De Late Leeuw Chatcorner Deel 46! (36/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 12-12-2010 22:09
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 12-12-2010 @ 22:19:49 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 46! ??

Vote :   

-FLoriZ-    posted on 03-01-2011 20:14
Poster: Estacy
BR>
lol nogal ja :P

ej, zullen we het nu maar over gezellige dingen hebben? vissen?

Ik stem voor muziek.

Oh, en ik krijg woensdag weer een nieuwe macbook, aangezien de vorige het softwarematig nog geen maand heeft uitgehouden.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Estacy    posted on 03-01-2011 20:16
ah maar je hebt toch een back up mac of niet :P over muziek, heeft iemand wel eens platen gekocht van Juno? is in 't buitenland dus ik twijfel een beetje...
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
-FLoriZ-    posted on 03-01-2011 20:20
ah maar je hebt toch een back up mac of niet :P over muziek, heeft iemand wel eens platen gekocht van Juno? is in 't buitenland dus ik twijfel een beetje...

Ik heb nog een Powerbook G4 en een gewone pc. En nog een laptop. En nog een desktop. En alle software ide op mijn mac stond staat ook op deze pc, dus dat is een middagje werk. En geen ervaring met Juno, koop geen platen.
Voor de D&B/Dubstep/Hardstyle/Techno/W/e luisteraars: http://www.themixfiles.com/ staan echt ene paar heerlijke mixen.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Tekhead    posted on 03-01-2011 20:22
Poster: DJADMIN
BR>

Tek, je bent het hopelijk toch - als ''oudere garde member'' toch met me eens dat er sommigen hier de laatste tijd rondlopen...die het niveau DRASTISCH omlaag halen...

ik bedoel...als je 't oneens met iemand bent...of iets niet begrijpt...vraag 't dan...of reageer niet...maar sommige reacties hier...daar gaan mn haren van recht overeind staan sorry....jij begrijpt vast wat ik bedoel

Uiteraard ben ik het met je eens, daarom dat ik ons er even bijhaalde om aan te geven dat het ook op een normale manier kan.
Sommige newbies willen zichzelf interessant maken met allerlei ongeloofwaardige verhalen en leugens, en als ze dan de wind van voren krijgen beginnen ze te lopen schelden, en allerlei verwensingen te maken wat hun ongelijk nog meer doet opvallen, en krijgen we een niveau van sint juttemis waar neimand (hopelijk) zit op te wachten.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Lucalicious    posted on 03-01-2011 20:27
idd niet, ik vind sowieso de laatste tijd, er zijn minder nuttige topics waarbij iemand ECHT geholpen wordt of waarvan je ECHT iets leert. steeds vaker loopt het uit op een nutteloze 'wie heeft er gelijk'-discussie. ik merk,?om een voorbeeld te noemen, ook dat er minder op bijv. tracks en dergelijke wordt gereageert, of alleen check, en dan geen reactie of tips, juist iets waarmee je diegene erg kan helpen.?maar goed, dat informatieve ed?kunnen we terug brengen!
Limb-Girdle    posted on 03-01-2011 20:33

dJORD    posted on 03-01-2011 20:36
^^gewldig dit!
Estacy    posted on 03-01-2011 20:36
die maikimo is toch specialm?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Limb-Girdle    posted on 03-01-2011 20:37
die maikimo is toch specialm?

Ja.
Tekhead    posted on 03-01-2011 20:38
wat bedoel je hiermee Limb ? heeft hij een post gedaan die gedelete? is ?

Wat een cirkus is dat zeg.
User edit by Tekhead on 03-01-2011 @ 20:39:57 (41%)
Mixt-Ape    posted on 03-01-2011 20:39
Haaahahahahaha
Limb-Girdle    posted on 03-01-2011 20:39
Poster: Tekhead
wat bedoel je hiermee Limb ? heeft hij een post gedaan die gedelete? is ?

Special M (ook wel Maikimo) postte dit op de Hyves van Mischaa! Cool
Tekhead    posted on 03-01-2011 20:41
Is hij wel snel geweest ie specialM
Awave    posted on 03-01-2011 20:41
Wat een knuppels.

Noobs United is misschien een leuke colab! (als jullie mijn postreferentie snappen)

Hiernaast heb ik nog een behoorlijk serieuze vraag.
Ik vindt het leuk om CD's te kopen, vaak staan hier nummers op die ik anders noooit geluisterd zou hebben. Nu komt het natuurlijk (vaak) voor dat er een goed nummer opstaat, maar dat deze geen intro/outro heeft omdat de meeste dance CD's van nu al gemixt zijn. Kopen jullie daarn??st ook nog de gehele versie of editten jullie de track met een redelijk standaard introtje? (wat natuurlijk best cheap is maarja om een track 2x te kopen..)
User edit by Awave on 03-01-2011 @ 20:44:46 (100%)
TimmyV    posted on 03-01-2011 20:43
Het lijkt hier geenstijl.nl wel. Vind het een beetje kinderachtig.

DJMischa is voor een week gebanned. Laten we het hier nou bij laten alsjeblieft.
Let's go f*cking mental
Oliviero    posted on 03-01-2011 20:44
laatst is ook 1 van mijn topics verwijderd om dat maikimo me begon uit te schelden. beetje een raar stelletje die 2.
www.soundcloud.com/oliverheldens
Bambilaner    posted on 03-01-2011 20:49
Poster: Awave
Wat een knuppels.

Noobs United is misschien een leuke colab! (als jullie mijn postreferentie snappen)

Ik vindt het leuk om CD's te kopen, vaak staan hier nummers op die ik anders noooit geluisterd zou hebben. Nu komt het natuurlijk (vaak) voor dat er een goed nummer opstaat, maar dat deze geen intro/outro heeft omdat de meeste dance CD's van nu al gemixt zijn. Kopen jullie daarn??st ook nog de gehele versie of editten jullie de track met een redelijk standaard introtje? (wat natuurlijk best cheap is maarja om een track 2x te kopen..)

Om te draaien lijkt het me toch beter om ongemixte cd's te kopen... Zo vind je er toch ook heel wat?
www.facebook.com/vinniebegooddj
W.i.M    posted on 03-01-2011 20:52
Poster: specialm
ik zag ook wel dat djmisschaa behoorlijk werd uitgedaagt.
vloeken hoort er niet bij maar laten we in 2011 toch wat liever tegen elkaar wezen.

Ik zag ook dat hij werd uitgedaagd alleen dan is het domste wat je kunt doen op deze manier reageren en ook niet echt handig om op z'n hyves zo'n bericht te plaatsen. Het mag, of het slim is laat ik aan jou over.

En omdat iedereen een 2e kans verdient is er een ban voor een week gegeven zodat hij een beetje kan afkoelen en na kan denken dat dit niet de manier is om ergens op te reageren als je het ergens niet mee eens bent. Hij is na deze week welkom maar ik verwacht wel dat z'n gedrag enigzins is aangepast.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 03-01-2011 20:53 (1%)
Tekhead    posted on 03-01-2011 20:53
Poster: -FLoriZ-
Ik heb nog een Powerbook G4 en een gewone pc. En nog een laptop. En nog een desktop. En alle software ide op mijn mac stond staat ook op deze pc, dus dat is een middagje werk. En geen ervaring met Juno, koop geen platen.
Voor de D&B/Dubstep/Hardstyle/Techno/W/e luisteraars: http://www.themixfiles.com/ staan echt ene paar heerlijke mixen.

Floriz, welke soft heb jij op je powerbook G4 staan ? bedoel wel voor je muziek, heb ook nog een pbook G4 en wil deze gaan in orde maken voor m'n zoontje, om hem wat voor te bereiden.
Bambilaner    posted on 03-01-2011 20:56
Poster: Tekhead
Floriz, welke soft heb jij op je powerbook G4 staan ? bedoel wel voor je muziek, heb ook nog een pbook G4 en wil deze gaan in orde maken voor m'n zoontje, om hem wat voor te bereiden.

Damn...Waarom heeft mijn vader mij nooit een mac met wat muzieksoftware gegeven Happy, laughing
Mixt-Ape    posted on 03-01-2011 20:56
Ja same hier, haha!
Lucalicious    posted on 03-01-2011 20:58
Poster: Awave
Wat een knuppels.

mijn ervaring is dat je met de meeste gemixte cd's nog prima kan mixen hoor! zeker bij hedkandi zit er nog een groot stuk van de intro aan. maar goed, je moet dan natuurlijk wel wat sneller?mixen idd. ik heb er zelf nooit echt problemen mee, vaak is het zelfs wel handig dat de plaat is gecue'ed op de plek waar de track echt begint zegmaar.
Bambilaner    posted on 03-01-2011 21:01
Poster: Lucalicious
mijn ervaring is dat je met de meeste gemixte cd's nog prima kan mixen hoor! zeker bij hedkandi zit er nog een groot stuk van de intro aan. maar goed, je moet dan natuurlijk wel wat sneller?mixen idd. ik heb er zelf nooit echt problemen mee, vaak is het zelfs wel handig dat de plaat is gecue'ed op de plek waar de track echt begint zegmaar.

Hah, HK is daar inderdaad wel nog bruikbaar voor, ja. Ik heb hier wel een stapeltje HK's liggen, en mijn ervaring is dat de gemixte ook bruikbaar zijn, maar vaak kan je toch met volledige versies meer je ding doen vind ik.
Als ik cd's koop, enkel met de bedoeling om ze te draaien (dus niet om gezellig thuis op te zetten) koop ik toch unmixed...
Lucalicious    posted on 03-01-2011 21:04
jaa natuurlijk, maar als ik een vette track op een gemixte cd heb, ga ik die niet nog een keer kopen, tenzei hij echt heeel vet is. ja moet alleen wel opletten op bijv. nope is dope, daar lult er een mc doorheen, en dat is een beeetje nep als je dat dan draait haha :P
Tekhead    posted on 03-01-2011 21:04
Poster: Bambilaner
Damn...Waarom heeft mijn vader mij nooit een mac met wat muzieksoftware gegeven Happy, laughing

omdat jullie vader mss niet zo gek op muziek is/was als ik zeker. lol

214 Users online: 23 Guests (191 Unknown)
Pages generated today : 92.818
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.570.819