Poster: Tekhead
Idd, het waren amateurs want ze hebben heel de deur krom getrokken, ik ben depanneur geweest, weet dus hoe een auto open te maken zonde schade, maar ik zit er maar mee.
En juist TH3IIC, een deurtje vervangen is niet iets van niks, gelijk je zei, bedrading en motor, raam en overbouwen speakers, en deur dempen (was een volledig aangepaste deur ivm auto hifi) en die deur moet ook nog herspoten worden ook, en voor 25 euro voor een deur van een 4 jaar jonge passat, laat maar komen dan.
En vrienden, ik heb de laatste dagen veel aan jullie steun gehad, verziek het niet door ruzie te maken, die tijd met Ilja is defenitief voorbij. Ik zie jullie allemaal graag, ook al omdat jullie allemaal van muziek houden. Ik ben joods en zeg daarom SHALOM Shalom
Poster: specialm
Deurtje vervangen wil ik je wel bij helpen ! Wist aleen niet dat je auto pas 4 jaar is
Misschien een tip voor je probeer eens marktplaats.nl of zo iets dergelijks
en @ Schrijffouten zoals jullie weten doe ik er niks aan ! dus hou er dan A.u.B Over op..
Ik heb al deurtje besteld etc, Denk dinsdag zal ik ze hebben, heb ondertussn m'n andere deur al gestript. Bedankt voor het aanbod
Poster: TH3llC
en waarom niet als ik vragen mag?
Kheb vandaag met kaarten 12,00 euro gewonnen HAHA, Bedankt Vic.
Poster: Winston
Haha, er is nu definitief een eind aan de pech periode gekomen. Vanaf nu gebeuren alleen goede leuke dingen met je. En ik zend je positieve gedachten/gebeden toe.
Poster: Mixt-Ape
BR>
Lol ja, als we dat eens wisten... :D
Poster: Ziax
img src='http://3.bp.blogspot.com/_zMAWvpDrrSQ/TRTQ4WTzv0I/AAAAAAAAC8c/nFTO8ye1HDk/s1600/692.jpg' alt=''>
wat een geniale afbeelding vind ik ! Evo 4 it is!
ik ontvang ze met open armen winston
als het vanaf nu de beterekant uitgaat (wat ik je uiteraard toewens!)
moet je misschien eens met de lotto meedoen
daar doe ik al jaaaaaaaren aan mee, zonder suc6 trouwens
Poster: Bouncy
BR>
Ja, maar je noemt wel de hele tijd specs van de 3GS! Ik heb hier een 3G liggen die toch echt niet kan filmen!
Ik wist het direkt he, dat Lead op't forum zit, er veranderd waar iets, m'n submit is helemaal naar rechts getottert haha.
heb het juist gepost in het ***** dat er iets mis was
Poster: jannickv
ssssst het geheimpje :D
Poster: jannickv
Wow summerjam op TMF (belgie)... ook wel gepast op zo in deze tijd van het jaar :D