Rimini. In Nederland staat hij op alle grote feesten als Extrema & Housequake?

MARC BENJAMIN?
Bekend geworden als resident-dj van de populaire Nope is Dope concepten is Marc inmiddels een naam die niet meer weg te denken is in de nederlandse house-scene. Zijn zware populairiteit onder jongeren bezorgt hem al jaren boekingen in binnen ? en buiteland?

MARC MACROWLAND?
Opgegroeid in Capelle aan den IJssel. Afgelopen jaar is zijn release ?State of mind? samen met Robbie Taylor & Zawdi MC op het wereldbekende Sneakerz Muzik uitgekomen en draait hij op bekende feesten als Latin Lovers, Beatloverz & Latin Village.?

SIR EDWARD?
De Eclectic koning van Rotterdam maakt dit jaar tijdens oud en nieuw tijd om Capelle aan den IJssel op zijn kop te zetten. Hij zal Capsloc op zijn kop zetten met zijn mix van verschillende muziek-stijlen door elkaar.?

Voor meer informatie check?www.capels-nye.hyves.nl?en?www.capsloc.nl.?
Tot 31 december tijdens oud en nieuw bij Capels New Years Eve!

What do you think about 31-12 Capels NYE @ Capsloc, Capelle a/d IJsse ??

Vote :   

Oliviero    posted on 30-12-2010 21:13
ik kan nog steeds niet begrijpen dat alvaro en marc benjamin naar capelle komen. ik vraag me af hoe lang ze gaan draaien :P
een paar maanden geleden kwam zelfs vato hoorde ik.

****#$@#$%@#%^#&@#$%^^#%^&#$^%#$%^
ik ben geen 16..........
www.soundcloud.com/oliverheldens
HarmenH    posted on 30-12-2010 23:51
Waarom zouden ze niet naar Capelle kunnen komen? Wat wil je daarmee zegge?

Vato heeft dik 1.5uur staan draaien. Motafied Beatz, Stefan Vilijn en Baggi Begovic zijn ook al geweest.
Marc Benjamin en Alvaro draaien min. een uur.
Oliviero    posted on 31-12-2010 09:31
omdat ze heel duur zijn. dat betaalt capsloc nooit zelf; volgens mij krijgen ze gewoon heel veel subsidie van de gemeente.

edit: trouwens harmen, ik hoorde dat je ook workshops kunt volgens mij capsloc. weet jij wanneer die workshops weer gaan starten?? heb je zelf ooit meegedaan aan een van de workshops?
www.soundcloud.com/oliverheldens
User edit by Oliviero on 31-12-2010 @ 09:35:42 (100%)
HarmenH    posted on 31-12-2010 10:09
Capsloc is ook een project vanuit de gemeente. Er werken alleen maar vrijwilligers en het wordt gestuurd door een aantal mensen vanuit een stichting. Capsloc heeft dus ook niet als doel om winst te maken.

We hebben een dag gehad (Mixed up) waarop er allemaal workshops werden gegeven.
En je kon je inschrijven voor een? serie workshops. Check?http://www.capsloc.nl/category/workshops/
Deze zijn?afgelopen, of er nieuwe komen weet ik niet. Zal vanaaf ff informerenWinking my eye

Heb zelf niet meegedaan aan?een workshop. De Dj workshop?is echt de basis van Dj'en.
Heb wel een?masterclass van Baggi Begovic?gevolgd. Dat was echt dope. Je kon vragen stellen en hij vertelde over vanalles.??

This is an old Topic

No new postings for 5.245 days.
 Post CommentThat would be 174.8 months
or a whopping 14.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

188 Users online: 22 Guests (166 Unknown)
Pages generated today : 61.490
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.669.241