Poster: Roov
BR>
SpecialM, waarom plaats jij elke keer midden in een zin een woord met een hoofdletter? Ik zie het ook op je website staan. Je weet toch dat je alleen een hoofdletter gebruikt bij namen en aan het begin van een zin?
Poster: T-to-the-J
@Roov In je handtekening staat eerst je post nakijken voor je op submit drukt. Het is reply tegenwoordig ipv submit
Poster: Oliviero
BR>
tekhead een amateurtje noemen? hij draait nog langer dan dat jij leeft..
Poster: BouncyPoster: DJMischaa
Nou dat zijn de verschillen hoor, buiten de look ervan. Heb ze alle bij gehad![]()
Heb nu zelf de iPhone 4..
Wat klopt er volgens jou niet dan?
Jij denkt echt altijd alles beter te weten h?..
Ja, en ik word KNETTERGEK van jouw gedrag hier...Poster: DJMischaa
Een iPhone 2 maakt gebruik van Edge i.p.v. 3G, 3G is een nieuwere en snellere internet verbinding dan Edge.
Verder heeft een 3G een 3 megapixel camera en kan filmen, een iPhone 2 heeft een 2 megapixel camera en kan niet filmen.
Met de 3G is het ook mogelijk om de IOS4 software op de iPhone te zetten, met de iPhone 2 is dat niet mogelijk.
iPhone 2? Ik neem aan dat je daarmee de originele iphone bedoelt? want dat is de enige zonder UMTS (3G) verbinding. Maar wat bedoel je met de 3G? De ene keer heb je het namelijk over de 3G en de andere keer over de 3G(s) welke 2 totaal verschillende generatie's zijn...
Zijn geen tuts voor... De beste tut is: je oren gebruiken!
Bouncy..? Laat zitten man hij is nieuw hier. NIet dat ik je aanvalt of zo.
Poster: specialm
en ja ik kan het beter omdat ik met schade auto's doet en daar moet je ook wel eens een deur los maken zonder sleutel.
Poster: TH3llC
met een slijpschijf? anders neem je gewoon een sleutel
meer zeg ik niet want ik heb geen zin in gezeik van me pa als hij dit lees.
nee geen slijpschrijf? maar een dunne eizere stanngetje ( weet niet hoe je het noemt )
en een houte wiegje
meer zeg ik niet want ik heb geen zin in gezeik van me pa als hij dit lees.
Poster: -FLoriZ-
Ik denk dat ze jou niet doorlaten bij het groot dictee der Nederlandse taal.
Poster: TH3llC
denk je echt dat het zo simpel is?
het is een heel werk om een deur te vervangen, alle bedrading, raam, motortje voor raam, bedieningsknoppen..
kan je niet zomaar doen hoor..
Poster: TH3llCPaar schrijffouten kan ik ook best doorheen lezen, maar ook neit ees te moete neeme om uperhaubt effe te kyke naar wa je typt is toch wel vreselijk irritant lezen.
er word zoveel gezegd over zijn schrijffouten, hij doet er toch niets aan.
Poster: Bouncy
Ja, en ik word KNETTERGEK van jouw gedrag hier...
Poster: Bouncy
iPhone 2? Ik neem aan dat je daarmee de originele iphone bedoelt? want dat is de enige zonder UMTS (3G) verbinding. Maar wat bedoel je met de 3G? De ene keer heb je het namelijk over de 3G en de andere keer over de 3G(s) welke 2 totaal verschillende generatie's zijn...
Poster: DjVictorF
Heel veel sterkte Tekhead! Je hebt nu wel genoeg tegenslagen gehad! Hopelijk krijg je in 2011 een stuk beter jaar!
Poster: DJMischaa
Succes met betweterig doen.
Poster: DJMischaa
/span>
Dat is jou probleem (:
Een woord verschil, UMTS. Nou joepie! Zoek op Wikipedia op, de aller eerste iPhone zijn alleen door Apple developers gebruikt. Daarna kwam de eerste officiele iPhone, de iPhone 2. Daarnaast heb ik het alleen maar over de iPhone 3G waarom hij vraagt! Zie jij mij ergens 3GS typen?! Het verschil tussen de 3G en de 3GS is de processor..
Succes met betweterig doen.
Poster: main
afmixen? luuk? sinds wanneer kan jij afmixen? want dan mag je mij dat ook leren!
of meer in de trant van: maximusje, eq's, compressors?
Poster: Tekhead
Amai Limb, je staat met stip genoteerd met je 2 kruisjes, cool man.