De Late Leeuw Chatcorner Deel 46! (37/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 12-12-2010 22:09
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 12-12-2010 @ 22:19:49 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 46! ??

Vote :   

TimmyV    posted on 03-01-2011 21:06
Iemand die bekend is met de Native Instruments Maschine? Lijkt me een leuk dingetje om mee te spelen.
Ben ook benieuwd of hij tijdens het draaien goed gebruikt kan worden. Live gebruik zegmaar.
Let's go f*cking mental
Tekhead    posted on 03-01-2011 21:08
er was of is iemand hier die de zijne verkocht, kijk mss ff in [TK] topic Timmy.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Oliviero    posted on 03-01-2011 21:08
Poster: Tekhead
omdat jullie vader mss niet zo gek op muziek is/was als ik zeker. lol

dat weet ik nog niet zo zeker...
www.soundcloud.com/oliverheldens
User edit by Oliviero on 03-01-2011 @ 21:09:09 (6%)
Tekhead    posted on 03-01-2011 21:10
bedoelde het niet op jou oliver.
Oliviero    posted on 03-01-2011 21:12
ja weet ik.
Bambilaner    posted on 03-01-2011 21:14
Poster: Oliviero
Poster: Tekhead

dat weet ik nog niet zo zeker...

Tjah, die van mij is wel heel erg gek op muziek, maar dan in de betekenis van een astronomische collectie platen en cd's.
Hij was trouwens ook ooit dj, maar dan in de tijd dat plaatjes nog gewoon aan elkaar werden gebabbeld met twee hifi-platenspelers, en een eenvoudig mengpaneeltje met een mic.
Hij vindt het wel erg leuk dat ik daar nu ook mee bezig ben, maar heeft er geen idee van wat er tegenwoordig allemaal bestaat en mogelijk is...

www.facebook.com/vinniebegooddj
specialm    posted on 03-01-2011 21:14
laatst is ook 1 van mijn topics verwijderd om dat maikimo me begon uit te schelden. beetje een raar stelletje die 2.

Voor de mensen hier en voor Ja hoe moet ik je noemen Olli.

Ik mag toch wel misscha een berichtje sturen of mag dat ook tegenwoordig niet meer..

Vind het wel bijzonder vaag dat jullie me photo er bij neer gaan zetten..

En ollie of wat je vage naam ook is : Ga a.u.b weg wie begon te schelden dude. Jij bent niet eens mijn engergie waard dat ik nog tegen een zone woussie gaat praten he..

ik vind persoonlijk dat we elkaar in de waarde moeten laten dat heb ik ook tegen misschaa gezegdt ik ken hem verders ook niet maar ik vind het onzeteend sneu voor hem.

oke hij heeft ook fouten gemaakt maar om met zijn alle tegen hem te keren vind ik persoonlijk laf !!
Bambilaner    posted on 03-01-2011 21:16
Poster: specialm
Voor de mensen hier en voor Ja hoe moet ik je noemen Olli.

Ik mag toch wel misscha een berichtje sturen of mag dat ook tegenwoordig niet meer..

Vind het wel bijzonder vaag dat jullie me photo er bij neer gaan zetten..

En ollie of wat je vage naam ook is : Ga a.u.b weg wie begon te schelden dude. Jij bent niet eens mijn engergie waard dat ik nog tegen een zone woussie gaat praten he..

ik vind persoonlijk dat we elkaar in de waarde moeten laten dat heb ik ook tegen misschaa gezegdt ik ken hem verders ook niet maar ik vind het onzeteend sneu voor hem.

oke hij heeft ook fouten gemaakt maar om met zijn alle tegen hem te keren vind ik persoonlijk laf !!

En bij deze is de rust weer weg. Jammer vind ik dat.
W.i.M    posted on 03-01-2011 21:17
...

Even ter info, nog 1 zo'n zin en ik geef je een langere rustpauze
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Awave    posted on 03-01-2011 21:20
Ik ben het met je eens Luuk, maar laat ik een voorbeeld geven voor mijn eigen situatie.
Ik ben zeker nog niet heel erg goed in beatmatchen en heb hier behoorlijk wat tijd voor nodig, daarom vind ik (redelijke) intros handig, al is het maar een simpele kick-intro die ik kan loopen. Bij de meeste CD's die gemixt zijn is het echter zo dat als de eerste track bijna is afgelopen je vaag wat samples hoort en misschien dat de kick er zelfs doorheen is gemixed, maar dan met bv. nog de vocals van track 2. De 'intro' van track 2 begint dan meteen weer met de synths van die track, wat het heel onpraktisch maakt om te mixen.

In de FreeRecordShop waar ik meestal langs fiets en dan een blik ga wagen zijn zeer weinig ongemixte CD's te vinden. Misschien is het dan de moeite waard om compleet over te stappen op internetsites zoals BeatPort, maar dan gaat de 'fun' van een album kopen er wel een beetje af.

In ieder geval bedankt voor je reactie.
specialm    posted on 03-01-2011 21:20
Poster: Bambilaner
En bij deze is de rust weer weg. Jammer vind ik dat.

Ja jammer is dat he

Maar om een sexy foto van mij neer te zetten ( ik hou er wel van hoor ) vraag om dit soort gedrag.

ik mag zelf bepalen om een berichtje op zijn hyves neer te zetten of niet.

en voor de mensen hier wie hier aan mee doen ( pesten tegen 1 persoon )

Ziekelijk zielig zijn jullie..
Oliviero    posted on 03-01-2011 21:21
ik heb er ook niks op aan te merken dat je mischa een bericthtje stuurt. dat je me laatst uit had gescholden snap ik opzich nog wel. ik daagde je misschien een beetje uit. maar nu is wel mijn topic verwijderd en dat is dan wel weer jammer.

en over die photo (hoe je het ook noemt); jij zet hem zelf op hyves, dus tja...
wel sexy photo moet ik eerlijk zeggen
specialm    posted on 03-01-2011 21:21
Poster: W.i.M
Even ter info, nog 1 zo'n zin en ik geef je een langere rustpauze

iemand met een typegebrek nooit gezien dude.
W.i.M    posted on 03-01-2011 21:26
iemand met een typegebrek nooit gezien dude.

Ik ben je dude niet.

En de volgende die het zielig vind voor specialm kan zich bij mij melden, heb er nu genoeg van dit soort gedrag tegen te komen op het forum.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Bambilaner    posted on 03-01-2011 21:27
Poster: Awave
Ik ben het met je eens Luuk, maar laat ik een voorbeeld geven voor mijn eigen situatie.
Ik ben zeker nog niet heel erg goed in beatmatchen en heb hier behoorlijk wat tijd voor nodig, daarom vind ik (redelijke) intros handig, al is het maar een simpele kick-intro die ik kan loopen. Bij de meeste CD's die gemixt zijn is het echter zo dat als de eerste track bijna is afgelopen je vaag wat samples hoort en misschien dat de kick er zelfs doorheen is gemixed, maar dan met bv. nog de vocals van track 2. De 'intro' van track 2 begint dan meteen weer met de synths van die track, wat het heel onpraktisch maakt om te mixen.

In de FreeRecordShop waar ik meestal langs fiets en dan een blik ga wagen zijn zeer weinig ongemixte CD's te vinden. Misschien is het dan de moeite waard om compleet over te stappen op internetsites zoals BeatPort, maar dan gaat de 'fun' van een album kopen er wel een beetje af.

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Ik weet niet of Fnac ook in NL bestaat? In Belgi? en Frankrijk in ieder geval wel.
Die hebben anders vaak goeie compilatiecd's met ongemixte nummers.
Ze zijn niet de goedkoopste maar hebben een mooi aanbod.

Ook mediamarkt heeft vaak goede dance-, house-, electro- , ... -compilaties
Mediamarkt vind je wel in NL dacht ik zo...

Free Record Shop is iig niet mijn favoriete cd-winkel...

Tekhead    posted on 03-01-2011 21:27
je oogst wat je zaait he maikel, hij kreeg allen tegen omdat hij bleef volharden in z'n leugens, en dan iedereen wie hem daarop wees begon uit te schelden. Ik werd ook 2 keer vernoemd alhoewel ik me met de discussie niet heb gemoeid tot dat hij mij ook aanviel, en zelfs dan heb ik gewoon alleen op z'n Noxx en Cafe d'anvers verhalen gereageerd. Ik ben opgegroeid in Antwerpen en heb 15 tal jaren gewerkt in het uitgaansmilieu, ken er god en klein pierke, weet snel of zulke verhalen waarheid zijn of niet.
En idd, je leeft in een democratisch land en je mag converseren met wie je wil, daar heeft niemand wat op te zeggen.
Oliviero    posted on 03-01-2011 21:29
god en klein pierke?? :P
is dat een vlaams gezegde?
Bambilaner    posted on 03-01-2011 21:30
god en klein pierke?? :P
is dat een vlaams gezegde?

jep, ?n tegenwoordig zelfs een tv-format.

God en klein pierke = zowat iedereen
Bouncy    posted on 03-01-2011 21:30
Ik ben je dude niet.

En de volgende die het zielig vind voor specialm kan zich bij mij melden, heb er nu genoeg van dit soort gedrag tegen te komen op het forum.

Goed bezig! Laten we hopen dat het hierbij blijft...
Tekhead    posted on 03-01-2011 21:30
vooral een Antwerps gezegde.
oeps wat ben ik toch traag aan't worden, pas als 3de reactie oliver.
User edit by Tekhead on 03-01-2011 @ 21:31:58 (100%)
Awave    posted on 03-01-2011 21:34
Poster: Bambilaner
Ik weet niet of Fnac ook in NL bestaat? In Belgi? en Frankrijk in ieder geval wel.
Die hebben anders vaak goeie compilatiecd's met ongemixte nummers.
Ze zijn niet de goedkoopste maar hebben een mooi aanbod.

Ook mediamarkt heeft vaak goede dance-, house-, electro- , ... -compilaties
Mediamarkt vind je wel in NL dacht ik zo...

Free Record Shop is iig niet mijn favoriete cd-winkel...

Hm door Franse familie kom ik nog wel eens in Lille, waar inderdaad zo'n Fnac zit.
Ken je misschien wat vaste compilatie-cd's in de richting van Ministry Of Sound maar dan unmixed?
Kan ik alvast wat voorwerk doen.

Bvd!
Tekhead    posted on 03-01-2011 21:36
Er staan er daar veel van, loop er eens binnen en luister wat door de HP, je zal er zeker je gading vinden.
Lucalicious    posted on 03-01-2011 21:36
Ik ben je dude niet.

ik denk eerlijk gezegt niet dat je veel klachten zult krijgen over deze actie Winking my eye
Oliviero    posted on 03-01-2011 21:38
is specialm ook gebant?? :D:D:D:D:D ?
User edit by Oliviero on 03-01-2011 @ 21:38:46 (14%)
Awave    posted on 03-01-2011 21:38
Zoals ik al eerder heb gezegd,

W.i.M wat ben jij een baas Cool

246 Users online: 15 Guests (231 Unknown)
Pages generated today : 72.939
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.550.940