Poster: Tekhead
Floriz, welke soft heb jij op je powerbook G4 staan ? bedoel wel voor je muziek, heb ook nog een pbook G4 en wil deze gaan in orde maken voor m'n zoontje, om hem wat voor te bereiden.
dan heb jij dat grapje veel moeten horen zeker.
Poster: specialm
Ja jammer is dat he
Maar om een sexy foto van mij neer te zetten ( ik hou er wel van hoor ) vraag om dit soort gedrag.
ik mag zelf bepalen om een berichtje op zijn hyves neer te zetten of niet.
en voor de mensen hier wie hier aan mee doen ( pesten tegen 1 persoon )
Ziekelijk zielig zijn jullie..
Poster: Xurion
Mijn produce hoekje nu ook voorzien van dual screen
Poster: DJADMIN
BR>
Mijn vraag blijft...is deze jongen serieus ?
BR>
Mijn vraag blijft...is deze jongen serieus ?
Poster: jannickv
zonder foto bestaad het niet :D we zijn wantrouwig tegenwoordig :D
ofgewoon geil op fototjes
Poster: TH3llC
ik zeg niet dat ik het gemaakt heb
maar ik ben 2jaar geleden begonnen met een illegale versie van deckadance, dan een gemini mixertje van 100?.
nu een djm, 2 cd-spelers, een set speakers die de muren omver blazen, en een hele kamer in de kelder met tv, internet, en de hele nest en nu een timecode setje onderweg(duurt wel lang vind ik)
2jaar geleden had ik dit ook nooit durven dromen
Poster: Ywe
even wat anders dan gezeur, even een positieve gedachtegoed:
Ik zat vandaag eens bij Booths te kijken uit 2005/2006 en het commentaar is erg opvallend. Ook van een paar oudgedienden hier.
Staat er bij iemand een CDJ 1000 MK2 in de booth: krijg je reacties van 'wauw heb je de staatsloterij gewonnen'of 'man man man jij hebt het echt gemaakt zeg!'
Kijk je 5 jaar verder bij dezelfe mensen, hebben ze allemaal dikke pioneer sets staan, en geven de jongere gebruikers weer die commentaren.
Dat vind ik dus mooiHet blijft ook met ons DJ's een soort rupsje nooitgenoeg (vriendin werkt in kinderdagopvang). Altijd komt er nieuwe gear en mooie spulletjes uit die we willen hebben, waar het hart sneller van doet slaan.
Ikzelf had dat ook. Jaren terug stond ik met vriend op een feest en keken we van boven de booth in waar 2 CDJ;s stonden en we zeggen tegen elkaar, 'Als we dat spul eenmaal hebben, dan zijn we wat, dan hebben we het gemaakt...'
Nu ben ik zover dat ik een aparte kamer van mijn huis vol heb staan met dure spullen. 4 platenspelers, tijdcode systeem, midi controller, cd spelers van pioneer en een mixer van pioneer, een mac en een pc met 2 beeldschermen. En dan haal ik donderdag de 2e pioneer mixer op! Het is zelfs zo erg dat ik een spiegelbol en 6 led par 16's heb hangen aan het plafond.... Misschien ga ik ook nog eens een keer wat muziek zelf produceren, kijken of ik dat beetje kan.
Nu draai ik weinig buiten de deur. In het jaar zo'n 4 keer schat ik.
Maar het opzoeken van muziek en het afspelen ervan, als mijn vrienden langskomen om een biertje te drinken in 'onze' prive diskotheek, dat is toch wel echt genieten... Daar word ik gelukkig van!
En dan kan je zeggen: 'Ja, ik heb t gemaakt'?Herkenning anyone?
Eigenlijk is DJR gewoon ons 2e leven ofniet jongens
[Wat zouden we zijn, zonder DJR!!!!!!??!!!!
?]
Poster: Awave
Zoals ik al eerder heb gezegd,
W.i.M wat ben jij een baas
neen, zwevers,
btw, de politie is net langsgeweest om te melden dat ze de inbreker van m'n auto hebben gevat, joepie jeh, o nee, maakte deel uit van een oostblok minderjarigen bende, waar niks te halen valt voor mijn schade. Heeft de Politie goed gewerkt.
neen, zwevers,
btw, de politie is net langsgeweest om te melden dat ze de inbreker van m'n auto hebben gevat, joepie jeh, o nee, maakte deel uit van een oostblok minderjarigen bende, waar niks te halen valt voor mijn schade. Heeft de Politie goed gewerkt.
Poster: Mixt-Ape
Als je zo redeneert is het nooit goed, de flikken kunnen er ook niet aan doen dat het een jongen uit een bende was. Ze hebben tenminste toch de dader al gevonden, en dat is alles wat ze konden doen...