Poster: Tekhead
omdat jullie vader mss niet zo gek op muziek is/was als ik zeker. lol
Poster: OlivieroPoster: Tekhead
dat weet ik nog niet zo zeker...
Tjah, die van mij is wel heel erg gek op muziek, maar dan in de betekenis van een astronomische collectie platen en cd's.
Hij was trouwens ook ooit dj, maar dan in de tijd dat plaatjes nog gewoon aan elkaar werden gebabbeld met twee hifi-platenspelers, en een eenvoudig mengpaneeltje met een mic.
Hij vindt het wel erg leuk dat ik daar nu ook mee bezig ben, maar heeft er geen idee van wat er tegenwoordig allemaal bestaat en mogelijk is...
Poster: Oliviero
laatst is ook 1 van mijn topics verwijderd om dat maikimo me begon uit te schelden. beetje een raar stelletje die 2.
Poster: specialm
Voor de mensen hier en voor Ja hoe moet ik je noemen Olli.
Ik mag toch wel misscha een berichtje sturen of mag dat ook tegenwoordig niet meer..
Vind het wel bijzonder vaag dat jullie me photo er bij neer gaan zetten..
En ollie of wat je vage naam ook is : Ga a.u.b weg wie begon te schelden dude. Jij bent niet eens mijn engergie waard dat ik nog tegen een zone woussie gaat praten he..
ik vind persoonlijk dat we elkaar in de waarde moeten laten dat heb ik ook tegen misschaa gezegdt ik ken hem verders ook niet maar ik vind het onzeteend sneu voor hem.
oke hij heeft ook fouten gemaakt maar om met zijn alle tegen hem te keren vind ik persoonlijk laf !!
...
En ollie of wat je vage naam ook is : Ga a.u.b weg wie begon te schelden dude. Jij bent niet eens mijn engergie waard dat ik nog tegen een zone woussie gaat praten he..
Poster: Bambilaner
En bij deze is de rust weer weg. Jammer vind ik dat.
Poster: W.i.M
Even ter info, nog 1 zo'n zin en ik geef je een langere rustpauze
iemand met een typegebrek nooit gezien dude.
Poster: Awave
Ik ben het met je eens Luuk, maar laat ik een voorbeeld geven voor mijn eigen situatie.
Ik ben zeker nog niet heel erg goed in beatmatchen en heb hier behoorlijk wat tijd voor nodig, daarom vind ik (redelijke) intros handig, al is het maar een simpele kick-intro die ik kan loopen. Bij de meeste CD's die gemixt zijn is het echter zo dat als de eerste track bijna is afgelopen je vaag wat samples hoort en misschien dat de kick er zelfs doorheen is gemixed, maar dan met bv. nog de vocals van track 2. De 'intro' van track 2 begint dan meteen weer met de synths van die track, wat het heel onpraktisch maakt om te mixen.
In de FreeRecordShop waar ik meestal langs fiets en dan een blik ga wagen zijn zeer weinig ongemixte CD's te vinden. Misschien is het dan de moeite waard om compleet over te stappen op internetsites zoals BeatPort, maar dan gaat de 'fun' van een album kopen er wel een beetje af.
In ieder geval bedankt voor je reactie.
Poster: Oliviero
god en klein pierke?? :P
is dat een vlaams gezegde?
Ik ben je dude niet.
En de volgende die het zielig vind voor specialm kan zich bij mij melden, heb er nu genoeg van dit soort gedrag tegen te komen op het forum.
Poster: Bambilaner
Ik weet niet of Fnac ook in NL bestaat? In Belgi? en Frankrijk in ieder geval wel.
Die hebben anders vaak goeie compilatiecd's met ongemixte nummers.
Ze zijn niet de goedkoopste maar hebben een mooi aanbod.
Ook mediamarkt heeft vaak goede dance-, house-, electro- , ... -compilaties
Mediamarkt vind je wel in NL dacht ik zo...
Free Record Shop is iig niet mijn favoriete cd-winkel...
Ik ben je dude niet.
En de volgende die het zielig vind voor specialm kan zich bij mij melden, heb er nu genoeg van dit soort gedrag tegen te komen op het forum.