[DJR] Facebook intergratie
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 18-12-2010 11:50
DJResource at FacebookZoals sommige wellicht al is opgevallen zie je sinds gisteren wat Facebook 'Like'? knoppen op DJResource. Ook is er onder het menu (links) een knopje bij gekomen naar de DJResource Facebook pagina.

Op dit moment kun je items 'liken' in de volgende modules :

- DJ Topics (you can Recommend a topic)
- DJ Booth (you can Like a DJ Booth)
- Gearbase (you can Like a Gear item) en
- Productions (you can Like a Production)

We hopen hiermee ook de nieuwe media te verwelkomen op DJResource.

We hebben nog een paar mensen nodig die onze DJResource hoofd pagina 'Liken', iedereen mag dus op die knop drukken Happy, laughing
Let the BASS be louder

What do you think about [DJR] Facebook intergratie ??

Vote :   1 member likes this  

donkey    posted on 18-12-2010 12:55
Dit vind ik een leuk idee :D
Maniax
Xurion    posted on 18-12-2010 12:57
Ben ik mee eens Happy, laughing
BennoRevelli    posted on 18-12-2010 13:15
Vet Idee Lead!
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Sebasz    posted on 18-12-2010 13:47
en hoe like ik een topic? :p
Lead    posted on 18-12-2010 13:57
Bovenaan ieder topic en boven het commentaar veld van de DJ Topics staan Like knoppen.
Deze zie je NIET in het forum overigens... De modules waar ze nu in zitten staan in de openingspost vermeld.
Let the BASS be louder
jannickv    posted on 18-12-2010 14:22
Ben nu ook fan van de DjResource Page op facebook :D
weet wel niet of ik dit veel ga gebruiken maar toch leuk dat het er is...
Roov    posted on 18-12-2010 14:29
Komt er ook nog een sharing module voor twitter? Happy, laughing
Sebasz    posted on 18-12-2010 19:54
ooh alleen DJ topics, ik dacht gewone forumtopics
tek-zotic    posted on 18-12-2010 20:25
ik haat facebook
vertrouw het allemaal niet meer, al je info wordt opgeslagen in een database, je info wordt verkocht, ... ( wet van de privacy geldt in amerika niet ), ...
TH3llC    posted on 18-12-2010 20:26
maargoed dat we dan niet in amerika zitten..
tek-zotic    posted on 18-12-2010 21:33
Poster: TH3llC
maargoed dat we dan niet in amerika zitten..

facebook servers zitten daar wel he Winking my eye dus men weet meer over je dan je denkt, je moet ook maar eens een keer kijken tot wat van die domme aplicaties allemaal toegang hebben Winking my eye
TH3llC    posted on 18-12-2010 22:04
Poster: tek-zotic
facebook servers zitten daar wel he Winking my eye dus men weet meer over je dan je denkt, je moet ook maar eens een keer kijken tot wat van die domme aplicaties allemaal toegang hebben Winking my eye

tot nu toe nergens last van gehad en ben niet echt actief op facebook.
is het eigelijk wel legaal als ze dat zouden doen/doen?
in amerika is het misschien geen probleem maar hier zijn andere privacy wetten..
tek-zotic    posted on 18-12-2010 22:46
Poster: TH3llC
tot nu toe nergens last van gehad en ben niet echt actief op facebook.
is het eigelijk wel legaal als ze dat zouden doen/doen?
in amerika is het misschien geen probleem maar hier zijn andere privacy wetten..

tjah hier wel, maar de servers zitten wel in USA, als je bvb naar farmville kijkt, die heeft toegang tot zo goed alles wat op je facebook staat ( al je foto's, vriendenlijst, ... ), bijna niemand heeft dit door. Heb er ooit eens een heel artikel over gelezen en ben sindsdien beetje argwanend. Ik heb al mijn applicaties gewist ( en inderdaad je kan als je ze wist kijken tot wat ze allemaal toegang hebben en daar schrok ik toch wel van )
TH3llC    posted on 18-12-2010 23:05
indien er 'misbruik' zou gemaakt worden van profielen MOET dit ergens vermeld staan dat? bv. farmville (zoals tek-zotic zegt) de gegevens zal of kan gebruiken voor weezt ik veel wat.
als dit niet is zijn ze niet meer legaal bezig.
ik spreek me er niet over uit of dit zo is of niet.
de kans lijkt me wel groot, zeker als en geld mee gemoeit is.. v??l geld waarschijnlijk
heb je misschien een link naar dat artikel? lijkt me intressant om eens door te lezen.
tek-zotic    posted on 19-12-2010 00:52
nee dat heb ik niet meer, denk dat het in een tijdschrift ofzo was ook
en thelic het staat ook vermeld dat het allemaal toegang heeft, probleem is je kan het niet aanpassen, alleen volledig wissen. probleem is ook dat het niet direct vermeld staat maar dat je het via een omweg wel kan zien, weet niet meer net hoe, maar ik heb in ieder geval elke applicatie gewist
TH3llC    posted on 19-12-2010 01:56
zoals ik al zei, ik heb er tot nu toe (hopelijk blijft dit zo) geen last van, pas als dit het geval is zal ik mijn conclusies trekken en mijn facebook verwijderen als het nodig is. (ik zeg niet dat je ongelijk hebt he tek-zotic)
ik ben er ook niet echt actief op bezig, ik reageer alleen als iemand iets zegt.
maar langs de andere kant gezien, wat maakt het nog uit?
tek-zotic    posted on 19-12-2010 09:55
ik heb m'n facebook niet verwijderd, gewoon al de applicaties Happy, laughing
ik had er ook geen last van dat ze toegang hadden tot mijn gegevens, maar had gewoon liever van niet :D
en ik ben er zeker van dat vele mensen ooit nog gaan wensen dat ze nooit op facebook hadden geregistreerd ivm solicitaties en dergelijke Happy, laughing
Esmee    posted on 19-12-2010 10:14
Hier staat dr een klein stukje over...
Lead    posted on 19-12-2010 11:16
Ik gebruik Facebook niet voor spelletjes en allerlei rare apps. Ook let ik er gewoon op welke app/pagina toegang vraagt tot gegevens. Ik weiger standaard alles, behalve als ik het vertrouw.

Wij wonene hier in Europa en daar gelden Europese privacy regels waar ieder bedrijf (dus ook Facebook) zich aan moet houden...

Maaruh, als je facebook niet gebruikt omdat ze privacy regels schenden, dan gebruik je zeker ook geen Google Winking my eye
Als er iemand veel data van internet gebruikers heeft, dan is dat Google op nr 1 denk ik.

Maar laten we hier nu niet de discussie aan gaan of een platform wel of niet te vertrouwens/gebruiken is...
Voor degene die Facebook gebruiken, hebben we dingen ingebakken :D
Let the BASS be louder

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

137 Users online: 12 Guests (125 Unknown)
Pages generated today : 86.000
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.374