Poster: -FLoriZ-
Wat deed djr nou kut?
Poster: W.i.MKunnen we niet het 'Admins verprutsen iets'-fonds oprichten, elke keer als jullie iets fout doen, gaat daar wat geld in en dan kan je eind 2011 iedereen trakteren op een setje 900's.
Lead
Kunnen we niet het 'Admins verprutsen iets'-fonds oprichten, elke keer als jullie iets fout doen, gaat daar wat geld in en dan kan je eind 2011 iedereen trakteren op een setje 900's.
Kunnen we niet het 'Admins verprutsen iets'-fonds oprichten, elke keer als jullie iets fout doen, gaat daar wat geld in en dan kan je eind 2011 iedereen trakteren op een setje 900's.
Poster: Lead
...verder deed de site het gewoon...
...
Poster: W.i.M
We zijn de laatste tijd wel lekker bezig ja
In het vervolg moet er een straf op komen te staan, misschien heeft iemand nog een idee ?
Poster: TH3llC
ze doen ook veel goed
Noem eens een lijst met dingen die je kut vind haha,
- op vakantie gaan
- nu al met pensioen
- gamen
- admin zijn van een djsite
Behalve lege topics op de voorpagina, foutmeldingen in djbooths enz enz
Poster: Esmee
en ik maar zuchten en me afvragen of ik mn wachtwoord soms verkeerd had in getypt...
Poster: Tekhead
en ik maar vloeken, nieuw wachtwoord aangemaakt etc... We geven Lead 100 regels straf, ik moet altijd goed afsluiten, elk woord in een andere kleur hahaha
100 maar, ik zat toch wel meer richting de 1000 te denken in ieder geval
Poster: Lead
hehe, kan ook, maak ik geen probleem van :
for Strafregel ($x=0; $x<=1000; $x++) {
echo 'Ik mag nooit meer afsluiten zonder te corrigeren
';
}
Poster: Tekhead
Ik ben een nobele man, en vergeet nooit de goede dingen die iemand gedaan heeft bij het bepalen van m'n strafmaat...