De Late Leeuw Chatcorner Deel 46! (39/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 12-12-2010 22:09
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 12-12-2010 @ 22:19:49 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 46! ??

Vote :   

Tekhead    posted on 03-01-2011 23:04
dan heb jij dat grapje veel moeten horen zeker.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
-FLoriZ-    posted on 03-01-2011 23:06
Poster: Tekhead
Floriz, welke soft heb jij op je powerbook G4 staan ? bedoel wel voor je muziek, heb ook nog een pbook G4 en wil deze gaan in orde maken voor m'n zoontje, om hem wat voor te bereiden.

Ik draai hier op het moment niks op, alleen iTunes. Ik ben van plan hier nog iets van Rekordbox en Wavepad op te zetten ( wavepad is een soort uitgebreide audacity ), niet echt digitale dj stuff, want volgens mij draait Traktor alleen op intel processors.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
jannickv    posted on 03-01-2011 23:07
dan heb jij dat grapje veel moeten horen zeker.

Laten we stellen dat je niet meer de eerste was :D
Xurion    posted on 03-01-2011 23:10
Mijn produce hoekje nu ook voorzien van dual screen Happy, laughing
DJADMIN    posted on 03-01-2011 23:12
Poster: specialm
Ja jammer is dat he

Maar om een sexy foto van mij neer te zetten ( ik hou er wel van hoor ) vraag om dit soort gedrag.

ik mag zelf bepalen om een berichtje op zijn hyves neer te zetten of niet.

en voor de mensen hier wie hier aan mee doen ( pesten tegen 1 persoon )

Ziekelijk zielig zijn jullie..

Mijn vraag blijft...is deze jongen serieus ?
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
jannickv    posted on 03-01-2011 23:13
Poster: Xurion
Mijn produce hoekje nu ook voorzien van dual screen Happy, laughing

zonder foto bestaad het niet :D we zijn wantrouwig tegenwoordig :D

ofgewoon geil op fototjes
Mixt-Ape    posted on 03-01-2011 23:16
Poster: DJADMIN
BR>

Ik weet het niet man, het zou me echt wel sterk lijken...

Langs de andere kant... 'SPECIAL'??
TH3llC    posted on 03-01-2011 23:16
BR>

over die foto? ik hoop echt van niet..
Xurion    posted on 03-01-2011 23:18
Poster: jannickv
zonder foto bestaad het niet :D we zijn wantrouwig tegenwoordig :D

ofgewoon geil op fototjes

Haha oke ik schiet ff snel een fototje
Ywe    posted on 03-01-2011 23:18
even wat anders dan gezeur, even een positieve gedachtegoed:

Ik zat vandaag eens bij Booths te kijken uit 2005/2006 en het commentaar is erg opvallend. Ook van een paar oudgedienden hier.

Staat er bij iemand een CDJ 1000 MK2 in de booth: krijg je reacties van 'wauw heb je de staatsloterij gewonnen'of 'man man man jij hebt het echt gemaakt zeg!'

Kijk je 5 jaar verder bij dezelfe mensen, hebben ze allemaal dikke pioneer sets staan, en geven de jongere gebruikers weer die commentaren.

Dat vind ik dus mooi Happy, laughing Het blijft ook met ons DJ's een soort rupsje nooitgenoeg (vriendin werkt in kinderdagopvang). Altijd komt er nieuwe gear en mooie spulletjes uit die we willen hebben, waar het hart sneller van doet slaan.

Ikzelf had dat ook. Jaren terug stond ik met vriend op een feest en keken we van boven de booth in waar 2 CDJ;s stonden en we zeggen tegen elkaar, 'Als we dat spul eenmaal hebben, dan zijn we wat, dan hebben we het gemaakt...' Cool

Nu ben ik zover dat ik een aparte kamer van mijn huis vol heb staan met dure spullen. 4 platenspelers, tijdcode systeem, midi controller, cd spelers van pioneer en een mixer van pioneer, een mac en een pc met 2 beeldschermen. En dan haal ik donderdag de 2e pioneer mixer op! Het is zelfs zo erg dat ik een spiegelbol en 6 led par 16's heb hangen aan het plafond.... Misschien ga ik ook nog eens een keer wat muziek zelf produceren, kijken of ik dat beetje kan. Cool

Nu draai ik weinig buiten de deur. In het jaar zo'n 4 keer schat ik.

Maar het opzoeken van muziek en het afspelen ervan, als mijn vrienden langskomen om een biertje te drinken in 'onze' prive diskotheek, dat is toch wel echt genieten... Daar word ik gelukkig van!

En dan kan je zeggen: 'Ja, ik heb t gemaakt'?Cool Herkenning anyone?
User edit by Ywe on 03-01-2011 @ 23:19:50 (1%)
Mixt-Ape    posted on 03-01-2011 23:19
Altijd meer willen zeker? ... Happy, laughing

EDIT: Al moet ik zeggen dat ik tegenwoordig sneller tevreden ben dan vroeger. Ik heb veel meer geduld en kan nu van meer dingen genieten. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je niet meer ambitieus kan zijn...
User edit by Mixt-Ape on 03-01-2011 @ 23:23:37 (100%)
Xurion    posted on 03-01-2011 23:21
http://img151.imageshack.us/img151/6061/dscf0217g.jpg
TH3llC    posted on 03-01-2011 23:22
ik zeg niet dat ik het gemaakt heb
maar ik ben 2jaar geleden begonnen met een illegale versie van deckadance, dan een gemini mixertje van 100?.
nu een djm, 2 cd-spelers, een set speakers die de muren omver blazen, en een hele kamer in de kelder met tv, internet, en de hele nest en nu een timecode setje onderweg(duurt wel lang vind ik)
2jaar geleden had ik dit ook nooit durven dromen
Ywe    posted on 03-01-2011 23:25
Poster: TH3llC
ik zeg niet dat ik het gemaakt heb
maar ik ben 2jaar geleden begonnen met een illegale versie van deckadance, dan een gemini mixertje van 100?.
nu een djm, 2 cd-spelers, een set speakers die de muren omver blazen, en een hele kamer in de kelder met tv, internet, en de hele nest en nu een timecode setje onderweg(duurt wel lang vind ik)
2jaar geleden had ik dit ook nooit durven dromen

Dat bedoel ik... gaat snel h??

Ik ben begonnen met VDJ Happy, laughing nog steeds wel trouw aan hoor :P loop het hier heeel vaak te verdedigen xD

Ik kijk ook wel om mij heen en vind t met een DJM700 tussen mijn CDJ850's wel even genoeg...
Tekhead    posted on 03-01-2011 23:35
Poster: Ywe
even wat anders dan gezeur, even een positieve gedachtegoed:

Ik zat vandaag eens bij Booths te kijken uit 2005/2006 en het commentaar is erg opvallend. Ook van een paar oudgedienden hier.

Staat er bij iemand een CDJ 1000 MK2 in de booth: krijg je reacties van 'wauw heb je de staatsloterij gewonnen'of 'man man man jij hebt het echt gemaakt zeg!'

Kijk je 5 jaar verder bij dezelfe mensen, hebben ze allemaal dikke pioneer sets staan, en geven de jongere gebruikers weer die commentaren.

Dat vind ik dus mooi Happy, laughing Het blijft ook met ons DJ's een soort rupsje nooitgenoeg (vriendin werkt in kinderdagopvang). Altijd komt er nieuwe gear en mooie spulletjes uit die we willen hebben, waar het hart sneller van doet slaan.

Ikzelf had dat ook. Jaren terug stond ik met vriend op een feest en keken we van boven de booth in waar 2 CDJ;s stonden en we zeggen tegen elkaar, 'Als we dat spul eenmaal hebben, dan zijn we wat, dan hebben we het gemaakt...' Cool

Nu ben ik zover dat ik een aparte kamer van mijn huis vol heb staan met dure spullen. 4 platenspelers, tijdcode systeem, midi controller, cd spelers van pioneer en een mixer van pioneer, een mac en een pc met 2 beeldschermen. En dan haal ik donderdag de 2e pioneer mixer op! Het is zelfs zo erg dat ik een spiegelbol en 6 led par 16's heb hangen aan het plafond.... Misschien ga ik ook nog eens een keer wat muziek zelf produceren, kijken of ik dat beetje kan. Cool

Nu draai ik weinig buiten de deur. In het jaar zo'n 4 keer schat ik.

Maar het opzoeken van muziek en het afspelen ervan, als mijn vrienden langskomen om een biertje te drinken in 'onze' prive diskotheek, dat is toch wel echt genieten... Daar word ik gelukkig van!

En dan kan je zeggen: 'Ja, ik heb t gemaakt'?Cool Herkenning anyone?

ontroerend en fantastisch verteld, hier krijg ik kippevel van, even stof tot nadenken, zeker je laatste zin geven mij rillingen, want daar gaat het om ben je gelukkig ? dan heb je het ALTIJD gemaakt.
Hoor mij, ik ben al heel de dag aan't zalven en filosoferen op djr. Heerlijk. Cool
DJADMIN    posted on 03-01-2011 23:44
Eigenlijk is DJR gewoon ons 2e leven ofniet jongens

[Wat zouden we zijn, zonder DJR!!!!!!Confused??!!!!Confused?]
Xurion    posted on 03-01-2011 23:49
Eigenlijk is DJR gewoon ons 2e leven ofniet jongens

[Wat zouden we zijn, zonder DJR!!!!!!Confused??!!!!Confused?]

Zwervers?
Tekhead    posted on 03-01-2011 23:57
neen, zwevers,

btw, de politie is net langsgeweest om te melden dat ze de inbreker van m'n auto hebben gevat, joepie jeh, o nee, maakte deel uit van een oostblok minderjarigen bende, waar niks te halen valt voor mijn schade. Heeft de Politie goed gewerkt.
User edit by Tekhead on 04-01-2011 @ 00:00:54 (100%)
Dolivieira    posted on 04-01-2011 00:01
Poster: Awave
Zoals ik al eerder heb gezegd,

W.i.M wat ben jij een baas Cool

Met dat betreft is Wim sterger dan Lead. Niet dat Lead niet streng genoeg is. maar dit komt de sfeer ten goede hier.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
DJADMIN    posted on 04-01-2011 00:03
neen, zwevers,

btw, de politie is net langsgeweest om te melden dat ze de inbreker van m'n auto hebben gevat, joepie jeh, o nee, maakte deel uit van een oostblok minderjarigen bende, waar niks te halen valt voor mijn schade. Heeft de Politie goed gewerkt.

En daarom word je nu 10 minuten met hem in 1 kamer opgesloten ? :D
Mixt-Ape    posted on 04-01-2011 00:05
neen, zwevers,

Als je zo redeneert is het nooit goed, de flikken kunnen er ook niet aan doen dat het een jongen uit een bende was. Ze hebben tenminste toch de dader al gevonden, en dat is alles wat ze konden doen...
TH3llC    posted on 04-01-2011 00:12
laatste tijd hoor je het overal van minderjarige bendes met soms kinderen van amper 10jaar
Tekhead    posted on 04-01-2011 00:26
Poster: Mixt-Ape
Als je zo redeneert is het nooit goed, de flikken kunnen er ook niet aan doen dat het een jongen uit een bende was. Ze hebben tenminste toch de dader al gevonden, en dat is alles wat ze konden doen...

he lorin rustig, ik schreef toch dat de politie goed werk heeft geleverd, dat was NIET cynisch bedoeld hoor (al kwam dat mss zo over bij jou) Ik heb ze daarvoor ook bedankt, en ook dat ze zo snel de link gelegd hebben met mijn auto, knap werk.
Geloof me, ik leef ook mee met de politie hun frustratie, dat de boeven, groot of klein bijna altijd sneller vrij zijn dan hun rapport is getikt, ze zouden wat beter sommige rechters en magistraten een een jaartje in de probleemwijken stoppen, zou iedereen ten goede komen (behalve de boeven) Ik had nooit gerekend dat ik iets zou zien van geld, want gelijk wie dergelijke amateurbraak doet heeft niks.
Mixt-Ape    posted on 04-01-2011 00:28
Jaja ik ben rustig, ik bedoel dat je het gewoon ook vanuit hun perspectief moet bekijken. Ik had het verkeerd ge?nterpreteerd dan Happy, laughing
venzi    posted on 04-01-2011 00:29
al gehoord van die kerken in NL waar die alquaida (ofzoiets) 7 januari aanslagen op wil plegen:P
bom erop! (y)

243 Users online: 49 Guests (194 Unknown)
Pages generated today : 29.447
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.507.448