Poster: Tekhead
heavy stuff dus ?
en 2011 begint al fantastisch, waren deze namiddag op familiebezoek, en willen terug naar huis, en hopsa, ingebroken in m'n auto,? door amateurs dan nog wel, heel de deur met koevoet (breekijzer) geforceerd, helemaal naar de filistijnen die deur, uit de auto hebben ze niets meegenomen omdat er ook niks inlag, niet zichtbaar, niet onzichtbaar, kunnen die klootzakken dan nergens met hun klauwen afblijven, en waarom de raam niet inslaan, had me bijna niets gekost, nu schat ik +/- 750,00 ? 1000,00 euro. Ik ben het nu echt kotsmoe, de eerste de beste die me nog gelijk wat in de weg legt of iets verkeerd doet, kan op de spoedafdeling kilo's gips gaan vragen want ik breek al die zijn botten.
en 2011 begint al fantastisch, waren deze namiddag op familiebezoek, en willen terug naar huis, en hopsa, ingebroken in m'n auto,? door amateurs dan nog wel, heel de deur met koevoet (breekijzer) geforceerd, helemaal naar de filistijnen die deur, uit de auto hebben ze niets meegenomen omdat er ook niks inlag, niet zichtbaar, niet onzichtbaar, kunnen die klootzakken dan nergens met hun klauwen afblijven, en waarom de raam niet inslaan, had me bijna niets gekost, nu schat ik +/- 750,00 ? 1000,00 euro. Ik ben het nu echt kotsmoe, de eerste de beste die me nog gelijk wat in de weg legt of iets verkeerd doet, kan op de spoedafdeling kilo's gips gaan vragen want ik breek al die zijn botten.
Poster: TH3llC
damn.. het zit je echt niet mee
ik kan je een mooi prijsje regelen maar dat moet je tot Olen rijden.. over watvoor een auto gaat het? het gemiddeelde zit zeker rond de 1000?, zonder twijfel!
Poster: main
jezus man... sterkte...
mijn jaar begint gelukkig wat beter, net de trotste eigenaar van een efx 500 geworden! wat een beest!
bedacht me net ook dat ik nu 4 effecten per nummer kan gebruiken...
de cd speler effecten (numark axis 9 en cdj 200), mengpaneel effecten (korg km 402, ingebouwde korg kaossilator) en een efx 500!
Poster: dj-zero
maar iemand vraagt mij zojuist het verschil tussen iphone 2G en 3G, en ik weet t eigenlijk niet..
Poster: DJMischaa
Hopelijk is zo je vraag beantwoord!
Poster: Bouncy
BR>
Hij zou vast beantwoord zijn... alleen nog niet goed...
Poster: Awave
Ik heb even een korte vraag over MixMeister.
Ik heb zeer recent het programma aangeschaft, en daarbij wordt vermeld dat je je eigen iTunes library zo kan importeren in het programma. However, als ik dit probeer worden alle muziekbestanden behalve de gehele iTunes library ge?mporteerd. Vrij shitty. Weet iemand een oplossing of ben ik gedoemd en kan ik maar beter uit het raam springen? (ik woon maar op de eerste verdieping, no worries).
Mvg, Awave.
Poster: specialm
Als je een breekijzer pakt ben je echt een amateurtje. De jeug van tegenwoordig.
Ik vind het echt heel erg voor je. Is het aleen de deur Want als dat zo is kan je toch een goedkoop deurtje op de sloop halen kost 25 a 30 euro.