De Late Leeuw Chatcorner Deel 46! (35/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 12-12-2010 22:09
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 12-12-2010 @ 22:19:49 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 46! ??

Vote :   

DJMischaa    posted on 03-01-2011 18:24
Poster: Roov

Niemand heeft gezegd dat jij een ziekte mag krijgen..

Dat boeit me niet.

Poster: TH3llC
wel een interessante woordkeuzeCool

Dankje Happy, laughing
-FLoriZ-    posted on 03-01-2011 18:25
Poster: DJMischaa
<knip>

Zo, dat is eruit.

Edit: kom maar op met dat vlaggetje of weet ik veel wat.

Quoteb4ban.

Ik kreeg daarvoor ook zo?n vlag hoor. Succes.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Mod edit by W.i.M on 03-01-2011 19:30 (27%)
Oliviero    posted on 03-01-2011 18:57
lol..
waarom wil je nu weer 2namen?
als je onder 1 naam faalt dat de andere je nog kan redden ofzo?

+1
www.soundcloud.com/oliverheldens
TimmyV    posted on 03-01-2011 19:00
<knip>

Zo, dat is eruit.

Edit: kom maar op met dat vlaggetje of weet ik veel wat.

Weer iemand die zich niet kan inhouden. Als je jij jezelf niet kan beheersen dan ga je lekker weg. We zijn hier echt niet gediend van mensen die elkaar uitschelden en vooral niet met ziektes.

En nee, je kan niet zomaar posten wat je wilt. Ik hoop dat jij een ban aan je broek krijgt want je bent een schande voor dit forum.
Je bent hier nog niet eens een maand en het hele forum kent je al vanwege je uitspraken. En dat is negatief.

Ga je echt diep schamen!
Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 03-01-2011 @ 19:01:55 (28%)
Mod edit by W.i.M on 03-01-2011 19:30 (14%)
TH3llC    posted on 03-01-2011 19:00
dat is niet zijn enige post waar hij begint te schelden
DJADMIN    posted on 03-01-2011 19:01
Net de late kindercorner hier...tju tju tju....foei foei foei...zeker voor enkele ''noobies'''die hier denken na 2 maanden het voor het zeggen te hebben. Voorlopig even mijn laatste post hier, tot het niveau weer een beetje gestegen is..
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Ywe    posted on 03-01-2011 19:01
Jongens we houden er nu over op. In andere topic heeft hij zich verontschuldigd en lijkt me goed daar te eindigen
Oliviero    posted on 03-01-2011 19:06
Poster: Tekhead
Idd, het waren amateurs want ze hebben heel de deur krom getrokken, ik ben depanneur geweest, weet dus hoe een auto open te maken zonde schade, maar ik zit er maar mee.
En juist TH3IIC, een deurtje vervangen is niet iets van niks, gelijk je zei, bedrading en motor, raam en overbouwen speakers, en deur dempen (was een volledig aangepaste deur ivm auto hifi) en die deur moet ook nog herspoten worden ook, en voor 25 euro voor een deur van een 4 jaar jonge passat, laat maar komen dan.

En vrienden, ik heb de laatste dagen veel aan jullie steun gehad, verziek het niet door ruzie te maken, die tijd met Ilja is defenitief voorbij. Ik zie jullie allemaal graag, ook al omdat jullie allemaal van muziek houden. Ik ben joods en zeg daarom SHALOM Shalom

ik been ook joods, maar ik zou dus echt niet weten wat SHALOM shalom betekent. veel sterkte nog trouwens.
www.soundcloud.com/oliverheldens
Lucalicious    posted on 03-01-2011 19:08
en bedankt mischaa, je hebt jojuist met je post een van de meest behulpzame members van djr er half vanaf geholpen... voel je even verantwoordelijk en ga je eens gedragen als je post! zo schelden kan gewoon niet op een openbaar forum.
W.i.M    posted on 03-01-2011 19:19
Ik post lekker wat ik wil als mensen ook zo tegen mij doen Winking my eye

Ik dacht het niet, ga maar een week naar een andere dj site
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
MaximDJ    posted on 03-01-2011 19:31
zonder topics zoals de LL werd en NOG meer offtopic gepost en het is toch gezelliger dat je mekaar wat leert kennen buiten discussies? zo weet je teminste tegen wie je het hebt, soms toch

Heb je zeker gelijk in. Zo wordt het forum natuurlijk wel wat closer en dan kennen we elkaar beter. Alleen soms vind ik het vreemd dat er hele prive verhalen staan, maargoed, ik heb daar dan een andere kijk op dan Tekhead.
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Tekhead    posted on 03-01-2011 19:35
Poster: Oliviero
BR>

ik been ook joods, maar ik zou dus echt niet weten wat SHALOM shalom betekent. veel sterkte nog trouwens.

Meen je dat nu echt Oliver ? Shalom betekend vrede, net zoals Insjalah, betekend ook vrede.
Moet me van het hart dat er bij momenten wel heel hard gescheld wordt, en verwensd naar allerlei onaangename ziekten.

DJADMIN: wij zijn het ook vaak niet eens geweest, maar aan dergelijke taal deden we niet he.
voor de vriendelijke leden; thx for your support.

@maximdj: ik neem het je ook niet kwalijk dat je er een andere kijk op hebt, ik respecteer je mening daarover, het gaat er mij niet om wat je ervan? zegt, alleen hoe je het zegt, en daar is in jouw geval niks mis mee.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 03-01-2011 @ 19:39:36 (43%)
jannickv    posted on 03-01-2011 19:36
Poster: W.i.M

AboutDj, De site voor gebande DjResourcers
Mixt-Ape    posted on 03-01-2011 19:38
@ Tekhead: Hoe was het?
Tekhead    posted on 03-01-2011 19:42
Poster: Mixt-Ape
@ Tekhead: Hoe was het?

Wat een moment van vrede moest worden is uitgedraaid in een scheldpartij tussen mijn gekke zuster en de rest van de familie. Zielige vertoning, als sommige zich nog niet kunnen inhouden om dergelijk moment, vraag ik mij af wat je op een begrafenis komt doen.
Lucalicious    posted on 03-01-2011 19:44
kljnkt niet echt goed, sorry om dat te horen..
is die zuster echt gek zegmaar, of gewoon niet zo heel sociaal?
Mixt-Ape    posted on 03-01-2011 19:45
Da's spijtig, jammer dat het zo is moeten lopen...
TH3llC    posted on 03-01-2011 19:49
idd, nu hoop ik dat alles wat beter wordt!
Tekhead    posted on 03-01-2011 19:50
Poster: Lucalicious
kljnkt niet echt goed, sorry om dat te horen..
is die zuster echt gek zegmaar, of gewoon niet zo heel sociaal?

niet of, maar beide Luuk, als ik een film zou maken wat die allemaal uitsteekt en uitgestoken heeft, kom ik zelfs met een trilogie ala de Lord of....? niet toe. Pff vermoeiend dat mens.

Poster: Mixt-Ape
Da's spijtig, jammer dat het zo is moeten lopen...

Vind ik ook, maar ik hoef ze tenminste nooit meer te zien, gelukkig maar.
DJADMIN    posted on 03-01-2011 19:51
Meen je dat nu echt Oliver ? Shalom betekend vrede, net zoals Insjalah, betekend ook vrede.
Moet me van het hart dat er bij momenten wel heel hard gescheld wordt, en verwensd naar allerlei onaangename ziekten.

DJADMIN: wij zijn het ook vaak niet eens geweest, maar aan dergelijke taal deden we niet he.
voor de vriendelijke leden; thx for your support.

@maximdj: ik neem het je ook niet kwalijk dat je er een andere kijk op hebt, ik respecteer je mening daarover, het gaat er mij niet om wat je ervan? zegt, alleen hoe je het zegt, en daar is in jouw geval niks mis mee.

Tek, je bent het hopelijk toch - als ''oudere garde member'' toch met me eens dat er sommigen hier de laatste tijd rondlopen...die het niveau DRASTISCH omlaag halen...

ik bedoel...als je 't oneens met iemand bent...of iets niet begrijpt...vraag 't dan...of reageer niet...maar sommige reacties hier...daar gaan mn haren van recht overeind staan sorry....jij begrijpt vast wat ik bedoel
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
TimmyV    posted on 03-01-2011 19:53
Wat een moment van vrede moest worden is uitgedraaid in een scheldpartij tussen mijn gekke zuster en de rest van de familie. Zielige vertoning, als sommige zich nog niet kunnen inhouden om dergelijk moment, vraag ik mij af wat je op een begrafenis komt doen.

Heb jij een vloek op je rusten? Wat zijn dat toch allemaal rare dingen die gebeuren.
Let's go f*cking mental
Awave    posted on 03-01-2011 19:55
Poster: W.i.M

W.i.M wat vind ik jou toch een baas. Cool
specialm    posted on 03-01-2011 20:07
Poster: Oliviero
BR>

+1

wat ben je weer vermoeiendt.

Meer zeg ik er niet over

Estacy    posted on 03-01-2011 20:07
Poster: jannickv
AboutDj, De site voor gebande DjResourcers

lol nogal ja :P

ej, zullen we het nu maar over gezellige dingen hebben? vissen?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
specialm    posted on 03-01-2011 20:12
ik zag ook wel dat djmisschaa behoorlijk werd uitgedaagt.

vloeken hoort er niet bij maar laten we in 2011 toch wat liever tegen elkaar wezen.

119 Users online: 19 Guests (100 Unknown)
Pages generated today : 103.140
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.581.141