Poster: Bootstrap
Over een tijdje organiseer ik zelf een contest voor ons feest in Utrecht, maar tegen die tijd maak ik wel een topic aan![]()
edit: De starbeach DJ contest is nog bezig, deadline is maandagnacht om 00:00
Ja je moet ze gaan volgen via Twitter en dan krijg je als het goed is een mailtje. Ik weet niet zeker of dat nog kan eigenlijk. Misschien kunnen alleen de mensen die al staan ingeschreven nog een mixje sturen.
Poster: MaykFroix
BR>
Dat wordt me te omslachtig, volgende keer dan maar weer.
Ja ik doe ook niet meeMaar het is ook niet echt iets voor mij. Je moet ook stemmen verzamelen, dus veel mensen spammen. Wil ik ze niet aandoen.
Poster: Beatunite
Ja inderdaad!
Neem die DJmag top100 lijst eens als voorbeeld..
Ik heb maandenlang SPAM gezien van artiesten als Armin v. buuren & Nicky Romero
*VOTE ME NOW*
Poster: TH3llC
denk dat ik binnekort mezelf ook eens ga wagen aan een dj-contest, lijkt me een leuke ervaring om eens te doen.
hoe gaat het precies in zijn werk?
want je hebt dj contest die live zijn voor een pubiek maar ook dj contest waar je gewoon je mixtape naar moet sturen??
is het een leerijke ervaring?
heb geen ervaring met contests maar zie het wel zitten.
Over een tijdje organiseer ik zelf een contest voor ons feest in Utrecht, maar tegen die tijd maak ik wel een topic aan
Poster: Limb-Girdle
Een goede ervaring om aan dj contesten mee te doen is het zeker!
Vaak moet je van te voren een mixtape in sturen waarop je beoordeelt wordt of je wel of niet mee mag doen aan de voorrondes. De meeste DJ contesten zijn live, omdat dit de beste manier is om een DJ te kunnen beoordelen.
Het is een goede ervaring, je leert er altijd weer nieuwe mensen kennen en krijgt kritiek over jouw draaistijl.
Als je de kans hebt, zeker doen!
Over een tijdje organiseer ik zelf een contest voor ons feest in Utrecht, maar tegen die tijd maak ik wel een topic aan
edit: De starbeach DJ contest is nog bezig, deadline is maandagnacht om 00:00