Poster: Tekhead
Wat zie jij Lead toch graag he Wim, haha?
Poster: timmy90
en volop aan het voorbereiden voor de triatlon trainingen...
heb maten laten nemen voor een fiets, die heb ik hopelijk de week na nieuwjaar...
moesten er mensen interesse hebben in mijn vorderingen etc, pm me dan, ik hou namelijk een online dagboek bij, die begint na nieuwjaar!
yes yes, zoek nog een sponser voor op de truitjes, djr kandidaat?
nee nee grpaje..; heb normaal 2 sponsors gevonde.. na nieuwjaar alles bespreken, nieuwe fiets halen en volop traine!!
Poster: TimmyVWaar, hoelaat? Ik heb nog wel een flesje wasbenzine.
Net te horen gekregen dat mijn nachtdienst een 12-urige dienst wordt vanwege zieken. Yeah sure, geloof je het zelf.
Mijn vervanging heeft ook een 12-urige dienst.
Kan iemand dan even zorgen dat de boel daar in de fik vliegt zodat ik wat te doen heb? Dit wordt de saaiste nachtdienst in tijden,,,echt waar.
trainingsfiets wordt de cerv?lo s1
wedstrijd fiets wordt een cerv?lo p3 wss...
Poster: TimmyV
Net te horen gekregen dat mijn nachtdienst een 12-urige dienst wordt vanwege zieken. Yeah sure, geloof je het zelf.
Kan iemand dan even zorgen dat de boel daar in de fik vliegt zodat ik wat te doen heb? Dit wordt de saaiste nachtdienst in tijden,,,echt waar.
Poster: TimmyV
Poster: T-to-the-J
Of neem gewoon je vrienden + vuurwerk mee naar je werk dan Timmy! (En je vriendin natuurlijk, hehe)
Wat voor illegaal vuurwerk hebben jullie trouwens? (Er vanuitgaand dat jullie illegaal vuurwerk hebben)
Ik heb vlinders en een paar nitro's
Poster: TH3llC
ikzelf niets maar seffes een dikke dikke lawinepijl
Poster: Tekhead
wtf is een lawinepijl ?