De Late Leeuw Chatcorner Deel 46! (31/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 12-12-2010 22:09
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 12-12-2010 @ 22:19:49 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 46! ??

Vote :   

NIekh    posted on 02-01-2011 21:11
Wat een haat en neid hier weer zeg...
TimmyV    posted on 02-01-2011 21:16
Poster: Roov
BR>

SpecialM, waarom plaats jij elke keer midden in een zin een woord met een hoofdletter? Ik zie het ook op je website staan. Je weet toch dat je alleen een hoofdletter gebruikt bij namen en aan het begin van een zin?

Ook talen, dialecten, volken etc. Winking my eye
Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 02-01-2011 @ 21:16:51 (48%)
T-to-the-J    posted on 02-01-2011 21:18
@Roov In je handtekening staat eerst je post nakijken voor je op submit drukt. Het is reply tegenwoordig ipv submit Winking my eye
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Roov    posted on 02-01-2011 21:20
Poster: T-to-the-J
@Roov In je handtekening staat eerst je post nakijken voor je op submit drukt. Het is reply tegenwoordig ipv submit Winking my eye

Bij mij staat er toch echt submit hoor Winking my eye
specialm    posted on 02-01-2011 21:21
Poster: Oliviero
BR>
tekhead een amateurtje noemen? hij draait nog langer dan dat jij leeft..

LEZEN BOY !!

en ja ik kan het beter omdat ik met schade auto's doet en daar moet je ook wel eens een deur los maken zonder sleutel.

Ziax    posted on 02-01-2011 21:21

wat een geniale afbeelding vind ik ! Evo 4 it is!
specialm    posted on 02-01-2011 21:23
Poster: Bouncy
Poster: DJMischaa
Nou dat zijn de verschillen hoor, buiten de look ervan. Heb ze alle bij gehad Winking my eye
Heb nu zelf de iPhone 4..

Wat klopt er volgens jou niet dan?

Jij denkt echt altijd alles beter te weten h?..

Ja, en ik word KNETTERGEK van jouw gedrag hier...

Een iPhone 2 maakt gebruik van Edge i.p.v. 3G, 3G is een nieuwere en snellere internet verbinding dan Edge.
Verder heeft een 3G een 3 megapixel camera en kan filmen, een iPhone 2 heeft een 2 megapixel camera en kan niet filmen.

Met de 3G is het ook mogelijk om de IOS4 software op de iPhone te zetten, met de iPhone 2 is dat niet mogelijk.

iPhone 2? Ik neem aan dat je daarmee de originele iphone bedoelt? want dat is de enige zonder UMTS (3G) verbinding. Maar wat bedoel je met de 3G? De ene keer heb je het namelijk over de 3G en de andere keer over de 3G(s) welke 2 totaal verschillende generatie's zijn...

Zijn geen tuts voor... De beste tut is: je oren gebruiken!

Bouncy..? Laat zitten man hij is nieuw hier. NIet dat ik je aanvalt of zo.

TH3llC    posted on 02-01-2011 21:23
Poster: specialm

en ja ik kan het beter omdat ik met schade auto's doet en daar moet je ook wel eens een deur los maken zonder sleutel.

met een slijpschijf? anders neem je gewoon een sleutelCool
specialm    posted on 02-01-2011 21:25
Poster: TH3llC
met een slijpschijf? anders neem je gewoon een sleutelCool

nee geen slijpschrijf? maar een dunne eizere stanngetje ( weet niet hoe je het noemt )

en een houte wiegje

meer zeg ik niet want ik heb geen zin in gezeik van me pa als hij dit lees.
TH3llC    posted on 02-01-2011 21:27

euhm? het gaat over een autodeur, niet over lanceringscodes ofzo
-FLoriZ-    posted on 02-01-2011 21:28
nee geen slijpschrijf? maar een dunne eizere stanngetje ( weet niet hoe je het noemt )

en een houte wiegje

Ik denk dat ze jou niet doorlaten bij het groot dictee der Nederlandse taal.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
TH3llC    posted on 02-01-2011 21:30
Poster: -FLoriZ-
Ik denk dat ze jou niet doorlaten bij het groot dictee der Nederlandse taal.

er word zoveel gezegd over zijn schrijffouten, hij doet er toch niets aan.
Tekhead    posted on 02-01-2011 21:36
denk je echt dat het zo simpel is?
het is een heel werk om een deur te vervangen, alle bedrading, raam, motortje voor raam, bedieningsknoppen..
kan je niet zomaar doen hoor..

Idd, het waren amateurs want ze hebben heel de deur krom getrokken, ik ben depanneur geweest, weet dus hoe een auto open te maken zonde schade, maar ik zit er maar mee.
En juist TH3IIC, een deurtje vervangen is niet iets van niks, gelijk je zei, bedrading en motor, raam en overbouwen speakers, en deur dempen (was een volledig aangepaste deur ivm auto hifi) en die deur moet ook nog herspoten worden ook, en voor 25 euro voor een deur van een 4 jaar jonge passat, laat maar komen dan.

En vrienden, ik heb de laatste dagen veel aan jullie steun gehad, verziek het niet door ruzie te maken, die tijd met Ilja is defenitief voorbij. Ik zie jullie allemaal graag, ook al omdat jullie allemaal van muziek houden. Ik ben joods en zeg daarom SHALOM Shalom
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
DjVictorF    posted on 02-01-2011 21:40
Heel veel sterkte Tekhead! Je hebt nu wel genoeg tegenslagen gehad! Hopelijk krijg je in 2011 een stuk beter jaar!

Wat een grafstemming op DJR zeg?
Laten we het over iets anders hebben! Ik wil graag iets van midi apparatuur hebben, nou dacht om te beginnen de Kontrol X1 aan te schaffen. Maar kan iemand mij uitleggen hoe dit precies werkt als je het bijvoorbeeld gebruikt samen met een mixer? Hoe je dan dat op elkaar aansluit etc? Ik heb niet erg veel ervaring met midi..
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Estacy    posted on 02-01-2011 21:43
die X1 sluit je aan op de computer, de x1 bestuurt dan de aangewezen dingen in de software. wil je dat je mixer de mixer functies in de software bedient, dan heb je een DJ geluidskaart nodig (welke is afhankelijk aan de software) OF: als je een mixer hebt die midi ondersteunt, kun je de mixer gewoon via usb inpluggen
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
-FLoriZ-    posted on 02-01-2011 21:45
er word zoveel gezegd over zijn schrijffouten, hij doet er toch niets aan.
  Paar schrijffouten kan ik ook best doorheen lezen, maar ook neit ees te moete neeme om uperhaubt effe te kyke naar wa je typt is toch wel vreselijk irritant lezen.

@Tek: Na deze wijze woorden moet karma je wel belonen. :]
DJMischaa    posted on 02-01-2011 21:46

Ja, en ik word KNETTERGEK van jouw gedrag hier...

Dat is jou probleem (:

iPhone 2? Ik neem aan dat je daarmee de originele iphone bedoelt? want dat is de enige zonder UMTS (3G) verbinding. Maar wat bedoel je met de 3G? De ene keer heb je het namelijk over de 3G en de andere keer over de 3G(s) welke 2 totaal verschillende generatie's zijn...

Een woord verschil, UMTS. Nou joepie! Zoek op Wikipedia op, de aller eerste iPhone zijn alleen door Apple developers gebruikt. Daarna kwam de eerste officiele iPhone, de iPhone 2. Daarnaast heb ik het alleen maar over de iPhone 3G waarom hij vraagt! Zie jij mij ergens 3GS typen?! Het verschil tussen de 3G en de 3GS is de processor.. Winking my eye

Succes met betweterig doen.
User edit by DJMischaa on 02-01-2011 @ 21:47:46 (33%)
Tekhead    posted on 02-01-2011 21:48
Poster: DjVictorF
Heel veel sterkte Tekhead! Je hebt nu wel genoeg tegenslagen gehad! Hopelijk krijg je in 2011 een stuk beter jaar!

?Kheb vandaag met kaarten 12,00 euro gewonnen HAHA, Bedankt Vic.

Ik ben ook van plan iets d igitaal aan te kopen, heb alleen geen flauw idee wat, vind traktor of zo wel leuk, maar zou ook graag wat willen producen en heb ik wat anders nodig denk ik dan een X1, een akai pad of zo. Iemand die mij helpt kiezen ?

main    posted on 02-01-2011 21:49

ehh... wie heeft er zin om tegen een spiegel aan te lopen?
Bouncy    posted on 02-01-2011 21:49
/span>

Dat is jou probleem (:

Een woord verschil, UMTS. Nou joepie! Zoek op Wikipedia op, de aller eerste iPhone zijn alleen door Apple developers gebruikt. Daarna kwam de eerste officiele iPhone, de iPhone 2. Daarnaast heb ik het alleen maar over de iPhone 3G waarom hij vraagt! Zie jij mij ergens 3GS typen?! Het verschil tussen de 3G en de 3GS is de processor.. Winking my eye

Ja, maar je noemt wel de hele tijd specs van de 3GS! Ik heb hier een 3G liggen die toch echt niet kan filmen!
-FLoriZ-    posted on 02-01-2011 21:50
http://www.youtube.com/watch?v=7Ju2E69giW8

Even lekker nummertje wat de sfeer hopelijk ten goede komt!
Tekhead    posted on 02-01-2011 22:10
Amai Limb, je staat met stip genoteerd met je 2 kruisjes, cool man. Cool
Lucalicious    posted on 02-01-2011 22:25
Poster: main
afmixen? luuk? sinds wanneer kan jij afmixen? want dan mag je mij dat ook leren!

of meer in de trant van: maximusje, eq's, compressors?

nou kunnen, ik heb enigsins door hoe het moet ja, maar nog lang niet goed ofzo hoor haha
en bovendien afmixen is eq'en, volumes afstellen, compressen etc. toch?
correct me if i'm wrong!
Limb-Girdle    posted on 02-01-2011 22:27
Poster: Tekhead
Amai Limb, je staat met stip genoteerd met je 2 kruisjes, cool man. Cool

Haha, thanks! Happy, laughing
Where the music meets the deejay!
Tekhead    posted on 02-01-2011 22:28
afmixen is een goede outro aan de plaat hangen, vind ik.

132 Users online: 27 Guests (105 Unknown)
Pages generated today : 20.333
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.828.792