Poster: Vassilli
Idd! Ben benieuwd wat je te zeggen hebt haha
Poster: MaximDJ
Nah, ik ben het ook wel enigzins eens met Yorick![]()
Als je een keer steun zoekt oke, maar het gebeurt wel vaak. Ik voel met je mee, maar ik heb nou geen behoefte om dat steeds hier te lezen. Dit is een DJ Forum...
Poster: MaximDJ
Nah, ik ben het ook wel enigzins eens met Yorick![]()
Als je een keer steun zoekt oke, maar het gebeurt wel vaak. Ik voel met je mee, maar ik heb nou geen behoefte om dat steeds hier te lezen. Dit is een DJ Forum...
Poster: W.i.M
Het is kinderlijk eenvoudig. Dit is een offtopic forum waar je in principe kan posten wat je wilt.
Wil je dit forum niet zien dan kun je deze uitschakelen in je profiel en laat je alleen de dj forums aan staan.
Poster: W.i.M
span class='text_lead'>Wat ik hier eigenlijk mee wilde zeggen is dat het ook fijn is dat je hier niet alleen dj-gerelateerde topic kwijt kunt in een apart forum als daar behoefte aan is. Het is moeilijk om op deze manier het iedereen naar de zin te maken omdat niet iedereen op offtopic posts zit te wachten, vandaar kun je zelf in je profiel bepalen welke forums je wilt zien.
We proberen het iedereen naar de zin te maken en kritiek luisteren we altijd. Er zijn genoeg mensen die behoefte hebben aan een late leeuw topic maar er zijn er ook altijd die hier niet op zitten te wachten.
Poster: Mixt-Ape
Cool!
Poster: Mixt-Ape
Haha was eerder ironisch, altijd kut als computers niet meewerken.
@ Floriz: Je kan misschien advies vragen aan DJ Mischaa, die is echt geniaal met computers.
Poster: DJMischaa
Nu moet je echt even je kanker smoel gaan houden, vieze tyfus bediel.
Zo, dat is eruit.
Edit: kom maar op met dat vlaggetje of weet ik veel wat.
<knip>
Zo, dat is eruit.
Nu moet je echt even je kanker smoel gaan houden, vieze tyfus debiel.
Nu moet je echt even je k... mond gaan houden, vieze t.... vervelend persoon.
[mod edit: dit soort taal gebruik wordt niet getollereerd]
Zo, dat is eruit.
Poster: Yorick
Ik wens jou ook die ziekte!
Als je iets niet moet posten is dat het wel en nu je mondje houden en fles in je mond nemen.
Ik post lekker wat ik wil als mensen ook zo tegen mij doen
Nu moet je echt even je [mod edit: ongeoorloofd taalgebruik]
Zo, dat is eruit.