Poster: Estacy
BR>
lol nogal ja :P
ej, zullen we het nu maar over gezellige dingen hebben? vissen?
ah maar je hebt toch een back up mac of niet :P over muziek, heeft iemand wel eens platen gekocht van Juno? is in 't buitenland dus ik twijfel een beetje...
Poster: DJADMIN
BR>
Tek, je bent het hopelijk toch - als ''oudere garde member'' toch met me eens dat er sommigen hier de laatste tijd rondlopen...die het niveau DRASTISCH omlaag halen...
ik bedoel...als je 't oneens met iemand bent...of iets niet begrijpt...vraag 't dan...of reageer niet...maar sommige reacties hier...daar gaan mn haren van recht overeind staan sorry....jij begrijpt vast wat ik bedoel
die maikimo is toch specialm?
Poster: Tekhead
wat bedoel je hiermee Limb ? heeft hij een post gedaan die gedelete? is ?
Poster: Awave
Wat een knuppels.
Noobs United is misschien een leuke colab! (als jullie mijn postreferentie snappen)
Hiernaast heb ik nog een behoorlijk serieuze vraag.
Ik vindt het leuk om CD's te kopen, vaak staan hier nummers op die ik anders noooit geluisterd zou hebben. Nu komt het natuurlijk (vaak) voor dat er een goed nummer opstaat, maar dat deze geen intro/outro heeft omdat de meeste dance CD's van nu al gemixt zijn. Kopen jullie daarn??st ook nog de gehele versie of editten jullie de track met een redelijk standaard introtje? (wat natuurlijk best cheap is maarja om een track 2x te kopen..)
Poster: specialm
ik zag ook wel dat djmisschaa behoorlijk werd uitgedaagt.
vloeken hoort er niet bij maar laten we in 2011 toch wat liever tegen elkaar wezen.
Poster: -FLoriZ-
Ik heb nog een Powerbook G4 en een gewone pc. En nog een laptop. En nog een desktop. En alle software ide op mijn mac stond staat ook op deze pc, dus dat is een middagje werk. En geen ervaring met Juno, koop geen platen.
Voor de D&B/Dubstep/Hardstyle/Techno/W/e luisteraars: http://www.themixfiles.com/ staan echt ene paar heerlijke mixen.
Poster: Tekhead
Floriz, welke soft heb jij op je powerbook G4 staan ? bedoel wel voor je muziek, heb ook nog een pbook G4 en wil deze gaan in orde maken voor m'n zoontje, om hem wat voor te bereiden.
Poster: Awave
Wat een knuppels.
Noobs United is misschien een leuke colab! (als jullie mijn postreferentie snappen)
Hiernaast heb ik nog een behoorlijk serieuze vraag.
Ik vindt het leuk om CD's te kopen, vaak staan hier nummers op die ik anders noooit geluisterd zou hebben. Nu komt het natuurlijk (vaak) voor dat er een goed nummer opstaat, maar dat deze geen intro/outro heeft omdat de meeste dance CD's van nu al gemixt zijn. Kopen jullie daarn??st ook nog de gehele versie of editten jullie de track met een redelijk standaard introtje? (wat natuurlijk best cheap is maarja om een track 2x te kopen..)
Poster: Lucalicious
mijn ervaring is dat je met de meeste gemixte cd's nog prima kan mixen hoor! zeker bij hedkandi zit er nog een groot stuk van de intro aan. maar goed, je moet dan natuurlijk wel wat sneller?mixen idd. ik heb er zelf nooit echt problemen mee, vaak is het zelfs wel handig dat de plaat is gecue'ed op de plek waar de track echt begint zegmaar.
Poster: Bambilaner
Damn...Waarom heeft mijn vader mij nooit een mac met wat muzieksoftware gegeven