Hiphopfeest gezocht!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BigSign    posted on 15-12-2010 01:19
Beste DJ's,

Ik ben opzoek naar een disco/club/feest die regelmatig een hiphop avond organiseren. Ikzelf draai Hiphop en Dubstep, en daar wil ik meer in gaan doen. Ik heb ziek veel thuis geoefend en nu is het echt tijd om het podium op te stappen!. Maar omdat ik weinig opgetreden heb, weet ik niet echt zo uit me hoofd waar ik zou kunnen draaien. Heeft iemand hier toevallig ervaring met hiphop feest(en)?. Of weet iemand een plek waar ik misschien zou kunnen beginnen? (met mijn stijl)
User edit by BigSign on 15-12-2010 @ 01:20:42 (20%)

What do you think about Hiphopfeest gezocht! ??

Vote :   

TH3llC    posted on 15-12-2010 01:27
the zoo in hasselt maar dat is waarschijnlijk wat ver voor jou?
hip hop weet ik niet maar dubstep, dnb, ... draaien ze er zeker!
RemcoV    posted on 15-12-2010 09:19
Poster: BigSign
Beste DJ's,

Ik ben opzoek naar een disco/club/feest die regelmatig een hiphop avond organiseren. Ikzelf draai Hiphop en Dubstep, en daar wil ik meer in gaan doen. Ik heb ziek veel thuis geoefend en nu is het echt tijd om het podium op te stappen!. Maar omdat ik weinig opgetreden heb, weet ik niet echt zo uit me hoofd waar ik zou kunnen draaien. Heeft iemand hier toevallig ervaring met hiphop feest(en)?. Of weet iemand een plek waar ik misschien zou kunnen beginnen? (met mijn stijl)

Ik weet dat De IJsbreker in Leusden vaak van dat soort feestjes organiseerd, ik heb er zelf ook eens gestaan voor de lol.
?
Verder heb je niet echt veel keuze hier in de buurt, overal is de mainstream all-round of house/urban.
?
Als je ook house draait, zou je Rumours in Amersfoort kunnen proberen, ik heb daar een tijdje vast gedraait, op zich wel een leuke tent!
?
Voeg me anders eens toe op msn.
T-to-the-J    posted on 15-12-2010 17:20
Als er een keer een lid van hier in de ijsbreker staat, hoor ik het graag, is namelijk redelijk dicht bij mn huis.
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!

This is an old Topic

No new postings for 5.262 days.
 Post CommentThat would be 175.4 months
or a whopping 14.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

154 Users online: 14 Guests (140 Unknown)
Pages generated today : 252
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.673.204