Poster: Roov
Niemand heeft gezegd dat jij een ziekte mag krijgen..
Poster: TH3llC
wel een interessante woordkeuze
Poster: DJMischaaQuoteb4ban.
<knip>
Zo, dat is eruit.
Edit: kom maar op met dat vlaggetje of weet ik veel wat.
lol..
waarom wil je nu weer 2namen?
als je onder 1 naam faalt dat de andere je nog kan redden ofzo?
Poster: DJMischaa
<knip>
Zo, dat is eruit.
Edit: kom maar op met dat vlaggetje of weet ik veel wat.
Poster: Tekhead
Idd, het waren amateurs want ze hebben heel de deur krom getrokken, ik ben depanneur geweest, weet dus hoe een auto open te maken zonde schade, maar ik zit er maar mee.
En juist TH3IIC, een deurtje vervangen is niet iets van niks, gelijk je zei, bedrading en motor, raam en overbouwen speakers, en deur dempen (was een volledig aangepaste deur ivm auto hifi) en die deur moet ook nog herspoten worden ook, en voor 25 euro voor een deur van een 4 jaar jonge passat, laat maar komen dan.
En vrienden, ik heb de laatste dagen veel aan jullie steun gehad, verziek het niet door ruzie te maken, die tijd met Ilja is defenitief voorbij. Ik zie jullie allemaal graag, ook al omdat jullie allemaal van muziek houden. Ik ben joods en zeg daarom SHALOM Shalom
Poster: DJMischaa
Ik post lekker wat ik wil als mensen ook zo tegen mij doen
zonder topics zoals de LL werd en NOG meer offtopic gepost en het is toch gezelliger dat je mekaar wat leert kennen buiten discussies? zo weet je teminste tegen wie je het hebt, soms toch
Poster: Oliviero
BR>
ik been ook joods, maar ik zou dus echt niet weten wat SHALOM shalom betekent. veel sterkte nog trouwens.
Poster: W.i.M
Ik dacht het niet, ga maar een week naar een andere dj site
Poster: Mixt-Ape
@ Tekhead: Hoe was het?
Poster: Lucalicious
kljnkt niet echt goed, sorry om dat te horen..
is die zuster echt gek zegmaar, of gewoon niet zo heel sociaal?
Poster: Mixt-Ape
Da's spijtig, jammer dat het zo is moeten lopen...
Meen je dat nu echt Oliver ? Shalom betekend vrede, net zoals Insjalah, betekend ook vrede.
Moet me van het hart dat er bij momenten wel heel hard gescheld wordt, en verwensd naar allerlei onaangename ziekten.
DJADMIN: wij zijn het ook vaak niet eens geweest, maar aan dergelijke taal deden we niet he.
voor de vriendelijke leden; thx for your support.
@maximdj: ik neem het je ook niet kwalijk dat je er een andere kijk op hebt, ik respecteer je mening daarover, het gaat er mij niet om wat je ervan? zegt, alleen hoe je het zegt, en daar is in jouw geval niks mis mee.
Wat een moment van vrede moest worden is uitgedraaid in een scheldpartij tussen mijn gekke zuster en de rest van de familie. Zielige vertoning, als sommige zich nog niet kunnen inhouden om dergelijk moment, vraag ik mij af wat je op een begrafenis komt doen.
Poster: W.i.M
Ik dacht het niet, ga maar een week naar een andere dj site
Poster: Oliviero
BR>
+1
Poster: jannickv
AboutDj, De site voor gebande DjResourcers