De cd spelers zijn niet mee ''on the road'' geweest en hebben altijd afgedekt in mijn (rookvrije) kamer gestaan. Ik heb de dozen, de boekjes en originele kabels nog, de cd spelers zijn ongeveer 1 jaar oud. Ze zijn werkend te zien en hier uit te testen. De mixer (DJM 700) op de foto is niet te koop. Biedingen onder de 950 euro worden niet serieus genomen, de cd spelers zijn in topconditie!
Voor specificatie's verwijs ik je door naar de pioneer site of google even cdj 800 mk2 en je vind genoeg.
Voor vragen kun je altijd even mailen. Voor foto's kun je kijken op: http://link.marktplaats.nl/405868653 (Ik heb geen idee hoe ik hier foto's moet uploaden vandaar dus?
- Illegal -
What do you think about [TK] 2 Pioneer CDJ 800 mk2 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.392 days. Post CommentThat would be 179.7 months or a whopping 14.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.