What do you think about Stemmen op Deejay's, ben ik nu gek ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je gaat bij deejay's dan kies je de dj uit op wie je wil stemmen dan ga je naar voledig naar beneden links daar zie je een kotje met twee horizontale streepjes je klikt daarop kies je score en voila
User edit by the-melody on 22-12-2005 @ 10:44:29 (82%)
Het is inderdaad niet mogelijk om te zien wie er gestemd heeft. Dit zou wel mogelijk zijn omdat de 'voter' wel geregistreerd wordt. Er rest alleen dan de vraag zoals lead als zei : is het echt nodig ?
Ik denk dat het beter is om het niet te kunnen zien... aangezien er anders een groot risco is van "nou hoor! jij geeft mij een laag cijfer, laat ik jou ook is ff tegen de grond schoppen!"
haha nouja ik bedoel tis wel leuk dat stemmen maar je moet toch iemand live gezien hebben om een echte mening te vormen denk ik. En ik weet wel wie laag op mij gestemt heeft :P
je kunt wel leuk stemmen, maar waar moet je iemand op beoordelen? op zijn biografie ofzo?? ze moeten gwoon er iets bij doen, dat je er een mix bij moet zetten ofzo, dan heb je iets te becijferen,
ja , en allee anderen die er een mix hebbe neer gezet:P
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.189 days. Post CommentThat would be 239.6 months or a whopping 19.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...