De Late Leeuw Chatcorner Deel 46! (29/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 12-12-2010 22:09
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 12-12-2010 @ 22:19:49 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 46! ??

Vote :   

Mixt-Ape    posted on 01-01-2011 13:16
Ik moet ook echt dringend slapen
TH3llC    posted on 01-01-2011 14:03
Poster: Tekhead
heavy stuff dus ?

ongelofelijk! was een serieuze knal precies om middernacht
Estacy    posted on 01-01-2011 17:01
voel me bekant een vinyl plaat.... lekker draaierig
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
DJ_OB    posted on 01-01-2011 19:02
je ben niet de enige

Zit hier nu al zon beetje heel de dag in een stoel zonder iets te doen met mijn eerste goede voornemen: volgend jaar iets minder drinken...
Bootstrap    posted on 01-01-2011 19:21
Binnenkort een vette gig in Dynamo Eindhoven CoolDuurt nog even, maar zet hem vast in de agenda.

Nachtlampen Dynamo Eindhoven 26-2
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
dj-zero    posted on 01-01-2011 19:59
hey ik weet niet of ik hiervoor juiste topic gebruik...
maar iemand vraagt mij zojuist het verschil tussen iphone 2G en 3G, en ik weet t eigenlijk niet..
Weet iemand hier t?
Ik was eerst van mening dat 3G wat met internet te maken had... maar nu twijfel ik of t miss wat zegt over de generatie...
Alvast bedankt!
Tekhead    posted on 01-01-2011 20:01
en 2011 begint al fantastisch, waren deze namiddag op familiebezoek, en willen terug naar huis, en hopsa, ingebroken in m'n auto,? door amateurs dan nog wel, heel de deur met koevoet (breekijzer) geforceerd, helemaal naar de filistijnen die deur, uit de auto hebben ze niets meegenomen omdat er ook niks inlag, niet zichtbaar, niet onzichtbaar, kunnen die klootzakken dan nergens met hun klauwen afblijven, en waarom de raam niet inslaan, had me bijna niets gekost, nu schat ik +/- 750,00 ? 1000,00 euro. Ik ben het nu echt kotsmoe, de eerste de beste die me nog gelijk wat in de weg legt of iets verkeerd doet, kan op de spoedafdeling kilo's gips gaan vragen want ik breek al die zijn botten.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Estacy    posted on 01-01-2011 20:07
ge hebt wel echt pech zeg.... karma zit je niet mee! he man, echt vervelend om te horen dat iemand zo veel pech kan hebben.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 01-01-2011 20:20
kunnen ze dat nu echt niet wat verdelen die pech ? Denk dat het tijd is om te verhuizen naar een andere planeet.
main    posted on 01-01-2011 22:34
jezus man... sterkte...

mijn jaar begint gelukkig wat beter, net de trotste eigenaar van een efx 500 geworden! wat een beest!

bedacht me net ook dat ik nu 4 effecten per nummer kan gebruiken...
de cd speler effecten (numark axis 9 en cdj 200), mengpaneel effecten (korg km 402, ingebouwde korg kaossilator) en een efx 500!
feestbeest    posted on 01-01-2011 22:41
Wat een peg heb je toch weer. Ik hoop dat het vanaf nu ophoudt die tegen slagen..Sterkte ...(?) (Tekhead)
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
TH3llC    posted on 01-01-2011 22:48
en 2011 begint al fantastisch, waren deze namiddag op familiebezoek, en willen terug naar huis, en hopsa, ingebroken in m'n auto,? door amateurs dan nog wel, heel de deur met koevoet (breekijzer) geforceerd, helemaal naar de filistijnen die deur, uit de auto hebben ze niets meegenomen omdat er ook niks inlag, niet zichtbaar, niet onzichtbaar, kunnen die klootzakken dan nergens met hun klauwen afblijven, en waarom de raam niet inslaan, had me bijna niets gekost, nu schat ik +/- 750,00 ? 1000,00 euro. Ik ben het nu echt kotsmoe, de eerste de beste die me nog gelijk wat in de weg legt of iets verkeerd doet, kan op de spoedafdeling kilo's gips gaan vragen want ik breek al die zijn botten.

damn.. het zit je echt niet mee
ik kan je een mooi prijsje regelen maar dat moet je tot Olen rijden.. over watvoor een auto gaat het? het gemiddeelde zit zeker rond de 1000?, zonder twijfel!
specialm    posted on 01-01-2011 23:11
DE BESTE WENSEN IEDEREEN !!
Esmee    posted on 01-01-2011 23:12
t zit je niet mee rodger..
Kan de verzekering niet wat voor je vergoeden?

Ik weet niet hoe oud je auto is maar anders kun je 2011 miss starten met een nieuwe auto?
Limb-Girdle    posted on 01-01-2011 23:36

Damn... wat een waardeloze actie!
Hopen dat 2011 je meer geluk gaat brengen. Cool
Where the music meets the deejay!
TripleSpin    posted on 02-01-2011 04:39

Hier hebben ze ook aan m'n auto gezeten. Spiegel eraf en band lek gestoken. Mja, kan me ongeveer een klein beetje vinden in de reactie van jou.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
Tekhead    posted on 02-01-2011 09:34
Poster: TH3llC
damn.. het zit je echt niet mee
ik kan je een mooi prijsje regelen maar dat moet je tot Olen rijden.. over watvoor een auto gaat het? het gemiddeelde zit zeker rond de 1000?, zonder twijfel!

vw passat break, heb al een deur gevonden, wordt morgen geleverd, eind van de week zou hij gespoten? en gemonteerd zijn, 775,00 euro.
Bedankt voor het aanbod TH3IIC.

@Esmee, nou heb niet zo direkt +/- 23.000 euro voor een nieuwe wagen Cool
Awave    posted on 02-01-2011 10:37
Poster: main
jezus man... sterkte...

mijn jaar begint gelukkig wat beter, net de trotste eigenaar van een efx 500 geworden! wat een beest!

bedacht me net ook dat ik nu 4 effecten per nummer kan gebruiken...
de cd speler effecten (numark axis 9 en cdj 200), mengpaneel effecten (korg km 402, ingebouwde korg kaossilator) en een efx 500!

Kan je anders nooit meer dan 1 a 2 effecten gebruiken? In traktor kan ik (als ik wil) er wel 14 tegelijk doen :s

@TekHead

Vallen dit soort dingen niet onder verzekering dan?
User edit by Awave on 02-01-2011 @ 10:38:01 (13%)
Tekhead    posted on 02-01-2011 11:06
als je omnium hebt wel ja, anders moet je een franchise betalen en gaat je Bonus Malus naar boven en kost het mij nog een stuk meer.
DJMischaa    posted on 02-01-2011 12:27
Poster: dj-zero
maar iemand vraagt mij zojuist het verschil tussen iphone 2G en 3G, en ik weet t eigenlijk niet..

Een iPhone 2 maakt gebruik van Edge i.p.v. 3G, 3G is een nieuwere en snellere internet verbinding dan Edge.
Verder heeft een 3G een 3 megapixel camera en kan filmen, een iPhone 2 heeft een 2 megapixel camera en kan niet filmen.

Met de 3G is het ook mogelijk om de IOS4 software op de iPhone te zetten, met de iPhone 2 is dat niet mogelijk.
IOS4 geeft mogelijkheid tot meer apps, snellere uitvoeringen en en mogelijkheden zoals multi tasking.

Hopelijk is zo je vraag beantwoord!

Bouncy    posted on 02-01-2011 13:57
Poster: DJMischaa

Hopelijk is zo je vraag beantwoord!

Hij zou vast beantwoord zijn... alleen nog niet goed...
Awave    posted on 02-01-2011 14:31
Ik heb even een korte vraag over MixMeister.

Ik heb zeer recent het programma aangeschaft, en daarbij wordt vermeld dat je je eigen iTunes library zo kan importeren in het programma. However, als ik dit probeer worden alle muziekbestanden behalve de gehele iTunes library ge?mporteerd. Vrij shitty. Weet iemand een oplossing of ben ik gedoemd en kan ik maar beter uit het raam springen? (ik woon maar op de eerste verdieping, no worries).

Mvg, Awave.
DJMischaa    posted on 02-01-2011 15:59
Poster: Bouncy
BR>

Hij zou vast beantwoord zijn... alleen nog niet goed...

Nou dat zijn de verschillen hoor, buiten de look ervan. Heb ze alle bij gehad Winking my eye
Heb nu zelf de iPhone 4..

Wat klopt er volgens jou niet dan?

Jij denkt echt altijd alles beter te weten h?..

Poster: Awave
Ik heb even een korte vraag over MixMeister.

Ik heb zeer recent het programma aangeschaft, en daarbij wordt vermeld dat je je eigen iTunes library zo kan importeren in het programma. However, als ik dit probeer worden alle muziekbestanden behalve de gehele iTunes library ge?mporteerd. Vrij shitty. Weet iemand een oplossing of ben ik gedoemd en kan ik maar beter uit het raam springen? (ik woon maar op de eerste verdieping, no worries).

Mvg, Awave.

Volgens mij was het iets van ''bestand > Import map''
Dan ga je naar, waarschijnlijk'' Muzien > iTunes > Media'' en dan kies je die map (daarin staat ALLES van iTunes (:

Weet niet zeker of het op deze manier kan, maar volgens mij deed ik het toen zo.

User edit by DJMischaa on 02-01-2011 @ 16:01:26 (100%)
specialm    posted on 02-01-2011 17:03

Als je een breekijzer pakt ben je echt een amateurtje. De jeug van tegenwoordig.

Ik vind het echt heel erg voor je. Is het aleen de deur Want als dat zo is kan je toch een goedkoop deurtje op de sloop halen kost 25 a 30 euro.
TH3llC    posted on 02-01-2011 17:17
Poster: specialm
Als je een breekijzer pakt ben je echt een amateurtje. De jeug van tegenwoordig.

Ik vind het echt heel erg voor je. Is het aleen de deur Want als dat zo is kan je toch een goedkoop deurtje op de sloop halen kost 25 a 30 euro.

denk je echt dat het zo simpel is?
het is een heel werk om een deur te vervangen, alle bedrading, raam, motortje voor raam, bedieningsknoppen..
kan je niet zomaar doen hoor..

178 Users online: 29 Guests (149 Unknown)
Pages generated today : 38.998
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.847.457