Recordbox problemen (mac)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DJ_OB    posted on 20-12-2010 15:06
Al sinds een hele tijd werkt recordbox niet meer bij mij Unhappy. Als ik heb open zie ik wel gewoon het laadscherm, maar het programma komt niet tevoorschijn. Hij staat wel gewoon actief in me dock. Ik heb al een herinstallatie geprobeerd en laatst een update geinstallleerd. Dit scherm liet hij namelijk wel zien. Iemand een idee wat er fout is? Heeft iemand misschien hetzelfde gehad?

What do you think about Recordbox problemen (mac) ??

Vote :   

styloos    posted on 20-12-2010 16:59
Ik heb ook een probleem:

Rekordbox start wel op maar zodra ik mijn schijf selecteert, analyseert rekordbox en klapt hij eruit....... Ik heb een macbook...

Iemand een idee?
kobuz    posted on 20-12-2010 17:06
Bootcamp draaien en even op windows proberen? Niet de oplossing die je wilt natuurlijk, maar eventueel wel werkbaar?
Lead    posted on 20-12-2010 17:20
Bootcamp is geen oplossing, Rekordbox is er zowel voor de PC als de Mac, dus op welk platform je het installeerd maakt niet uit.

Soms help het opnieuw opstarten van je computer wel, ik heb ook wel eens gehad dat Rekordbox weg was, maar na opstarten werkte alles prima. Daarna ook eigenlijk niet meer tegen gekomen.

Rekordbox vastlopen als je een schijf selecteerd ?? Staat er behalve muziek nog meer in de map die je klikte ? Rekordbox gaat namelik alle mappen die in de hoofdmap staan die je klkt scannen op auto bestanden. Alles wat hij tegen komt gaat geanalyseerd worden....
Let the BASS be louder
DJ_OB    posted on 20-12-2010 17:55
Ik heb het toevallig weer werkend gekregen vandaag. Had me laptop aangesloten op het scherm van me huisgenoot. Hier staat de laptop aan de andere kant dan bij mijn beeldscherm in de huidige opstelling. Toen ik instelde dat mijn laptop scherm links van het externe scherm moest staan floepte op het externe scherm opeens recordbox tevoorschijn Happy, laughing.

Heb hem nu netjes naar me scherm terug gesleept en nu werkt alles weer prima Happy, laughing
Lead    posted on 20-12-2010 18:09
Poster: DJ_OB
...Toen ik instelde dat mijn laptop scherm links van het externe scherm moest staan floepte op het externe scherm opeens recordbox tevoorschijn...

ook weer opgelost dus...

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

249 Users online: 48 Guests (201 Unknown)
Pages generated today : 63.149
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.398.680